A rángatás csúsztatáskor van mindig! Általában elinduláskor egyesbe, de néha akkor is amikor pl. kanyarba visszaváltok és engedem fel a kuplungot.
A fordulatszám visszaesést csak azért említettem, mert ilyesmit is csinál néha. Nem biztos hogy van összefüggés, de ki tudja.... sajnos én nem tudom ezért kérdezlek titeket, hogy ne legyek teljesen vakon!
Holnap megyek egy másik szerelőhöz, remélem végre kiderül hogy mi is a gond!
Minden véleményt szívesen olvasok!
Köszönöm nektek!
Na, ez alapján viszont lehet, hogy mégiscsak kuplung. Az induláskor rángatást okozhatja az, hogy a kuplungtárcsa felülete megégett, ezáltal nem egyenletes a tapadása és ezért rángat. A visszaváltáskor rángatás lehet sima kezelési hiba ... Értsd: túl hirtelen engeded fel, ez nem feltétlenül utal technikai hibára. Az időnként leeső fordulat pedig, ezek alapján, tényleg lehet független is a rángatástól. Ha a kuplung felkapcsolása UTÁN, gázadásra rángatna az autó, az utalna inkább a motorban keresendő hibára.
Köszönöm szépen a segítségedet!
Ma megyek egy új szerelőhöz, legalább kicsit jobban képbe leszek....
Ezt az autó 6 éve van nálam, eddig nem csinált ilyesmit! általában a legkisebb változást is észre szoktam venni rajta!
(Egyébként 19 éve vezetek, talán a kezelési hiba kizárható!
)
Gázadásnál nem szokott rángatni!
A fórumon elkövetett bénázásomért mindenkitől elnézést kérek, még csak most ismerkedek vele, eddig nem voltam fórumozó sehol!
Néha még a saját kérdésemre érkező válaszokat sem találom meg egyből....de igyekszem!