Szerző Téma: Beszélgessünk...  (Megtekintve 3367831 alkalommal)

0 Felhasználó és 10 vendég van a témában

agabor

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 375
  • Prius 3 2010
    • Blog lenne, ha írnám
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #12435 Dátum: 2015.02.11 11:38:53 »
Engem ez baromira zavart.

Ízlés dolga, nekem vicces. Az meg kifejezetten kellemes, hogyha utána beáll nagyobb sebességre, akkor visszavesz a motor fordulatszámából és halkabb lesz.

edk

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 515
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #12436 Dátum: 2015.02.11 19:57:32 »
Nekem a nyáron 2.5 fő, sok csomag, M1 a határig (120 tempomat) és utána országutak Burgenlandban (majd vissza) 4 és 5 liter között volt (egyik irányban 4.5 felett, másik irányban 4.5 alatt, ha jól tévedek).
Rosszul emlékeztem, 5.2, illetve 4.9 volt.

kowee

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1254
  • Storage Admin
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #12437 Dátum: 2015.02.12 15:45:36 »
Urak!
Elpárolgott prius tulajok jelentkezését várom privátban. Részleteket mailben osztanám meg.
mailcím: kowee(kukac)kowee(pont)eu

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #12438 Dátum: 2015.02.12 16:54:05 »
elpárolgott?
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

kowee

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1254
  • Storage Admin
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #12439 Dátum: 2015.02.12 16:56:07 »

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22265
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #12440 Dátum: 2015.02.12 17:11:45 »
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

Adept

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 1
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #12441 Dátum: 2015.02.14 19:58:31 »
Urak!
PII, illetve PIII mennyit fogyaszt 100, illetve 130, illetve 150tempomatnál?

Mondjuk igazából a 150érdekelne legjobban. Külföldről hazajárni mennyire szeretne a kocsi. Rászánt pénzből kevés km-es 2008-2009-es PII, vagy 100e fölött futott P3 jönne ki.

Bocsi lehet, hogy későn válaszolok...
Most jöttünk haza Grazból, végig 130-135 tempomattal, 5,8 lett az átlag. Ja és P2.


Agyarka

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4345
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #12443 Dátum: 2015.02.15 23:28:47 »
PII. tartós teszt
Tájékozott szakújságíró és PII tulaj.
- az előírt gyertyák irridiumosak, csereperiódusuk 90e km, (HSD ben persze jóval többet kibirnak, talán ezért is alkalmaznak a legújabbakban egyértelműen elöregedő típust)
- a PII hybrid rendszerére alapból 7 év gari járt, csak utána következő modelleknél csökkent 5 évre.

GZs

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 58
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #12444 Dátum: 2015.02.16 00:00:25 »
- a PII hybrid rendszerére alapból 7 év gari járt - ez téves

 8 év vagy 160ekm

Agyarka

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4345
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #12445 Dátum: 2015.02.16 06:36:31 »
8 év vagy 160ekm
Jogos, nem tudom miért 7-et írtam.-(
Így mondjuk még nagyobb baki a cikk írója részéről.

Hammer

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 564
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #12446 Dátum: 2015.02.16 07:31:33 »
PII. tartós teszt
Ez a csomagtartó beázás típus hiba lenne a korai modellnél? én nem olvastam róla eddig :surrender:
A utasülési súlyérzékelő azért van, hogy be van-e kötve az első utas, nyilván a sofőr jelen van (jobb esetben :otlet:) így oda felesleges.
A garancia dolgot sokszor a márkakereskedőben is keverik, ami biztos hogy a Prius2-nél hibridre 8 év/160 ekm (a többi részre 3 év/100 ekm), míg a Prius3-nál csökkent 5 év/100 ekm, ez így lehet a többi hibrid Toyotára.

zezoka

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 712
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #12447 Dátum: 2015.02.16 09:06:48 »
Ez a csomagtartó beázás típus hiba lenne a korai modellnél? én nem olvastam róla eddig :surrender:
A utasülési súlyérzékelő azért van, hogy be van-e kötve az első utas, nyilván a sofőr jelen van (jobb esetben :otlet:) így oda felesleges.
A garancia dolgot sokszor a márkakereskedőben is keverik, ami biztos hogy a Prius2-nél hibridre 8 év/160 ekm (a többi részre 3 év/100 ekm), míg a Prius3-nál csökkent 5 év/100 ekm, ez így lehet a többi hibrid Toyotára.
Nekem a márkaszervizben is 5 évet mondtak a PII-re. Nem vitatkoztam, majd ráérek akkor, ha kell vitatkozni! :)

zezoka

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 712
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #12448 Dátum: 2015.02.16 09:28:56 »
- az előírt gyertyák irridiumosak, csereperiódusuk 90e km, (HSD ben persze jóval többet kibirnak, talán ezért is alkalmaznak a legújabbakban egyértelműen elöregedő típust)
Ezért írta, h 180nál ki volt cserélve. Értelemszerűen másodszor.


Ezt azonban fejcsóválva olvastam: "A váltókar csak egy apró kapcsoló, a P-gomb is az, ha a sofőr úgy ugrik ki az autóból, hogy azt nem kapcsolja ki, a P-t nem nyomja meg, akkor az bizony kúszik tovább. Én ezt mondjuk nem tartom komoly veszélyforrásnak, nálam még nem fordult elő, hogy úgy szálltam ki az autóból, hogy ne állítottam volna le. Viszont olvasónk 10 év és 230 ezer kilométer alatt már kétszer majdnem pórul járt e biztosítás hiánya miatt."

Sohasem állítom le, ha megállok valahol és valaki marad az autóban. Minek? Benzinmotor így is áll. Olyan viszont még nem fordult elő, h elfelejtettem P-be tenni. Aki ezt elfelejti, az a sima váltót is elfelejtené P-be tenni??? Emberi hülyeséget ne hozzuk már fel hibának! Az aut.váltók legnagyobb része pedig kúszik, valahol technikai okok miatt, valahol szándékos megfontolásból.

Hammer

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 564
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #12449 Dátum: 2015.02.16 10:48:20 »
Sohasem állítom le, ha megállok valahol és valaki marad az autóban. Minek? Benzinmotor így is áll. Olyan viszont még nem fordult elő, h elfelejtettem P-be tenni. Aki ezt elfelejti, az a sima váltót is elfelejtené P-be tenni??? Emberi hülyeséget ne hozzuk már fel hibának! Az aut.váltók legnagyobb része pedig kúszik, valahol technikai okok miatt, valahol szándékos megfontolásból.
Sebességbe maradva ahogy ajtónyitás történik kiírja a képernyőre+sípol is, hogy tedd ki P-be, szóval ez olyan mint kuplunggal indítani egy váltós autót, én se említeném hibának.
Sőt tetszik hogy leállítva az autót a kocsi gondoskodik arról hogy P-be kerüljön, nem kell külön váltóhoz nyúlni mint a Yaris HSD-nél.