A polírral leszeded a lakkréteg egy részét, vigyázni nem tudsz rá.
Ha kézzel csinálod, akkor viszont sikálhatod napestig, akkor sem tudod bántani a lakkot a fényezésen.
Géppel garantálom, hogy max 30 másodpercen belül tönkreteszed a fényezést.
Amúgy igen, karcfüggő, de ha valami nagyon mély, nem szedi ki a kézi polír.
1. lépés: gyönyörű tisztára mosod a kocsit. Ha kint csinálod, mindig csak azt az elemet mosd le, amit épp polírozni akarsz, különben mire elérsz az elejéről a végére, poros lesz megint és a porral szépen tovább karistolod a fényezést. Értelemszerűen így érdemes lehet a tetővel kezdeni. Ha süti a nap a kocsit, állj arrébb, forró kocsit se mosni, se polírozni nem lehet, felesleges munka.
Kevés polírpaszta vattára vagy puha rongyra felvisz (1 tubus prevent nekünk 5 auróra elég volt, úgy számolj), rákencsel körkörös mozdulatokkal a fényezésre (nem csak a karcra!), majd ha kifehéredett, mész tovább. Fontos, hogy kevés legyen, különben nem lesz hatásos és az életben nem végzel vele, a túl sok rossz. Ha egy elem így kész és csont fehér a polírpasztától, akkor újrakezded az elemet úgy, hogy a már fehér pasztás részeket egy tiszta (!) ronggyal szintén körkörösen dörzsölve elkezded leszedni róla. A légy is seggen fog csúszni a fényezésen.
Tavaly így nézett ki nálunk a polírozás.