So? Ennyi még nem elégséges a végkifejlethez. Be (ki)hatásra is szükség van a jelzett probléma létrejöttéhez. Még Carina esetén sem hallottam, hogy nyomásos olajzással ellátott alkatrész van a szelepfedél tömítésnél. Így sztem csak az olajköddel dúsult kartergáz, parciális nyomásnövekedése válthatta ki a tömörtelenséget. Azt természetesen nem állítom, hogy -az esetlegesen többször felhasznált szelepdekli tömítés- pozitív hatással lett volna az eseményekre.
Ja, csak még annyi, hogy (lévén nem ismerem a szóban forgó motort, és
afekete azóta még nem nyilatkozott) nem szokott akkora nyomásnövekedés lenni, hogy a tömítésnek ártson (talán még parciális sem), mivel egy PCV szelep meghibásodás nem sűrű, Carinán biztos nem: az enyém 310.000 km után is jó volt, pedig azon zúgott át mindenféle
Elöregedés, feltépés, aztán úgy visszarakás, ilyesmi még lehet szerintem.