Sziasztok!
Nemreg vettem egy 95. 08. havi Carina E GLi-t, a japan kiadasbol. Kicsit kesobb kiprobaltam, vajon tenyleg mukodik-e az ABS is, es most a kovetkezo dolgokra lenne szuksegem, nem tul horror aron:
- elso lokharito + bal oldali kodlampa
- bal elso iranyjelzo
- bal-jobb elso fenyszoro
- muszerfal jobb also darabja (a kormany bal oldalan kezdodik es a kesztyutarto ajtaja felett er veget)
- jobb elso... amibe becsatolom biztonsagi ovet
- nehany (6-7 db) izzo a muszerfalba (a kisebbik)
- patentek (4-6 db) a sarvedodob-betetek rogzitesehez
- bal elso ABS jelado
A tobbi cuccot, ami surgosen kellett, hogy ujra jarokepes legyen, beszereztem, de a gatyam rament, szoval valami 'bonthato', hatuljan-oldalan torott kocsi lenne az igazi. Nehany csavar is jol jonne, na meg esetleg egy foto a nyulvanyokrol, ugy, hogy nincs fent a lokharito, csak siman a homlokfal es a ket elso 'csor'. Van ket vasdarab, ami tudom, honnan szarmazik, de azt nem, hogy milyen allasban volt fent. Sehogy nem passzol
Carinas ismerosom nincs, akiet ez utobbi miatt megnezhetnem, a legkozelebbi markaszerviz 60 km, ilyen gondok is vannak.
Kulonben nem ment rosszul
Egyébként működött az ABS? :ordog:
Viccet félretéve egy komplett Carinát bontásra venni ezekért nem túl gazdaságos. 2-300.000-ért vannak teljesen körbetört roncsok. Viszonylag kicsi az esély, hogy egy hátul totálkárosat találsz, amiben épek a lámpatestek, stb.
Én a helyedben felhívnék egy-két bontót. Műanyag elemeket nyugodt szívvel lehet onnan is szerezni, azoknak nagy baja nem lehet. Találsz a fórumon pár címet. Én annak idején Jap-Ker-ben voltam Szentendrén ( www.jap-ker.hu )
Hat eloszor en sem gondoltam, hogy erdemes lehet ilyen kis serules miatt bontasra venni egy masikat, de aztan elkezdtem osszegyujtogetni a legszuksegesebb dolgokat, amit lehetett persze bontobol, es hipp-hopp 200e-nel jartam
Jo, mondjuk nem csak muanyag kellett, hanem vas is.
Azert koszi a tippet
Probalkozom.