Amíg jár a motor, nem látni buborékokat a kiegyenlítőben. A sapka szerintem jó, mert a kiegyenlítőben a szint növekszik-csökken, ahogy kell.
Nincs semmilyen más, hengerfej(tömítés) problémára utaló jel sem.
Viszont, a meleg motor leállítását követően, a motortérből bugyogás hallható !
Halló Mester!
Nekem annó ilyen jelenségem a faros Skodánál volt. Ott az egyik átvezető vízcső dugult el oly mértékben, hogy gyakorlatilag nulla volt az átfolyás, így a leállást követően nem volt keringés a rendszerben. (nyitott termosztátot feltételezve az eltérő hő okán elvileg van némi keringés.)
A Cucu egyszerű, mint a faék. Én most két lehetséges dolgot feltételeznék látatlanban: az egyik az, hogy a termosztát nem nyit ki, vagy nem teljesen nyit ki, és/vagy valamely gumicső, illetve maga a hűtő van elkövesedve. Szinte biztos, hogy dugulás van a rendszerben valahol.