Pörgesd vissza ezt a fórumot, mert nem az első érdeklődő vagy. Több kérdésedre is megtalálod a választ. A fölmérés (egyik) legbiztosabb módja pedig továbbra is az, hogy elviszed márkaszervizbe, ahol átnézik, gyári szám alapján esetleg lekérdezik a múltját stb. Ez egyben egy jó szűrő is a kereskedőnek, mert ha ezt nem hajlandó megtenni, akkor lehet, hogy sumákol.
Üdv, én is új vagyok és pont ezt a kérdést akartam volna én is felrakni.
Már kifolyt a szemem a sok chatelés átolvasásától (ami nem baj, mert jórészt érdekes témák voltak) de nem találom amire utaltál.
Lehetne egy kis segítség kb. mikor volt ez téma?
múlt héten, múlt hónapban, múlt évben, ilyen nagyságrend már segítene. (google nem volt a barátom)
Márkaszervizbe akarom átvizsgáltatni, de azzal sincs tapasztalatom. Hogy megy, mit kapok, mennyiért, mire érdemes odafigyelni. Egyáltalán hogy lehet leszervezni? Odamegyek a kereskedőtől elkérem a kulcsot, hogy akkor most elvinném felméretni? Magánszemélynek meg pláne szívatás szagú ha pár órát ezzel elrabolok az életéből. Azzal nincs gond hogy otthagyom a saját kocsim, előleget, személyit, meg aláírok akármit, de tényleg nem tudom hogy szokás.
OBD2-es csatin nem tudom kiolvasni a valós km-et, üzemórát, átlagsebességet, vagy ilyesmit amiből kiderül ha piszkálták? Rendeltem egy ilyen kütyüt, mert az amúgy is praktikus dolog, bár gyanítom hogy a hiénák simán kicserélik az EPROM-ot, akkor meg azt írnak bele amit akarnak.
Mondjuk az is sokat elmond, hogy ugyan annyiért láttam magánembertől 300ezerrel Priust, mint kereskedőnél 150ezerKM-el. Meg amúgy is feltűnő, hogy kereskedőnél 150-ezer van kb. minden kocsiban, kortól függő korrekcióval és árral, míg magánembereknél elég nagy a szórás, gondolom ez utóbbiak a reálisak, bár azért 400ezerrel 2,5millát kicsit komikusnak érzem, a csalók ártorzító hatása mellet is.