Hát, 28.000 km-t mutatott az óra, a szervizkönyv ezzel összhangban volt, (nem ugyanolyan színű tollal volt kitöltve ). Aztán hogy profin hamisított volt-e...? Azt mi is néztük, hogy a belseje kicsit leéltebbnek tűnt, de annyira nem, hogy ne férne bele egy szimplán trehány tulaj. Műszakilag meg teljesen rendben van (csináltattam egy állapotfelmérést).
Azt mondták, a gyújtáskapcsoló széria hibás volt, az első javítás abból származott. Visszahívták az autókat miatta. Ez még az elején volt, aztán meg idén tavasszal javították megint. Persze műszaki téren engem simán meg lehet vezetni.
Hát nézd, nem akarlak rémítgetni, meg most már amúgy is tökmindegy. Az autó át lett nézve, szervízbe majd hordjátok rendszeresen, nagy baj nem lehet.
Na egy ilyen felvezetéssel lehet igazán megrémíteni az embert... Inkább írd le, mire gondolsz. Ha csak arra, h. valószínűleg jóval többet mentek az autóval, akkor erre én is gondoltam, és ezt tartom valószínűbbnek. Megbizonyosodni sajna nem lehet róla (legalábbis én nem ismerek rá módszert, és a szervizben is azt mondták, hogy nem lehet). Első autó, és műszaki analfabéta vagyok, ezért sajna megvezethető is, szóval ha jó tanácsod van, ne kímélj!
Arra gondolok, hogy ismerve a magyar használtautó-piacot, ahol kvázi reflexből visszaállítják minden autó km-számlálóját (tisztelet a 10-ből talán 1 kivételnek), marha nehezen tudom elhinni, hogy 28 ezer km van egy ötéves autóban. Azért vették, hogy ne menjenek vele, vagy mi? És akkor közben hogyan lakták mégis le (azt írtad, hogy kicsit le van lakva a belseje)? Szerintem egy valóban 28 ezret futott autó beltere full újnak kell kinézzen, talán a piszkot leszámítva. Ennyi idős Nissan Micránál, átlagos használatot feltételezve, 60-80 ezer közötti futásra tippelnék.
De nem biztos, hogy igazam van, hiszen nem láttam az autót! Ennyit és nem többet akartam azzal mondani, hogy "nem akarlak rémítgetni". Szó szerint gondoltam.
Megbizonyosodni amúgy valóban nem lehet a dologról, ezért is írtam, hogy most már tökmindegy. De mondjuk a szervízkönyvben szereplő szervíz vétel előtti személyes (!) felkeresésével, és ottani érdeklődéssel jó eséllyel ki lehet deríteni, hogy stimmel-e a szervízkönyv vagy sem. Ha pl. a könyvbe teszem azt egy éve pecsételték be a 20 ezres szervízt (most csak mondtam valamit), és kiderül hogy a könyv bizonyára nem hamisított, na, akkor jó eséllyel lehet bízni benne, hogy igazi lehet a 28 ezer km-es futás.