Szerző Téma: TS  (Megtekintve 1562915 alkalommal)

0 Felhasználó és 3 vendég van a témában

tutinet

  • Vendég
Re: TS
« Válasz #5580 Dátum: 2010.03.26 23:49:34 »
És azzal mennyit nyernél ha 205/45/R17 helyett  205/50R16-os felni+gumi lenne fent ugyanolyan felnitömegekkel ???

mozso

  • Átalakítgató machinátor
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1174
  • 2006 1.8L Corolla Turbo
Re: TS
« Válasz #5581 Dátum: 2010.03.27 07:52:12 »
205/50 R16 es 205/45 R17 kozott a kulonbseg, ha a gumi es a felni is azonos tomegu: 21kg a 16 colos javara.

Ez en esetemben pedig a konnyebb felni es gumi miatt: 13kg a 17 colos javara.
Mozso::home, Corolla E12 HB kovácsolt 1ZZ-FE + GT2860R turbo + sok egyéb

pzs

  • Vendég
Re: TS
« Válasz #5582 Dátum: 2010.03.27 08:31:39 »
Vannak erre fizikai es matek kepletek, par honapja fel is raktam a kalkulatort.

Az emlitett kalkulatort be tudnad esetleg linkelni meg 1x? Nem talalom...  :ph34r:
Koszi!

mozso

  • Átalakítgató machinátor
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1174
  • 2006 1.8L Corolla Turbo
Re: TS
« Válasz #5583 Dátum: 2010.03.27 08:55:28 »
ftp.jatekok.hu/hf1l/files/hungaroring/rotational_calculator.zip

A pontos eredmenyekhez a motor adatait is be kell irni, hiszen ez is szamit. Illetve ez egy kozelito szamitas, a valoshoz le kellene modellezni a gumit es a felnit, hogy pontosan mekkora a perdulete.
Mozso::home, Corolla E12 HB kovácsolt 1ZZ-FE + GT2860R turbo + sok egyéb

Major Tom

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 200
Re: TS
« Válasz #5584 Dátum: 2010.03.27 12:59:47 »
...Kineztem az utodjat...

IS220?

Accord SE lenne de hat igazibol szerintem 1ft-ert se lehet most "luxus" autot eladni :) ugyhogy nem is eroltetem mert lassan mar tenyleg ingyen adom... :)
2000 Black MR2 Roadster - tuned - ELADO

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: TS
« Válasz #5585 Dátum: 2010.03.27 18:22:46 »
Valaki próbálja meg megtudni please,hogy miképpen tudom megoldani azt,hogy ki tudjam kapcsolni a menetstabilizálót.Ha kiveszem a biztosítékot,akkor az abs is elmegy és arra szükségem lenne.

Aurelio

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 75
Re: TS
« Válasz #5586 Dátum: 2010.03.27 18:59:32 »
Valaki próbálja meg megtudni please,hogy miképpen tudom megoldani azt,hogy ki tudjam kapcsolni a menetstabilizálót.Ha kiveszem a biztosítékot,akkor az abs is elmegy és arra szükségem lenne.

A kézikönyvek topicban tölts le a 2 könyvet, az első  kötet csak az elektromossággal foglalkozik, a 799-808. oldalon találsz infot a te kocsidhoz a működéséről.
Ha csak a zavaró csipogás miatt akarod kikapcsolni, akkor a 805. oldal közepén a csipogó, ahonnét ha lehúzod a tápot, akkor lehet h elhallgat.
Mutasd meg egy villanyosnak.
« Utoljára szerkesztve: 2010.03.27 19:03:01 írta Aurelio »
'03 Corolla 1.6

