És ebböl a szempontból mindegy hogy valaki Kínában vagy vagy egyébb helyen él.
Nem, ezt rosszul látod, nem mindegy, hogy hol és mikor. A keleti emberek mentalitása, életfilozófiái, és (ha van,) vallása nagyon más. Pont ezért jó a japán autó...
Kultúrális és mentalitás beli különbségek ellenére az ember egy biológiai gép ha megszünteted a működéséhez szökséges bármelyik feltételt akkor nem egyszerüen leáll mint egy mechanikus hanem elötte megpróbálja visszaszerezni amit elvettek tőle.
A lényeg csak az hogy mit tekint az adott ember a számára létszükségletnek. Ezt meg általában abból szűri le hogy mit tapasztalt addigi élete során. Ebben igazat adok hogy mindenkinek máshol van az a szint amikor már azt mondja elég de mindenkinek megvan a határ. És egy adott rendszer akkor szokott megbukni amikor túllépi az adott területen vagy korban lévő határvonalat.
Ha már az autógyártásnál tartunk akkor tényleg a kultúrális különbségek azt jelentik mondjuk hogy egy Japán munkás számára az autó akkor nevezhető jónak ha képes sokáig jól meghibásodás nélkül működni. Az angolnak ha képes pár évig meghibásodás nélkül működni és egy románnak ha képes saját lábán elhagyni a kereskedést. Az viszont tényleg igaz hogy mindhárom számára a saját értékrendje szerint az autó jó volt mikor legyártotta. És bármelyik sztrájkba kezd ha valamilyen indokkal le akarsz csípni a béréből(ami persze nem egyforma a három helyen) valamilyen indokkal amit nem érez elfogadhatónak.