Szerző Téma: Szerviz  (Megtekintve 2294379 alkalommal)

0 Felhasználó és 3 vendég van a témában

espero1

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1483
Re:Szerviz
« Válasz #9105 Dátum: 2014.03.20 20:20:11 »
Nem fognak váltót cserélni pl.

Féltengely kihajtás a váltón (tulajdonkép az a differencálmű, első kerékhajtásnál egyben van a váltóval, hátsó kerék hajtásnál van váltó - kardán - diffi)  levő két lyuk, ahova be van dugva a két féltengely...itt fogas hajtás van.
Köszönöm @Yautja az ùtbaigazitàst.
Ugy érted, hogy a màrkaszerviznek a legegyszerübb azt mondani, hogy vàltocsere a megoldàs és kész? Vagy épp ellenkezöleg, ezt nem fogjàk elismerni, mint megoldàst?
E12 Corolla HB 2005 ; 1.6l 110 VVTi ; angol szerelés, 5 ajtos

micila

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6024
  • épGÉPész
Re:Szerviz
« Válasz #9106 Dátum: 2014.03.20 20:25:17 »
Párszor már beszélgetünk erről a koppanó hangról..nem fék az, féltengely vagy váltó...de ez normális, nagyon sok corolla csinálja...az enyém is...nem foglalkozok vele...
A fék furat meg a tárcsa leszedése miatt van rajta, nem minden tárcsán van rajta.
Elmozdulni nem tud, sok autónál (pl, Vw, skoda) nincs is rögzítve a féktárcsa...

Micila fórumtárs futóművénél is meg van a koppanó hang...az utángyártott lengőkar hátsó szilent megadta magát (egyik oldalt kiszakadt, másik csak mozog)..most próbálok utána járni, hogy legyártassuk, mert az enyémben is nyúlik, mintha ki sem cseréltem volna...km-ben se mentem azóta sokat...

Csak ismételni tudom Yautja cartársat!!! :yes: :yes:
de internis non iudicat praetor  /Aquinói Tamás nyomán/
audacter mentiare, semper aliquid haeret
Nouă ouă ouă nu

Yautja

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 906
Re:Szerviz
« Válasz #9107 Dátum: 2014.03.20 20:29:26 »
Köszönöm @Yautja az ùtbaigazitàst.
Ugy érted, hogy a màrkaszerviznek a legegyszerübb azt mondani, hogy vàltocsere a megoldàs és kész? Vagy épp ellenkezöleg, ezt nem fogjàk elismerni, mint megoldàst?

Ha a toyota ezt nem ismeri el hibának, nem fogják megcsinálni...de nagyon sok autó is tud koppanni elinduláskor...ez valamilyen alkalmazott műszaki megoldás eredménye lesz...
Mivel már nem garis az autód, nem fognak vele foglalkozni..de mondom te se foglalkozz vele..koppan néha, hát koppan...kit érdekel...túlzottan foglalkozol vele...más még olajat sem cserél, csak mennek az autóval...örülj, hogy nem egy audid van, egy jó kis automata váltó javítás, egy autó ára is lehet..hullanak szét ezek 150 ezer fölött....
E12 '05 2ZZ-GE 1.8 TS

Autóvillamosság - autó javítás - Toyota szervizelés, Corolla Celica T-Sport javítás- gumiszerelés - autóhifi  stb.

Soma01

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1587
Re:Szerviz
« Válasz #9108 Dátum: 2014.03.21 08:53:42 »
Igen, föleg egyesben helyböl indulàskor és néha kettesben kigyorsitàskor hallom. Màskor nem... Valoban halk ez a hang, de nekem most màr rààllt a fülem. Igaz, nem is minden egyes indulàsnàl fordul elö, de lehet az én indulàsi szokàsom miatt most màr egyre sürübben elöfordul és hallatszik mint ezelött egy pàr honappal...

Toronycsapágyat nézesd meg és toronyszilentet is. Meg azt a szilentet is amit a többie kondtak. Meg úgy általában a szilenteket és bakokat is.

kekesiz

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 332
Re:Szerviz
« Válasz #9109 Dátum: 2014.03.21 09:21:24 »
Nálam is volt a Verson egy koppanás induláskor. Azt hittem, hogy hátulról jön a hang, aztán elöl, az egyik motortartó bak volt a hibás. Az mozdult el a karosszérián.
Szóval van pár lehetőség.  :D

Kisfiatal

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3068
  • E12 1.6
Re:Szerviz
« Válasz #9110 Dátum: 2014.03.21 10:07:58 »
Ha a toyota ezt nem ismeri el hibának, nem fogják megcsinálni...de nagyon sok autó is tud koppanni elinduláskor...ez valamilyen alkalmazott műszaki megoldás eredménye lesz...
Mivel már nem garis az autód, nem fognak vele foglalkozni..de mondom te se foglalkozz vele..koppan néha, hát koppan...kit érdekel...túlzottan foglalkozol vele...más még olajat sem cserél, csak mennek az autóval...örülj, hogy nem egy audid van, egy jó kis automata váltó javítás, egy autó ára is lehet..hullanak szét ezek 150 ezer fölött....

