Sziasztok!
A sok tanács, vizsgálódás után elmondanám, mire jutottam:
- légszűrő csere most volt februárban (
friss műszakis amúgy a kocsi)
- kipufogó füst: egyszerűen nincs semmi füst. Barátnőm nyomta kíméletlenül neki, én meg figyeltem, de csak hang volt, füst semmi, tehát nem feketés
- gyertyák: NGK van benne és mintavételezéssel ;-) megnéztem a két legjobban hozzáférhetőt. Eredmény: háááát nem vagyok biztos benne :? Egy biztos, hogy nem feketék. nekem tiszta újnak tűntek. Konkrétan a szikrázó rész inkább halvány szürke fém színű, alatta kicsit barnás, olyan rozsdásodó szín.
Ami érdekes még, hogy az egyik gyertyán alig volt rajta az a gumi akármi. Nem volt szerintem rápattanva, de a szerelés után sem oldódott meg a dolog.
- alapjárat : zöldkártya szerint gyárilag 800-900 kellene, hogy legyen. Ezzel köszönő viszonyban sincs. Örülök, ha eléri a 600-at, bár se nem rezonál, se nem fullad le soha, azért a különbség mégis jelentős!
- amit mondtam, hogy egyik cső szakadt, az valóban a bemutatott cső, ezt ellenőriztem. Minden más cső tökéletes állapotban van
- talán nincs hozzá semmi köze, de nemrég cserélt katalizátora van, aminek a szerelése óta indulásnál egy pillanatra repedtfazék hangja van, aztán ez elmúlik. Erre már kaptam is választ, hogy valamit rosszul húztak össze, de mivel nem tudom, miket befolyásolhat még, megemlítem.
Ezek után elmentem egy újabb teszt körre, hogy mi a helyzet. Tehát: Gázra tövig lépve és rajta hagyva a lábamat sokáig semmi nem történik, majd egyszer csak összeszedi magát és megindul, mint a veszett. Fordulaton jól látszik, hogy ~2000 körül álldogál, majd intenzíven elindul 4000ig, ahol megsajnálom és nem nyomom tovább. No meg jön a környéken levő rövidke utcák vége is
Szóljatok ám, ha unjátok már, hogy itt nyűglődök ezzel a dologgal. :shock: