Engem elsősorban az motivált a történtek közreadásánál, hogy magam is sokat kutakodtam a net-en, és orosztól angol nyelvű fórumokig sehol nem találtam meg a magyarázatát annak, hogy miként függ össze a VSC system a Hybrid hibával, pedig utólag logikus. Ha valamelyik nap nem lesz meg a betevő jó cselekedetem, majd beírom angolul is valamelyik fórumba, hadd találják meg ők is, mert amiket én találtam, ott mindenki csak ötletelt, néhol még az is felmerült, hogy a Toyota cég így "hívja" be a kocsit a szervizbe, mert egyébként mennének vele tovább a tulajok. (Tipikus amerikai összeesküvés-elmélet.)
Egyelőre várom, hogy visszatérjen a kánikula, mert addig nem leszek teljesen nyugodt úgy sem. Ha a hiba nem tér vissza a meleg idővel, akkor részemről minden rendben, mert a szerviz színvonalban, szolgáltatásban és hozzáállásban is remekelt, az egyetlen negatívum, hogy nem hívtak fel telefonon a megbeszélt időben, pedig én azt vártam volna akkor is, ha csak annyit mondanak, "Sajnáljuk, a hiba még nincs meg, tovább kell keresnünk." (Persze, megértem azt is, hogy kellemetlen lehet ilyet mondani a munkafelvevőnek az ügyfél felé. A bizonytalanság, meg az, hogy végül én hívogattam őket, pedig mást beszéltünk meg, viszont nekem volt kellemetlen.) Minden egyébbel elégedett voltam, az ár is teljesen elfogadható az elvégzett munka ismeretében. (Attól is függ, mivel vetjük össze? A legolcsóbb, bontott, felújított inverter ~300eFt, egy új kábelkorbácsról fogalmam sincs, de az nem is oldotta volna meg, mert ha jól értettem, a hiba az inverter dobozán belül volt, szét kellett szedni.)