Szerző Téma: TS  (Megtekintve 1562903 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: TS
« Válasz #3255 Dátum: 2009.02.15 18:32:21 »
Szuti, az E-Manage amúgy mihez kell? Csak nem készülsz valamire? Mintha sejtettem volna...  :sorcerer:

Már nem kell,de igen készülök:-))

mozso

  • Átalakítgató machinátor
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1174
  • 2006 1.8L Corolla Turbo
Re: TS
« Válasz #3256 Dátum: 2009.02.15 20:52:16 »
Szuti, az E-Manage amúgy mihez kell? Csak nem készülsz valamire? Mintha sejtettem volna...  :sorcerer:

Már nem kell,de igen készülök:-))

Akkor ezek szerint a TTE ECU mellett dontottel? Remelem igen.... Emanage-el sokkal bonyibb lenne.
Mozso::home, Corolla E12 HB kovácsolt 1ZZ-FE + GT2860R turbo + sok egyéb

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: TS
« Válasz #3257 Dátum: 2009.02.15 20:57:15 »
Szuti, az E-Manage amúgy mihez kell? Csak nem készülsz valamire? Mintha sejtettem volna...  :sorcerer:

Már nem kell,de igen készülök:-))

Akkor ezek szerint a TTE ECU mellett dontottel? Remelem igen.... Emanage-el sokkal bonyibb lenne.
Igen,de nem a bonyolultsága miatt hanem a biztonság miatt meg az hogy az bevált már rendesen.Amúgy Ricsi azt mondja hogy szerinte lehet kapcsolni a kompit,de még csak alkatrészenként látta.

mozso

  • Átalakítgató machinátor
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1174
  • 2006 1.8L Corolla Turbo
Re: TS
« Válasz #3258 Dátum: 2009.02.15 21:03:58 »
Igen,de nem a bonyolultsága miatt hanem a biztonság miatt meg az hogy az bevált már rendesen.Amúgy Ricsi azt mondja hogy szerinte lehet kapcsolni a kompit,de még csak alkatrészenként látta.

Ennek orulok. Nem volt idom felhivni es rabeszelni a TTE cuccra, de remeltem nem koveted az en rogos utamat. :-) Raadasul a TTE ECU-val nincs gond open es closed loopban sem, mert az nem egy piggy back cucc. Ugyanis a kompresszornal ha elkuldod a fordulatot szepen lassan 7000-ig - closed loopban -, akkor az a gazpedal allasatol fuggetlenul majdnem fullra tolt (kozvetlen szij hajtas), mig a turbonal hiaba 7000 a fordulat, ha nem nyomod erosen a gazt, akkor a kipufogogaz sem porgeti annyira a turbinat. Ha az elobbi peldaknal veletlenul closed loopban vagy akkor becsorog a kompresszoros motor, mig a turbos meg meguszhatja.
Mozso::home, Corolla E12 HB kovácsolt 1ZZ-FE + GT2860R turbo + sok egyéb

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: TS
« Válasz #3259 Dátum: 2009.02.15 21:08:44 »
Igen,de nem a bonyolultsága miatt hanem a biztonság miatt meg az hogy az bevált már rendesen.Amúgy Ricsi azt mondja hogy szerinte lehet kapcsolni a kompit,de még csak alkatrészenként látta.

Ennek orulok. Nem volt idom felhivni es rabeszelni a TTE cuccra, de remeltem nem koveted az en rogos utamat. :-) Raadasul a TTE ECU-val nincs gond open es closed loopban sem, mert az nem egy piggy back cucc. Ugyanis a kompresszornal ha elkuldod a fordulatot szepen lassan 7000-ig - closed loopban -, akkor az a gazpedal allasatol fuggetlenul majdnem fullra tolt (kozvetlen szij hajtas), mig a turbonal hiaba 7000 a fordulat, ha nem nyomod erosen a gazt, akkor a kipufogogaz sem porgeti annyira a turbinat. Ha az elobbi peldaknal veletlenul closed loopban vagy akkor becsorog a kompresszoros motor, mig a turbos meg meguszhatja.

Próbálom inkább majd azt kitalálni hogy mechanikus úton legyen erősebb még a gép.Elsőre elviszem majd leméretni meg pár vidi aztán még vannak további dolgok is amikkel mehet feljebb a pacik száma,de most itt lesz egy stop.A fékek is összeállnak március elejére és azzal most kifújt a dolog.Csak autózni akarok és kész.

