Szerző Téma: TS  (Megtekintve 1566442 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

zorits

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 504
  • COROLLA TS FACELIFT
Re: TS
« Válasz #5055 Dátum: 2009.12.16 16:06:53 »
Heinekken rulez:-)

Amúgy itt van Kiscoro meg tudja írni neki 2002-es a gépe ha nekem nem hinnél Zori  :tt2:
itt vagyok és én is szeretem a Heinekent:D mire lehet fogadni?:) szutinak kell igazat adnom

Basszus :) Nemáááá..... most szopattok, mi?! :)
Kiscoro, a hétsó futóműveden nem lehet állítani semmit? Teljesen fix? sem dolést sem összetartást se semmit? Nem hiszem el!!!
:p

Koni gátlókat lehet csak állítani [rohog] mást sajnos nem, de holnap reggel kérek szakértői véleményt is, akár írásban is a Ricsitől :lol:

Okés :) Várom :) De 3ajtós a Tied is, ugye?

kiscoro

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 245
Re: TS
« Válasz #5056 Dátum: 2009.12.16 16:07:59 »
Koni gátlókat lehet csak állítani [rohog] mást sajnos nem, de holnap reggel kérek szakértői véleményt is, akár írásban is a Ricsitől :lol:
[/quote]

Okés :) Várom :) De 3ajtós a Tied is, ugye?
[/quote]

nem, 5 ajtós
TS forever:)

zorits

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 504
  • COROLLA TS FACELIFT
Re: TS
« Válasz #5057 Dátum: 2009.12.16 16:09:22 »
Koni gátlókat lehet csak állítani [rohog] mást sajnos nem, de holnap reggel kérek szakértői véleményt is, akár írásban is a Ricsitől :lol:

Okés :) Várom :) De 3ajtós a Tied is, ugye?
[/quote]

nem, 5 ajtós
[/quote]

Az más.... akkor elhiszem!

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: TS
« Válasz #5058 Dátum: 2009.12.16 17:13:13 »
Ne erőltesd a xenont a rendőr kinyír érte.Vagy vedd meg az enyémet eladó 8 ezerért:-))),de a rendőr akkor is kinyír érte :lol:

Konrad

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1314
Re: TS
« Válasz #5059 Dátum: 2009.12.16 17:35:14 »
Ezért árulod?
Haver Hondájában van, nek még nem volt baja rendőrrel!
A fólia miatt így is fosok néha!

A vicc van itt Tbányán egy rendőr fekete Vectrával, na az tők le van sötétítve!
Konrád

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: TS
« Válasz #5060 Dátum: 2009.12.16 18:13:23 »
Ezért árulod?
Haver Hondájában van, nek még nem volt baja rendőrrel!
A fólia miatt így is fosok néha!

A vicc van itt Tbányán egy rendőr fekete Vectrával, na az tők le van sötétítve!


Igen emiatt.Most állítólag nagyon rászálltak erre.

TSityu

  • Vendég
Re: TS
« Válasz #5061 Dátum: 2009.12.16 19:56:12 »
Nem vagyok autómérnök, de azért néhány szösszenet a TS I. hátsó futóműhöz.

1. A TS nem merev hidas, (a Lada és a Suzuki Ignis az) a két lengőkar van egy V profilú torziós elemmel összehegesztve, ezért minimális elmozdulás lehetséges a két kerék között. Leginkább függőleges irányban. Ha merev hidas lenne nem lenne szükség a V elem közepében futó merevítő (torziós) pálcára. Aszem ezt a megoldást hívják csatolt lengőkarnak.

2. Dőlés nem állítható, ránézésre pont olyan mint a TS II. (csillapítók szerintem ugyanazok, rugók nem, azok a TS II.-ben rövidebbek)

mozso

  • Átalakítgató machinátor
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1174
  • 2006 1.8L Corolla Turbo
Re: TS
« Válasz #5062 Dátum: 2009.12.16 20:37:13 »
En ugy tudom a Nissan altal hasznalt De Dion hatso hid (ez a kozepen levo megtamasztas korul is tud billegni) es a Toyota hatso hidja harom megfontolasbol szuletett (Mazda detto):

1. koltseg
2. kis helyigeny (ezt sokan alabecsulik, pedig a gyartoknak fontos)
3. kerekdoles szinte nem valtozik a terheles (tomeg) fuggvenyeben (ezert hasznaljak sokat teherautokon is)

4. ha az egyik oldal pozitiv camber-be megy at (terheles, bedoles kanyarban, bucka), akkor a masik magatol picit negativ camber-be

