Picit OFF, a Trabihoz kapcsolódik:
Van egy ismerősöm, Borsodban lakik és már több, mint 15 éve amatőr rally-pilóta (a saját építésű Trabijában, két henger,
Wartburg Trabimoci, Kawasaki karburátorok - 3db -, 10600 mért rpm, 70 LE, kasztni csövezve, kikönnyítve), és navigátor egy 1200-es Ladából épített rallyautóban egy most 20 éves srác mellett (a kis srác 14 éves kora óta nyomul a ladával, ez a barátom, pedig azóta (!!!) mellette navigál).
Ő mesélte, hogy a Borsodi Rallyn gyakorlatilag a Trabiknak és a Ladáknak nagyobb a respektje, mint a WRC-knek, mert utóbbiakról mindenki tudja, hogy mennek, mint a bolond...
..de a Trabikban az a jó, hogy a szerpentinen padlógázról beringatják a kocsit a kanyar előtt, rárántják a kézféket és hadd szóljon, lesz, ami lesz...
Ahhoz képest, hogy egyenesben lassúak, egészen irreális kanyarsebességeket tudnak menni, és a kanyarba is szinte bárhogy be lehet velük esni, mert az esetek 95%-ban gond nélkül ki is jönnek a kanyarból...
Szóval, az, hogy egyenesben nem naygon megy a Trabi, csak egy dolog, mert a kanyarban, meg körbe tud autózni igen sokkal nagyobb és komolyabb vasakat...