Olaj frissítés:
A feltöltött mennyiség kb 50-60%-át tudják csak cserélni (manuálisan) mivel több nem jön le a váltóból.
Vannak szakműhelyek, ahol egy géppel egyidejűleg kiszivattyúzzák a régi olajat és töltik bele a frisset - ez esetben a teljes mennyiséget kb 6,5 liter cserélni tudják. Nos ez kb 80 eft - persze töredéke a váltó javításnak
Mint írtam, problémám nincs de nem tudom azt, hogy mikortól kezdődik. Silent kérdéseire válaszul:
Mi a hibajelenség? - tudtommal nincs
Rántva indul? - nem
Rángat? - nem vagy nem tudom, hogy mi számít rángatásnak talán egy picit érezni h egyes fokozatokban vált
Nem kúszik? - kúszik ez rendesen
Vagy mi a probléma? - nem tudom, hogy van e egyáltalán
Szivárog és után lett töltve? - nincs szivárgás, nem is lett utánatöltve
Az autó egy tulajos, cégvezetőé céges autója volt, teljes szervizmúlt, gyári fényezés (Toyota Sakurában ellenőriztetve).
Szervizelték a Sakurában és az Emil Frey-nél is.
Jelenleg közel 213000 km van benne.
Eladás előtt kb 260 000 Ft-ot költöttek rá (elöl-hátul komplett fékcsere + hátul féknyereg felújítás + fékfolyadék + összes szűrő (kivéve automata váltó) + olajok + első szilentek).
Ahogy korábban írtam nagyon megkímélt jármű csak még nem volt automata váltós autóm így nem tudom mivel összevetni.