(csak nem benzinessel, hanem a kisdízellel)
Ismerve a hozzáállásod az autókhoz, át fogod te még ezt gondolni. Egyrészt ha az üzemanyagárak tartósan így alakulnak, akkor a kisdízel jó fogyasztása nem lesz elég a felára "kitermeléséhez". Másrészt a dízel tartóssága a turbó és az érzékenyebb adagolók miatt elvileg a benzines alatt marad.
Ma talán én is kisdízellel venném az E12-t, de az 1,6-os, sőt, az alap benzines hosszú távon könnyen jobb döntésnek bizonyulhat.
Kifelejted a képletből, hogy az a motor mennyire az én szájam íze szerint való (pedig már sokszor írtam)
... Nagyon durva benzin/dízel árkülönbözetnek kéne ahhoz kialakulnia, és nagyon durva műszaki problémáknak kellene napvilágra kerülniük a dízellel kapcsolatosan, hogy tényleg a benzines mellett döntsek. Ha akkora lenne az üzemanyagár-eltérés, hogy egálra jönnénnek ki (ami a fogyasztás-különbséget figyelembe véve nagyon valószínűtlen), valószínűleg akkor is a dízelt választanám. Autópályán 140-nél bőven 5-össel kezdődő fogyasztás-értékeket nézegetni még akkor is marha jól esne, ha tudnám, hogy közben nem fizetek kevesebbet
... Ezt a motort nekem találták ki, húz mint a barom, halk, és nem fogyaszt
...
Ha viszont mégis benzines, akkor csakis 1.6, mert nekem az 1.4 nem elég rugalmas. Ez viszont tovább nyitja a fogyasztás-ollót a kisdízellel szemben (és még mindig kevésbé élvezetesen vezethető, mármint az én stílusomban).