Az osztrákok sokkal jobban odafigyelnek a kocsijaikra (kivétel persze van), az átlagos kinézete az autóparknak messze jobb, mint otthon.
Szerintem ennek megfelelő az autó állapota, ez a rozsda azért lehet, mert soha nem alvázvédőzték az autót, viszont valószínűleg télen is sokat használták, kaptam hozzá egy garnitúra téli gumit (Continental) szintén alufelnin. Ezen kívül fényképekkel dokumentált két kis sérülésről tudok, amiket normálisan javítottak, belül nagyon szép az autó, sehol nincs összekarcolva.
Amit írsz a tíz évről, az simán lehetett ok, mert egy új hibridet vett az osztrák öreg, akié volt, és ezért adta el (most 72 éves az öreg, állítólag azt mondta, hogy egy új autót még bevállal). A nyáron vette meg az öregtől egy magyar kollégája, akitől mi vettük. Azt mondjuk nem tudom, hogy ő miért adta el.
Persze lehet benne mese, de a Toyotában vissza tudták nézni a vásárlásig, és tényleg az öreg osztrák volt az első tulaj, és tényleg most adta el a nyáron. És végig a Toyotánál szervizelték.
Elvittem pár műhelybe megmutatni, van, ahol homokszórással kezdenek, ott azt mondták, hogy alá se néznek, mert tök mindegy, hogy mennyi rozsda van, mindenképpen olyan lesz, mintha új lenne. Csak ott meg nem érnek rá foglalkozni ilyen pöcs kis autóval, mert sorban állnak náluk a buszok meg kamionok, amiért gondolom tízszer ennyi pénzt el tudnak kérni. Na meg még soha nem volt náluk hibrid, úgyhogy szerintem kicsit félnek tőle, nehogy kárt tegyenek valamiben.
Ha valaki tud egy tényleg jó alvázvédős műhelyt, akkor ossza meg velem.