...
Ellenben megnéztem tegnap a service check menüben, hogy áll az aksim és konstans 13,9 V-ot mutatott világítás nélkül, helyzetjelzővel és felkapcsolt világítással is. Ezt azért tartom furcsának, mert nyáron valami 10 V körüli értéket jelzett felkapcsolt világítással.
Akkor szerintem a töltő-feszültséget láthattad, mert véletlenül gyújtást kapcsoltál, azaz 2x nyomhattad meg a start gombot. 13.9 V-ot egyetlen akku se tud, a legeslegeslegeslegjobbak max. 13.2 V-ot mutatnak terheletlenül, de szabványos terhelés mellett (ez a névleges feszültség) 12.8 V-ot mutat egy fullos aksi.
Elvileg 2 A körüli terheléssel kell nézni, de azt kb. fedezik is azok a fogyasztók, amik az 1 nyomásos bekapcsoláskor felélednek. Ja, és 8-12 órával a töltés befejeződése után kell nézni, mert amúgy becsap a "felületi töltésnek" nevezett jelenség.
Nekem 0 fokon 12.1 V-ot mutatott a menü.