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: TS
« Válasz #5587 Dátum: 2010.03.27 19:30:35 »
Köszi,nem a csipogása zavar,hanem a működése.Amikor megcsúszik a kocsi akkor elveszi a gázt lés automatikusan úgy fékezi meg a kerekeket,hogy egyenesbe hozza az autót.Ez elvileg jó,de a pályán kanyarbvan,vagy pl a célegyenes ráfordítójában is amikor kigyorsítanék már csipog és így fojtja a mocit is.A Nagyok meg azt mondják minden fórumon,hogy akkor gyors egy elsőkerekes a pályán,ha mozog a hátulja.Jó lenne így is megtanulni menni vele rendesen és egy cikkben azt írta még Wéber Gábor,hogy a cori TS 3-4 seccel gyorsabb lenne körönként a Hungaroringen,ha ez nem lenne benne.Ha ez így van,akkor az nagyon sokat számíthatna...

Aurelio

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 75
Re: TS
« Válasz #5588 Dátum: 2010.03.27 19:44:27 »


Kérdés, h ez a csipogónak vagy a vsc-nek a biztije...
gyanús h az előbbinek
« Utoljára szerkesztve: 2010.03.27 19:51:40 írta Aurelio »
'03 Corolla 1.6

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re: TS
« Válasz #5589 Dátum: 2010.03.27 19:52:43 »
Szuti!

milyen volt a drift edzés? :)
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

jrtom

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 111
Re: TS
« Válasz #5590 Dátum: 2010.03.27 20:21:07 »
Szia Szuti!
Ebben a szervizelési leírásban találtam olyat a 21. oldalon, hogy kilehet iktatni a VSC-t, de csak a következő indításig. Utánna megint újra kell játszani a történetet. Gyújtást rárakod és rövidrezárod a 14-es és a 4-es lábat az OBD csatinál. Ezt meglehet oldani egy nyomógomb segítségével. Csak hát ugye minden indításnál nyomogatni kell :). Azt viszont nem írja, hogy az ABS az mükszik-e. Próba cseresznye.

Köszi,nem a csipogása zavar,hanem a működése.Amikor megcsúszik a kocsi akkor elveszi a gázt lés automatikusan úgy fékezi meg a kerekeket,hogy egyenesbe hozza az autót.Ez elvileg jó,de a pályán kanyarbvan,vagy pl a célegyenes ráfordítójában is amikor kigyorsítanék már csipog és így fojtja a mocit is.A Nagyok meg azt mondják minden fórumon,hogy akkor gyors egy elsőkerekes a pályán,ha mozog a hátulja.Jó lenne így is megtanulni menni vele rendesen és egy cikkben azt írta még Wéber Gábor,hogy a cori TS 3-4 seccel gyorsabb lenne körönként a Hungaroringen,ha ez nem lenne benne.Ha ez így van,akkor az nagyon sokat számíthatna...
« Utoljára szerkesztve: 2010.03.27 20:23:22 írta jrtom »
Corolla TS, Facelift

ToTo

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1597
Re: TS
« Válasz #5591 Dátum: 2010.03.27 20:26:54 »
Valaki próbálja meg megtudni please,hogy miképpen tudom megoldani azt,hogy ki tudjam kapcsolni a menetstabilizálót.Ha kiveszem a biztosítékot,akkor az abs is elmegy és arra szükségem lenne.

Hali!

Ezt találtam, állítólag egyben van, és ha kihúzod akkor az ABS sem működik...

VSC is not infallible, fuses pulled, VSC/ABS on or off, you will get the back end of a T Sport out if you push it hard enough and you're daft enough, believe me.
« Utoljára szerkesztve: 2010.03.27 20:33:35 írta ToTo »
Toyota Yaris T SPORT
153



mozso

  • Átalakítgató machinátor
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1174
  • 2006 1.8L Corolla Turbo
Re: TS
« Válasz #5592 Dátum: 2010.03.27 20:28:49 »
Szia Szuti!
Ebben a szervizelési leírásban találtam olyat a 21. oldalon, hogy kilehet iktatni a VSC-t, de csak a következő indításig. Utánna megint újra kell játszani a történetet. Gyújtást rárakod és rövidrezárod a 14-es és a 4-es lábat az OBD csatinál. Ezt meglehet oldani egy nyomógomb segítségével. Csak hát ugye minden indításnál nyomogatni kell :). Azt viszont nem írja, hogy az ABS az mükszik-e. Próba cseresznye.

