Szerző Téma: Celica  (Megtekintve 614918 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

olahjojo1990

  • Klubtag
  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 948
Re:Celica
« Válasz #1440 Dátum: 2011.12.14 22:47:03 »
Szia!

Economy-s dolgot passzolom...
Fékolaj lesz az, attól függ mi volt benne, azt tölts rá, vagy cseréld le DOT5.1-re az egészet.

Üdv: Józsi
Józsi vagyok :-)

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 522
Re:Celica
« Válasz #1441 Dátum: 2011.12.14 23:07:34 »
Ha nem jarsz versenypalyara utcara boven eleg a DOT4-es. Főleg hogyha gyari a fekrendszered, mivel csak annyi a kulonbseg hogy alacsonyabb a forraspontja. Na meg a Dot4 nek is nehez elerni a forraspontjat utcan. Versenypalyan nem tudom nem tapasztaltam. Szoval hogyha sporolni alarsz es nem jarsz ringre akkorndot4-et vegyel. Az Eco lampat meg nezd meg lehet el van mentve hibakodnak, olvasd ki.
Just drive for fun

olahjojo1990

  • Klubtag
  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 948
Re:Celica
« Válasz #1442 Dátum: 2011.12.14 23:54:11 »
Nem kötözködés...1990 Ft a gyári Toyota DOT5.1-es olaj, ezen ne spóroljunk már...
Józsi vagyok :-)

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 522
Re:Celica
« Válasz #1443 Dátum: 2011.12.15 07:27:55 »
Ezt nem tudtam. Mikor en regen neztem a motorex 5ezer volt.
Just drive for fun

olahjojo1990

  • Klubtag
  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 948
Re:Celica
« Válasz #1444 Dátum: 2011.12.15 14:42:05 »
2 ezer körül már különbözőek is vannak.
3500Ft 0,5l Motul RBF660...
Józsi vagyok :-)

LionTR

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 150
    • http://www.abbys.hu
Re:Celica
« Válasz #1445 Dátum: 2011.12.16 11:03:12 »
Tisztelt Fórumozók!

Előszöris üdvözlök mindenkit,rég jártam itt!
ST182 Celicámmal kapcsolatban volna pár kérdésem,amiben esetleg segíthetnétek.
Első problémám,ami már nagyon rég megoldatlan,hogy az economy visszajelző folyamatosan narancssárgán világít.Van tippetek mit kéne ezzel kapcsolatban megnézni?

T16-os Celicában van egy vákuummal működő kis kütyü a tűzfalon, ő küldi a jelet az economy műszernek, szerintem T18 is ilyen. Először nézd meg, hogy a gumicső és a csatlakozó ami rámegy nem sérült-e, és rendesen vannak-e csatlakoztatva. Legrosszabb esetben az érzékelőt kell cserélni (bontottra vagy újra).

Ő lesz az:
http://www.toyodiy.com/parts/p_E_1992_TOYOTA_CELICA_ST182L-BLMGFG_8301.6.html?hl=83391D

Az árát elnézve szerintem bontott lesz belőle. Az index-es Celica fórumon CelicaGT4 nevű felhasználót keresd, ő tudni fog adni bontottat.
« Utoljára szerkesztve: 2011.12.16 11:07:36 írta LionTR »

belzebubul

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 95
Re:Celica
« Válasz #1446 Dátum: 2011.12.17 18:18:15 »
Rendbenvan,amint visszakerül hozzám a kocsi utánajárok mindezeknek...Épp lakatosnál van sajnos meg kell kicsit dolgozza műszakira.Elképzelhető az is,hogy egyáltalán be sincs kötve ez a kütyü?

gergolabs

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 393
Re:Celica
« Válasz #1447 Dátum: 2011.12.18 10:03:15 »
Sziasztok! Mostanában elgondolkodtam egy Celica vásárlásán. Évjáratilag '93-'06-ig, persze nem túl drágán. Melyik motor/széria az, amivel a legkevesebb gondom lehet. Köszi a válaszokat előre is.  ::)
Tipp?
'08 RX400h
'09 Prius 3

kmr

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4497
Re:Celica
« Válasz #1448 Dátum: 2011.12.18 14:36:47 »
Bármelyik generációból választhatsz, súlyos típushibája egyiknek sincsen ami miatt ne lenne ajánlható. Ami javasolható, az az amerikai modellek kerülése.
Azt generációt válaszd ami neked tetszik, hiszen azért a '93-2006 közötti 3 Celica generáció elég különböző egymástól. És még ezeken belül is nagy differenciák vannak a motorizáltság terén.
A magyar piacra jellemző a nagyon sok a leharcolt példány, vagy kintről behozott romjaiból újjáépített.

Mindenképpen javasolt az alapos átvizsgálás, legyél vele tisztában milyen költségek várhatók az elkövetkező időszakban, mert ezeknél a kocsiknál ez akár a vételárral összemérhető költség is lehet.

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 522
Re:Celica
« Válasz #1449 Dátum: 2011.12.18 18:08:21 »
EZ így van. Ha tehetném egy t16-osból hozatnék be egy összkerekes turbósat. De amúgy ajánlom a t8 Carlos Sainz Editiont és a t20 GT-Four-t. Ezek mind összkerekes turbósok. Talán a 18-hoz lehet a legtöbb tuning alkatrészt venni a t22 után. Vételnél a legjobban a rohadásokat kell megnézni. Az ami nagy problémája lehet
Just drive for fun

gergolabs

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 393
Re:Celica
« Válasz #1450 Dátum: 2011.12.19 19:41:46 »
Eleve itt akarok venni Németországban, mert  itt kint dolgozok, talán itt kevésbé leharcoltabbak. A '93-'06 két generációt ölel fel nem? T200-230.
Köszi a tanácsokat. Akkor elvileg nem lehet különösebb gondom, hibás szériák nincsenek. Az 1.8-asok a T230-ból nem az olajevősök véletlenül? Vmi rémlik az Avensis topikból.
'08 RX400h
'09 Prius 3

kmr

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4497
Re:Celica
« Válasz #1451 Dátum: 2011.12.20 08:19:17 »
A T18-at 94-ig gyártották, de valóban inkább két generáció.
Az olajfogyasztás sajnos tényleg probléma lehet a vvti-knél.

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 522
Re:Celica
« Válasz #1452 Dátum: 2011.12.20 08:35:23 »
Szerintem egy t23 arabol egy ugyan regebbi celicat tudnal venni viszont velemenyem szerint sokkal jobbat.
Just drive for fun

gergolabs

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 393
Re:Celica
« Válasz #1453 Dátum: 2011.12.20 16:56:21 »
Szerintem egy t23 arabol egy ugyan regebbi celicat tudnal venni viszont velemenyem szerint sokkal jobbat.
T200-ból? Hát igen... árkülönbség az van.
'08 RX400h
'09 Prius 3

T18-GTI

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 9
Re:Celica
« Válasz #1454 Dátum: 2011.12.28 09:18:38 »
Sziasztok.
Tudna valaki segíteni motoralkatrész ügybe? Budapesti vagyok ,de eddig sehol nem találtam a kocsimhoz motortartó bakot. 93-as GTI-16.
Még új vagyok itt ,remélem jó helyre írtam. Előre is köszönöm. :)