Szerző Téma: Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika  (Megtekintve 2354041 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

andras69

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1142
  • T22 Avensis 1.6 Vvt-i, BMW E46 320D
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #9900 Dátum: 2014.10.06 08:58:50 »
Kipróbáltam!
Beleheltem!
2 perc alatt leszárította!
Úgy néz ki, hogy működik.  :clap:

köszi!
Unokáink úgy fognak nézni a belsőégésű motorra, mint mi a gőzgépre.

sirwilliam

  • Újonc.
  • *
  • Hozzászólások: 12
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #9901 Dátum: 2014.10.06 09:05:14 »
Úgy tűnik, tényleg az egr volt a bűnös!

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22265
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #9902 Dátum: 2014.10.06 19:00:06 »
Kipróbáltam!
Beleheltem!
2 perc alatt leszárította!
Úgy néz ki, hogy működik.  :clap:

köszi!
:D
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

Jozef

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 140
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #9903 Dátum: 2014.10.24 19:25:01 »
sziasztok,

ma volt karosszériásnál a kocsim és levették az akksit egy resetelődőtt az ecu is...
mennyi idő alatt áll vissza az alapjárat kb, mert most eléggé berázza a kasznit (500-550rpm)... előtte teljesen jó volt bármilyen "fogyasztott" használtam teljesen stabil rázás mentes volt... (600-750rpm)

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #9904 Dátum: 2014.10.24 19:47:44 »
üdv Jozef!

Javaslatom:
Egy hosszabb (30-40km-es) út megtétele előtt vedd le éjjelre te is a sarut és leállítás nélkül tedd meg az előbb említett távot!
Várjuk az eredményt! ;)

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26338
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #9905 Dátum: 2014.10.24 19:52:47 »
Hamar megtanulja, nálam az Avensis és a COV is max. 2 városi nap alatt visszatalált. Viszont ha automata elektromos ablakod van, azt is újra kell tanítani :otlet: !  (Leengeded valameddig, majd túlhúzod fölfelé kb. 4-5 mp-cel.)
music     

Jozef

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 140
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #9906 Dátum: 2014.10.25 19:43:39 »
mentem vele kb 200km-et de meg dadog... :( mind1 lehet lassabban tanulja...

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26338
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #9907 Dátum: 2014.10.25 20:36:57 »
Nem igazán a km számít, hiszen ha 200 km-t autópályán mész, azt nem alapjáraton teszed, ott nem fog semmit tanulni.
music     

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #9908 Dátum: 2014.10.26 16:43:35 »
Én is most resetletem Ecu-t, mert néha meg-megingott az alapjárat, de végül is beállt, viszont nem ilyen volt előtte.
Ecu nullázása után és ~36 km megtételével (egyhuzamban), gyönyörűen ejti vissza.

Néha kell a frissítés!  ;)

Bratac

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 498
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #9909 Dátum: 2014.10.27 16:24:48 »
Jelenség: teljesen alászedett kormánynál guruláskor mintha megcsúszna ("megúszna") az autó vagy mintha dión mennék át, néha reccsen (roppan, szóval van hangja) is.
              különösen akkor tapasztalom, ha mondjuk az egyik kerék valami kiemelkedésen pl. aknafedélen megy át
              egyenesben nem tapasztalom
elképzelés: egy jó futóműbeállítás
                 féltengely
Mi a Ti ötletetek?
Köszi!
2004 Avensis Wagon 1.8  Sol Elegant

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22265
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #9910 Dátum: 2014.10.27 18:38:05 »
Jelenség: teljesen alászedett kormánynál guruláskor mintha megcsúszna ("megúszna") az autó vagy mintha dión mennék át, néha reccsen (roppan, szóval van hangja) is.
              különösen akkor tapasztalom, ha mondjuk az egyik kerék valami kiemelkedésen pl. aknafedélen megy át
              egyenesben nem tapasztalom
elképzelés: egy jó futóműbeállítás
                 féltengely
Mi a Ti ötletetek?
Köszi!

Hali! Toronycsapágy tünete van.
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

Bratac

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 498
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #9911 Dátum: 2014.10.27 18:47:15 »
Szaki arra ránézett, szerinte rendben van.
A gyári felnis téli szettel akarunk csinálni egy futóműbeállítást.
Remélem semmi komoly, de azért elég "félelmetes" hangja van néha  :ph34r:
2004 Avensis Wagon 1.8  Sol Elegant

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22265
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #9912 Dátum: 2014.10.27 18:51:29 »
Szaki arra ránézett, szerinte rendben van.
A gyári felnis téli szettel akarunk csinálni egy futóműbeállítást.
Remélem semmi komoly, de azért elég "félelmetes" hangja van néha  :ph34r:
A rugótányérokat is megnézte?
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

Bratac

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 498
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #9913 Dátum: 2014.10.27 20:42:56 »
Azokat szerintem nem.
Akkor a futómű beállítása nem vezethet eredményre?
2004 Avensis Wagon 1.8  Sol Elegant

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22265
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #9914 Dátum: 2014.10.28 05:36:38 »
Azokat szerintem nem.
Akkor a futómű beállítása nem vezethet eredményre?

Nem árt ellenőrizni.  Lehet, hogy lelazult egy csavar, elszállt, vagy csak lóg egy szilent. Neten keresztül elég nehéz diagnosztizálni. Nekem, amit írtál, arról a toronycsapágy és környéke ugrott be.  Ha alapos a futóműves és nemcsak a beállítást ellenőrzi, akkor végigmegy az egész rendszeren és minden neuralgikus pontot ellenőriz, megrángat. Hívd fel a figyelmét a hibajelenségre, ha jó szakember, akkor már sejti, hogy hova kell nyúlnia.
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.