En nem tudom, szerintem az uzemanyag jo tema lenne a mythbusters bandanak. En mindig ott tankolok, ahol eppen kell es ebbol meg sose volt gondom. Jellemzoen persze Soroksari ut OMV kut, radasul meg egesz barati 380 volt mult heten a sima 95-os, de erezehetoen jobb benzint csak ausztriaban tankoltam, az ottani 95-os kvazi itteni 98-as, de ezt csak az mx5-tel ertem tetten, maskulonben egal. Tankolok en Lukoilnal is rendszeresen, de neha noname kutnal is es mindegy. Ezen felul a tobbi csaladi autonal is tokmindegy es mindefelet szoktunk tankolni. A D5-os XC70-ben 190ezer km van es full hibatlanul megy barmivel (egyebkent meg soha semmi nem ment benne tonkre) a 156-os JTD Sport Wagon is megeszik mindent es 270ezer km-rel minden eleme a motornak gyari, nem is fustol, a kis A2-es 1.4 TDI is kap mindent (szinten hibatlan, egy kormanyosszekoto van a listan) es semmi baja. Szerintem egyformak az uzemanyagok vagy vannak nagyon erzekeny autok, de ebben az esetben meg elvarom a gyartoktol, hogy ez nem okozzon gondot, a fenti autoknak ez nem problema. Roviden, ott tankolok, ahol olcsobb, ha jon a kutas a premiummal, akkor ugy elhajtom, hogy legkozelebb ha meglat, inkabb hazamegy a sarokba sirni.