ToTo

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1597
Re: TS
« Válasz #3260 Dátum: 2009.02.16 10:42:35 »
Már kész is van a cucc? Csak mert láttam a terveket a TOC-n... Nagyon kiváncsi leszek Szuti, mindenesetre sok sikert és gratula hozzá!  :sorcerer: Hova mész méretni? Budakalászon van egy hely, elég megbízható és pontos a gép.
Toyota Yaris T SPORT
153



kmr

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4497
Re: TS
« Válasz #3261 Dátum: 2009.02.16 10:47:28 »
Szerintem ugyanott (ugyanazon a gépen) célszerű méretni ahol korábban is volt. Így a legtisztább az összehasonlítás.

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: TS
« Válasz #3262 Dátum: 2009.02.16 11:04:30 »
Szerintem ugyanott (ugyanazon a gépen) célszerű méretni ahol korábban is volt. Így a legtisztább az összehasonlítás.

Igen oda megyek ahol eddig is mérték.Csepelen egy porsche szervíz.

ToTo

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1597
Re: TS
« Válasz #3263 Dátum: 2009.02.16 14:32:25 »
Vágom melyik az, ha ott voltál már akkor tényleg célszerű ugyan oda menni, csak nem tudtam, hogy méretted már...
Toyota Yaris T SPORT
153



TSityu

  • Vendég
Re: TS
« Válasz #3264 Dátum: 2009.02.19 17:51:02 »
Sziasztok,

Lehet, hogy nem a legjobb topicba írtam, de azt szeretném kérdezni: TS-be Metabond olaj?

Köszi a segítséget.

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: TS
« Válasz #3265 Dátum: 2009.02.19 18:10:33 »
Sziasztok,

Lehet, hogy nem a legjobb topicba írtam, de azt szeretném kérdezni: TS-be Metabond olaj?

Köszi a segítséget.

Sityu minimum castrol!!!

leszilaci

  • Vendég
Re: TS
« Válasz #3266 Dátum: 2009.02.20 07:24:05 »
Sziasztok,

Lehet, hogy nem a legjobb topicba írtam, de azt szeretném kérdezni: TS-be Metabond olaj?

Köszi a segítséget.

Sityu minimum castrol!!!
nem akarok belevau...
szerintem minimum ezt: klikk
de ha nem castrol, hanem motul, azt is árulnak náluk, klikk többször vásároltam itt. megbízható, olcsó és még a szállítást is meg lehet oldani velük.

TSityu

  • Vendég
Re: TS
« Válasz #3267 Dátum: 2009.02.20 08:17:46 »
Köszi,

Akkor castrol lessz.

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: TS
« Válasz #3268 Dátum: 2009.02.20 08:19:09 »
Sziasztok,

Lehet, hogy nem a legjobb topicba írtam, de azt szeretném kérdezni: TS-be Metabond olaj?

Köszi a segítséget.

Sityu minimum castrol!!!
nem akarok belevau...
szerintem minimum ezt: klikk
de ha nem castrol, hanem motul, azt is árulnak náluk, klikk többször vásároltam itt. megbízható, olcsó és még a szállítást is meg lehet oldani velük.

Aszittem egyértelmű hogy a castrol edge sport-ra  gondolok,de nekem kicsit evett a 0w40-ből és azóta motul-os lettem.asszem 10w40 és az rendben volt.Motulra van is kedvezményem a castrolt meg az olajshop.hu-n vettem.

Tamás69

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8391
    • http://www.capella.hu
Re: TS
« Válasz #3269 Dátum: 2009.02.20 08:25:11 »
Sziasztok,

Lehet, hogy nem a legjobb topicba írtam, de azt szeretném kérdezni: TS-be Metabond olaj?

Köszi a segítséget.

Wazze a ladámba nem raktam ezt 20 éve !

Ha nem tolod, akkor 0w-30 vagy 5w-30, ha tolod, akkor 0w-40;  5w-50  - mindenképp neves gyártó, ne a Tescogazdaságos, újrahasznosított... vackokat.
-Ara figyelj, hogy ne A1 B1 minősítésű legyen, mert a túl alacsony HTHS viszkozitás miatt teljes terhelésnél nem biztos, hogy tökéletes lesz a kenés!

-A Castrol 0w40 az 1,6-os Coriban is elfáradt 8-9e km után, - a 0w30 castrol viszont teljesen korrekt volt benne, de azt nem használtam tartós 6000rpm fölött, inkább 4-5000 körül volt  az üzemi fordulatszám az autópályán.
Tamás
'07 Hilux
'98 Corolla HB 1,4
'05 Corolla 1,6 SOL
'03 Lexus IS200

Capella Computer Kft        Minden, ami számítástechnika!