ha jól megnézed ott rendszer teljesítmény szerepel (THS).kb az,ami a keréken lejönni. Úgy lehet jó az alakja.. Persze a az 50 kw a motorral utal. Lehet csak megkülönböztetés képen.
A THS a PI villanymocijának a teljesítmény görbéje, a THS II a PII-é. De a valóságban nem tud megjelenni a keréken ez a karakterisztika, ezek csak elméleti görbék.
Ott indul a játék, hogy az akku csak 25 kW teljesítményű. Az MG2 tudna már alacsony fordulat mellett is 50 kW-ot tolni, csak éppen nem áll rendelkezésre megfelelő mennyiségű amper. Az 50 kW-hoz szükséges amper csak úgy jöhet össze, hogyha az ICE magas fordulaton pörög és a napkerékre eső teljesítményen keresztül (az ICE pillanatnyi teljesítményének csak egy kis része) az MG1 megfelelő mennyiségű áramot termel, amit az inverter összegez az akku áramával és betolja az MG2-be.
Alacsony sebesség mellett viszont az ICE nem pöröghet 5000/perccel, mivel az MG1-nek akkor 13000/perccel kellene pörögnie, de csak 10500-ra van tervezve (PII). Ebből következően a rendszer összteljesítménye limitált a sebesség függvényében. A Toyota azt mondja, hogy kb. 85 km/h sebességtől felfelé áll elő a maximum (110 kW), viszont onnantól kezdve szinte konstans a végsebességig.
Kis sebesség mellett azért tud mégis jól gyorsulni a jószág, mert az autók többsége nem tud 25-35 kW-al gyorsulni 30-50 km/h környékén. Váltaniuk kell, miközben 0 teljesítmény jut a kerekekre. Utána persze a kipörgetéskor újra van kakaó, de széles tartoményban nézve az átlag teljesítmény sokkal kissebb. Ha nem felejtem el, akkor majd mutatok erről is egy grafikont, hogy jobban érthető legyen, a mondandó.