Sajnos az élet igazolja a korábban írottakat.
Ócsóé itthoni jó Prius-t venni nagyon nem lehet kevés km-vel....
Plána nem 2007-est 3 mikulás alatt, hiszen a 4 éves példánynak még Németországban is megkérik az árát.
A netto-ban elhozásra kíváncsi lennék, bár lehet egy-két kerekedő- tud még ügyeskedni, de aki nincs a tűz közelében, annak nem tudom okos-e bárkiben is megbízni....lévén ugye ilyenkor cégre veszik az autót, továbbá senki sem csinálja ingyen a cuccot.... 300e-ért meg nem biztos, hogy érdemes rizikózni, persze mindenki maga tudja.
A történet amúgy ott bukik, hogy a delikvens hitelre próbál autót venni....szal a külföldi vásárlás macerás...
Max előre kölcsönkér, majd jelzálog a kocsira és úgy már megy a hitel...
Amúgy én is rétegmérővel rohangáltam, mikor kocsit vettem, és valóban
90-120 mikron, és nem több, ennyi a gyári réteg.
Arról már vitatkoznék, mit is jelent a 400 mikron, profi festő tud ennél jóval vékonyabbat is fújni, amúgy az én mérőm 500 mikron után kiakadt, lévén afölött már nem nagyon van értelme fújni.
Normális műhely nem fúj 500 fölé.....az 1000 meg már igazi gittbomba...
A téma továbbra is marad, brief lekér... ennyi, ott lesz minden, plusz faxon a szervízkönyv km állásait.
Egy kis kedvesség, és az említett szervíz igazolja nyomban bukik-e a szervízkönyv, vagy sem....
Én nem bíznék ma már senkiben sem elsőre, jobb ha az ember magának jár utána, mert utána nincs ***..