Én részemről ebben az "extrém" dologban ott látom a veszélyt, hogy valami nem látó barom, egyszer hátulról el talál valakit az nem lenne túl kellemes.
Osztom az aggodalmad én is. Ráadásul veszélyes manőverekre is vállalkozhatnak a körülöttünk autózók, mert nem értik mi folyik itt. Nem szeretném, ha valaki miattam szenvedne balesetet. Minél többen lennénk egy ilyen versenyen annál nagyobb az esélye, hogy valami balul sül el. Ezért is tartanám jó ötletnek, ha a szintidőt jóval kisebbre szabnánk és bünti járna, ha valaki nem érne be Úgy már lenne izgalom is a dologban és nem aludnék el vezetés közben
veszély:
a verseny távját már megtettem kb30szor...durvázva.
autókáztam sokat 6-os, 7-es úton lassan, 50-65km/h sebességgel(persze elég gyér forgalomban).
mégsem ilyenkor értek utol, hanem tavaly decemberben, mikor 90-100között haladtam autópályán, esős időben.
akkor hol, mitől "féljek" jobban?
szintidő:
lehet rajta elmélkedni.
adott lenne a szintidő, és a táv. ebből ki lehetne számolni egy minimális átlagsebességet.
ebből mi derülne ki? nem igazán a vezetői technika, hanem az,h egy-egy autó mennyit fogyasztana 55-65km/h egyenletes átlagsebesség mellett....na AZ lenne az altató...mert a 31km/h átlagsebességet úgy sikerült elérnem,h minél többet gurultam, óvatosan gyorsultam, és még soksok kis apró technikát lehet belevinni, ellenben egy magasabb és fix sebességnél.
én nem támogatom a szintidőt
akkor filózhatunk a kategóriákon is.
mi alapján és hogyan?
benzin-dízel-hibrid? 1000-1300-1500-2000ccm?