En ugy tudom a Nissan altal hasznalt De Dion hatso hid (ez a kozepen levo megtamasztas korul is tud billegni) es a Toyota hatso hidja harom megfontolasbol szuletett (Mazda detto):
1. koltseg
2. kis helyigeny (ezt sokan alabecsulik, pedig a gyartoknak fontos)
3. kerekdoles szinte nem valtozik a terheles (tomeg) fuggvenyeben (ezert hasznaljak sokat teherautokon is)
4. ha az egyik oldal pozitiv camber-be megy at (terheles, bedoles kanyarban, bucka), akkor a masik magatol picit negativ camber-be
A legutolso kifejezetten hasznos lehet versenypalyan kanyarban, az ivbelso kereknel. Sajnos a hatso hidas megoldas meg a legjobb reinkarnaciojaban sem olyan jo, mint a fuggetlen felfuggesztes. Nagyobb a rugozatlan tomege, ha egyik kerek buckara fut, akkor az hatassal van a masikra is (ez foleg keresztiranyu bordakon erezheto). Sajnos a rendszernek van egy masik hatulutoje is, kanyarban az ivkulso kerek bedolese nem valtozik, mint a fuggetlen kerekfelfuggesztesnel, emiatt nincs akkora tapadas.