A frissítés kész, ahogy látjátok a kinézet "alaphelyzetbe" állt, de szépen átalakítjuk
0 Felhasználó és 5 vendég van a témában
Be van vágva a szár teteje - tehát olyan, mint azok a csavarok, amiket normál (lapos) csavarhúzóval lehet tekerni. De nem hinném, hogy egy csavarhúzóval annyira ellen tudnék tartani, hogy közben le lehessen lazítani az anyát wacko ... Csak lestem, hogy ez meg miféle megoldás?
Pont ugyanaz volt, mint tegnap délben. Ebben az a pozitívum, hogy legalább nem lett rosszabb. nincs nagyon lemerülve, mert kb. 10mp-ig simán tudtam "indítózni", csak nincs már benne annyi erő, hogy a kellő lendületet felvegye a motor. A betolás kilőve, mert pont úgy álltam meg, hogy a bal eslő egy betonlapról épp lemászott, szóval egy pár centis hupli alján van, szóval egyedül nem megy, akkor már megvárom a bika-segítséget. Végül is van másik autó...Az egészben az a bosszantó, hogy tavaly direkt gyári akksit vettem bele aranyáron, mert az sokáig bírja
IdézetBe van vágva a szár teteje - tehát olyan, mint azok a csavarok, amiket normál (lapos) csavarhúzóval lehet tekerni. De nem hinném, hogy egy csavarhúzóval annyira ellen tudnék tartani, hogy közben le lehessen lazítani az anyát wacko ... Csak lestem, hogy ez meg miféle megoldás?Igen sajna nem egy szerencsés megoldás, de egy megfelelő méretű laposcsavarhúzó akár elég is lehet ellentartani. Csak marok kell hozzá
Töltőd nincs?
Holnap lemegyek, és ráadom a gyújtást, hogy égve marad-e valami hibajelző lámpa, - ha akksi, akkor a töltésjelzőnek kéne, ha valami más, akkor a sárgának. Vagy tévedek?
Na most megleptél ... Akksi-csere előtt pont ezt magyarázta nekünk a villanyász gyerek, hogy ezt a fázist nem szabad megvárni, mert letilt az autó ... Vmit az elektronikáról is magyarázott, hogy az ilyenkor fellépő feszültség-esés nem tesz jót neki... Én ezt a témát abszolút nem vágom, de szvsz ne kísérletezz vele tovább, nehogy vminek vmi baja legyen. Bikázzátok be... És így viszont már azt mondom (jó ez, amikor az érdemi infó utólag jön ), hogy lehet: mégiscsak rossz az az akksi ... A Corsából előbb kinézném, hogy vmi gubanc miatt túl nagy a nyugalmi áramfelvétel - de az Avéból sokkal kevésbé.
Idézetet írta: Tamás69 - 2009.11.19 22:19:20Töltőd nincs? Ha lesz időm, veszek egy bikakábelt, de épp a 7végén egy országos trombitaversenyen kísérek, töltőm lenne, csak az autó kinn van, a töltő a pincerekeszben, a konnektor meg idefenn...
Nem tilt az le, kb 7-8V alatt kapcsol ki a computer, meg mindenegyéb ( relé leold ) - de ekkor még az éppen átfordítás határán van az önindító.- Az az aksi jó, ha ennyit tudott lassan tekerni, csak a rövid utak+riasztó szépen leszívta, és 13V helyett van benne kb 10 önindítózva 7,5-8V ami épp nem elég elindítani a gépet.