1, Menet közben N fokozatba
2, B fokozat:
3, Van egy-két dolog, amit még szívesen látnék a kijelzőn.
1.: Kárt szerintem konkrétan nem okozol (bár automatákat nem illik üresbe tenni menet közben), de ha pl klímázol, vagy sok a fogyasztó (bár más annyira nem fogyaszt olyan sokat), úgy leszívod az aksit, hogy csak na. Ugyanis ekkor nem menedzseli az aksit az autó. Tehát megy, amíg bírja. Én nem rakosgatnám ki N-be.
2.: B fokozat elvileg semmivel sem tölti jobban az aksit, mint a sima regeneratív fékezés (ami meg fékpedál lenyomás függő erejű). A plusz "fék" amennyire tudom tisztán mechanikus, azaz a benzinmotor üzemel motorfék elvén (ahogy egy sima akármilyen motornál, üzemanyag nélkül, a az egyes hengerek kompresszióit kihasználva. Tehát én sosem használom, inkább annyira fékezek, h ne a mechanika (féktárcsa+betét) fékezzen, hanem a regeneratív fékezéssel. Bár elvileg az autó magától is így tesz, és hacsak nem vészfékezel, akkor csak bizonyos tempó alatt használ hidraulikus féket. Így tehát én inkább finoman fékezek.
3.: Ahogy mondod, csak épp nem 400h fájl kell hozzá, hanem a Priusé. Így még a számított értékek is lesznek (pl aktuális lóerő, nyomaték)
Szerk.: Agyarka: Elvileg nem gyorsulhat rosszabbul B-ben, mert gyorsuláskor kap benzint, és hajt (és eleve fogásban van, mikor parancsot kap a hajtásra - szóval elvileg még jobban is kéne reagálnia)! Ellenben gázelvételkor nem áll le, hanem motorfékez (tehát kompressziót kihasználva), még ha csak gyengébben is, mint egy mezei autó.