Aham. Szóval márkaszervízbe végeztetni a karbantartást hülyeség, bezzeg ha elromlik akkor aztán ingyé cseréljenek motort...
Értem...
Te is tudod, hogy dugattyú csak úgy nem szorul meg. Vagy kenés nem volt vagy valami... Majd akkor bevállalja a Toyota az ilyesmit, ha látja, hogy igen ezt végig mi szervizeltük, mégis tönkrement ilyen hamar!
Mercedes: Van olyan Merci, amiben 6 évesen motort cseréltek 2-3 deci olajfogyasztás miatt?
Nem tudom, hogy van-e olyan Merci, amiben 6 évesen motort cserélnek 2-3 deci olajfogyasztás miatt. Az eredeti kérdésed az volt, hogy van-e a Toyotán kívül olyan márka, amiben kicserélnek egyáltalán bármit, gariidőn túl. Mondtam egyet, ami biztos ilyen. Mert figyelnek az image-re, ahogy a Toyotának is figyelnie kell rá.
Nem mondtam, hogy hülyeség a karbantartást márkaszervízben végezni. Nem az; mi is oda hordjuk az Avét, maholnap 7 évesen. Tehát nyitott kapukat döngetsz
... De odáig sem mennék, hogy azt mondjam: aki Ford szervízbe viszi a Toyotáját, az magára vessen, ha bármi problémája lesz. Ha jól tudom, van egyébként egy vonatkozó EU-direktíva, ami szerint már nem lehet a garancia/méltányosság fennállásának kizárólagos feltételévé tenni azt, hogy csakis az adott márka szervízébe hordhatod az autódat.
Igazad van, egy dugattyú nem szorul meg "csak úgy", alapban. Nem ismerjük az adott eset részletes körülményeit. Két verzió lehetséges. Amennyiben vezetői hiba áll a háttérben, akkor az nyilván egész más megvilágításba helyezi a dolgot; nade mégis mit kell csinálni egy 33 ezret futott motorral ahhoz, hogy ilyesmi bekövetkezzen? Ha viszont nem vezetői hibáról van szó, akkor szerintem érvényes mindaz, amit leírtam. Egyébként pedig, szvsz egy világelső mennyiséget eladó autógyártó legyen olyan rugalmas, hogy egy ilyen konkrét esetben vállalja be a full költségtérítő méltányosságot annak érdekében, hogy elmondhassa: megtett mindent annak érdekében, hogy fenntartsa a jó hírét.