A legutolso kifejezetten hasznos lehet versenypalyan kanyarban, az ivbelso kereknel. Sajnos a hatso hidas megoldas meg a legjobb reinkarnaciojaban sem olyan jo, mint a fuggetlen felfuggesztes. Nagyobb a rugozatlan tomege, ha egyik kerek buckara fut, akkor az hatassal van a masikra is (ez foleg keresztiranyu bordakon erezheto). Sajnos a rendszernek van egy masik hatulutoje is, kanyarban az ivkulso kerek bedolese nem valtozik, mint a fuggetlen kerekfelfuggesztesnel, emiatt nincs akkora tapadas.
« Utoljára szerkesztve: 2009.12.16 20:42:41 írta mozso »
Mozso::home, Corolla E12 HB kovácsolt 1ZZ-FE + GT2860R turbo + sok egyéb

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: TS
« Válasz #5063 Dátum: 2009.12.16 20:50:15 »
Srácok nyugodtan leírhattátok volna 2 szóban is hogy igazam volt,nem állítható a dőlése:-))

mozso

  • Átalakítgató machinátor
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1174
  • 2006 1.8L Corolla Turbo
Re: TS
« Válasz #5064 Dátum: 2009.12.16 21:05:08 »
Srácok nyugodtan leírhattátok volna 2 szóban is hogy igazam volt,nem állítható a dőlése:-))

En meg varok Zorits abrajara (nem bantaskeppen irom), mert ha igaz (bar szvsz kizart), akkor rohanok a bontoba TS I hatso futomuert...

ui: szerintem inkabb az alkatresz/futomu program vacak
Mozso::home, Corolla E12 HB kovácsolt 1ZZ-FE + GT2860R turbo + sok egyéb

tutinet

  • Vendég
Re: TS
« Válasz #5065 Dátum: 2009.12.16 21:33:40 »
A TS milyen a hóban? Kehet vele csapatni? Mennyire kezelhetetlen ilyenkor télen?
Gondolom dolgozik a VSC és a kipörgésgátló!?


Vedd meg a hátsó stabilizátort és megtudod. Most árulom.

tutinet

  • Vendég
Re: TS
« Válasz #5066 Dátum: 2009.12.16 21:36:32 »

SZuti, Neked melyik értékeket szoktak alapul venni a futómű állításnál, mert most csináltattam 7végén, és nem volt külön corolla TS 2004től, hanem csak coroll ts 2002-től ( ami ugyebár nem jó...)... és az összetratáshoz extrém összetartást írtak, mit szinte lehetetlen tartani...

Azért nem volt, mert ugyanaz. A kipufogórendszernél se írják a TS-eket csak 2002-től. Gondolom nem azért mert az is állítható a TS 1. generációban.

tutinet

  • Vendég
Re: TS
« Válasz #5067 Dátum: 2009.12.16 21:41:25 »
Ennyi dicséret után lássuk miért is "csak" egy szimplán sportos modell, és nem a versenypályák szülöttje, mint ahogy ezt már a bevezetöben is említettem. Nos a legföbb ok, hogy az autóban a motoron kívül gyakorlatilag minden megegyezik a sima Corollák alkatrészeivel. Az autó futómüve érthetetlen módon változatlanul került át az 1,4-es modellekböl, amely ennek köszönhetöen ugyan kellöen komfortos és lágy, de gyorsan vett kanyarokban erösen bedöl, billeg, és hajlamos az elpattogásra, hogy az orrnehézség és a difizár hiányából adódó, ívbelsö kerekek elpörgése miatti alulkormányzottságról ne is beszéljek. A fékek is maximum átlagosak, mert bár a tárcsák nagyobbak mint az 1,4-es modellen lévök, egy az egyben ugyanazok, mint a 2 literes dízelváltozaté. A lassulás nem rossz, de nem érezni azt a feszes, harapós féket, amit egy ilyen karakterü autónál az ember elvárna.


Viszont nekünk 1.4-es tulajoknak meg ez örömhír, mert a nagyobb féket nagyobb kipufogót de akár a motort + váltót is át lehet építeni az 1.4-es modellekbe. És ugyanazt a lengéscsillapítót, stabilizátort használjuk.  :clap: :flowers:

tutinet

  • Vendég
Re: TS
« Válasz #5068 Dátum: 2009.12.16 22:29:24 »
Kozben megneztem egy 2002-es testet ahol irjak hogy sajnos a TS hatso futomuve elpattog a merev tengely miatt :( Ha kell belinkelem de

Megfelelően kell megválasztani a kanyarsebességet és akkor nem pattog el. Valószínű, hogy a TS-t nem a ralizásra találták ki.


Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: TS
« Válasz #5069 Dátum: 2009.12.16 22:36:44 »
A pályán főleg azt keresed hogy minél gyorsabban kanyarodj és ehhez a celica ts futóműve alkalmasabb.Ennyi volt a lényeg.