Köszi,nem a csipogása zavar,hanem a működése.Amikor megcsúszik a kocsi akkor elveszi a gázt lés automatikusan úgy fékezi meg a kerekeket,hogy egyenesbe hozza az autót.Ez elvileg jó,de a pályán kanyarbvan,vagy pl a célegyenes ráfordítójában is amikor kigyorsítanék már csipog és így fojtja a mocit is.A Nagyok meg azt mondják minden fórumon,hogy akkor gyors egy elsőkerekes a pályán,ha mozog a hátulja.Jó lenne így is megtanulni menni vele rendesen és egy cikkben azt írta még Wéber Gábor,hogy a cori TS 3-4 seccel gyorsabb lenne körönként a Hungaroringen,ha ez nem lenne benne.Ha ez így van,akkor az nagyon sokat számíthatna...

Sajnos ez ketelu fegyver, mert ezzel a metodussal kell resetelni a VSC osszes szenzorat, ami a mukodeshez kell es ha nem jol parkol az auto (1%)-nal nagyobb doles barmilyen iranyban, akkor kesobb gond lehet.
Mozso::home, Corolla E12 HB kovácsolt 1ZZ-FE + GT2860R turbo + sok egyéb

G6

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 396
Re: TS
« Válasz #5593 Dátum: 2010.03.27 20:30:08 »
Köszi,nem a csipogása zavar,hanem a működése.Amikor megcsúszik a kocsi akkor elveszi a gázt lés automatikusan úgy fékezi meg a kerekeket,hogy egyenesbe hozza az autót.Ez elvileg jó,de a pályán kanyarbvan,vagy pl a célegyenes ráfordítójában is amikor kigyorsítanék már csipog és így fojtja a mocit is.A Nagyok meg azt mondják minden fórumon,hogy akkor gyors egy elsőkerekes a pályán,ha mozog a hátulja.Jó lenne így is megtanulni menni vele rendesen és egy cikkben azt írta még Wéber Gábor,hogy a cori TS 3-4 seccel gyorsabb lenne körönként a Hungaroringen,ha ez nem lenne benne.Ha ez így van,akkor az nagyon sokat számíthatna...

Nekem a TRD leömlő miatt a szekunder levegőbefúvó rendszer nem működött és állandóan égett a check engine lámpa. Ennek volt egy olyan "jó" mellékhatása, hogy a VSC-t is kikapcsolta, de az ABS ment. Valahogy ezt a hatást kell akkor reprodukálni :)
Geesix

'02-'07 Corolla TS
'07- Auris D-CAT

mozso

  • Átalakítgató machinátor
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1174
  • 2006 1.8L Corolla Turbo
Re: TS
« Válasz #5594 Dátum: 2010.03.27 20:30:21 »
Valaki próbálja meg megtudni please,hogy miképpen tudom megoldani azt,hogy ki tudjam kapcsolni a menetstabilizálót.Ha kiveszem a biztosítékot,akkor az abs is elmegy és arra szükségem lenne.

Hali!

Ezt találtam, állítólag egyben van, és ha kihúzod akkor az ABS sem működik...

VSC is not infallible, fuses pulled, VSC/ABS on or off, you will get the back end of a T Sport out if you push it hard enough and you're daft enough, believe me.
Igen, mert a Toyota menetstabilizaloja alapvetoen a fekeken alapul es egybe van epitve az ABS-el, nemcsak a Corollanal.
Mozso::home, Corolla E12 HB kovácsolt 1ZZ-FE + GT2860R turbo + sok egyéb