Ami nálam elvileg megvolt gyűrűzés címszó alatt - mert rákérdeztem a szerelőnél akkoriban:
-teljes motorblokk takarítás (olajozó furatok)
-hengerfej felújítás (sikolás, nyomáspróba)
-gépi szelepfészek marás-csiszolás
-szelepszár szimmering csere
-ultrahangos tisztítás
-motor szét és összefűzése, szerelés
Nekem 185e Ft volt a gyűrűzéses móka (a vvt-i-ket olcsóbban csinálta, de lehet azóta ezek az árak is csak felfelé kúsztak, ez 2017. októberi ár), meg utána ugye kiderült 1-2 suskus... a nem cserélt tömítés, olcsó pasztázás, majd a megrepedt vezérműlánc burkolat - szóval utólag egyáltalán nem jöttem ki olcsóbban. Pesti árak valahol 240-270e Ft között mozogtak akkoriban. Mint utóbb azt is megtudtam, a szakszerű eljárás végett kiszedik hozzá a motort is (a 2.4-esét biztosan, mert más elrendezésű), nálam ez az apróság is elmaradt, pedig állítólag csak a saját dolgát könnyítette volna meg vele.