Sztem 2 év múlva is ez lesz a téma.. :)

feryoo7

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1732
Re:Szerviz
« Válasz #9111 Dátum: 2014.03.21 17:43:25 »
Új hibajelenség!
Egyik napról a másikra arra lettem figyelmes hogy el kezd a kocsi eleje dübögni. Ami napról napra nagyobb lett.
 Kiderült a mai nap, hogy a stab.rúd kutyacsontja adta be a kulcsot, csere érett lett-.
A kocsiban 143.000 km.- van, és ismételten a jelenség jobb oldalt jelentkezett de párban lesz a csere!! Észrevételelem szerint a jobb oldal ( ahol az út is rosszabb ( út széle miatt) ) hamarabb megadják magukat az alkatrészek.
Meg a hiba oka!! A jobb első teleszkóp felső lefogató csavarja lazult le így löttyent a teleszkóp és ez adta a kopogó hangot.
A Toyota az csak toyota, ez legyen a legnagyobb hibája a kocsimnak!!!!  :clap: :clap: :clap:

feryoo7

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1732
Re: Szerviz
« Válasz #9112 Dátum: 2014.03.21 17:48:14 »
espero!!!!!
azokat a féktárcsákat ne cseréld le,ellenben a szerelőt bazigyorsan váltsd le.
Ha lenne like gomb akkor tuti nyomnám erre a hozzászólásra. :D

feryoo7

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1732
Re:Szerviz
« Válasz #9113 Dátum: 2014.03.21 17:50:26 »
Ma volt a gépsas futómű beállításon. Igazából nem is volt rá szükség ( nem húzott a kocsi, egyenesen futott, egyenesen állt a kormány ) de biztos ami biztos alapon megcsináltattam, nagyon kicsit kellett csak állítani 4000 HUF.-ból meg is úsztam

micila

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6024
  • épGÉPész
Re:Szerviz
« Válasz #9114 Dátum: 2014.03.23 17:10:35 »
Délutáni levezetésként sikeres fékfolyadék csere, totális átömlesztés módszerével. A vizuális felderítés visszaigazolta a folydékcsere szükséges voltát.
Ilyen volt benne, és ilyet kapott. A művelet zárásaként rendszer légtelenítés is megtörtént.
Naná, hogy az éppen ráérő PiciPeti cartárs hathatós közreműködésével, melyért köszönet illeti. :yes: :hug:
A megbontásra került csavarok előfeszítési(meghúzási)nyomaték értékei;
-fékcső csavarok        30 Nm
-légtelenítő csavarok    8 Nm
-kerék csavarok        103 Nm

Peti; a kérdezett érték 37 Nm, egy tízest tévedtem.
de internis non iudicat praetor  /Aquinói Tamás nyomán/
audacter mentiare, semper aliquid haeret
Nouă ouă ouă nu

IstvanV

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 10
Re:Szerviz
« Válasz #9115 Dátum: 2014.03.24 21:45:10 »
Sziasztok!

D-4D injektor szervíz, javítás, felujítás vagy utángyártott rendelés és. Csere /bemérés kapcsán kérném a véleményeteket, esetleg ajánllott szervízt aki mindezt elvégzi.

Eddig ők vannak:
1. Toyota Kakukk - évek óta ide járok, többnyire megbízhatóak. Áprilistól van gyári Toyota felujított injektor is 70-80e közötti áron. Viszont összevetve a legdrágábbra jön ki, bár 1 év garancia van a munkára! A 4 injektor bemérésével együtt

2.  Www.mpdiesel.hu - neten találtam rájuk. Nem sok véleményt találtam. Elvileg fele áron javítják vagy cserélik felujítottra.

3. Kalocsai József szaki, mazdások ajánlották. Mindent megcsinál, az injektort rendeli, felujított verzió. Ő a leg olcsóbb, de tapasztalatokat nem találok itt a fórumon.

4. Berendelem angliából a felujítottat ( £99) és berakatom valahol. (Illetve a sorrend fordított, kiszedetem a Denso kód alapján berendelem, majd berakatom:) Ez tűnik a leg olcsóbbnak, de a garancia miatt ez a leg rizikósabb is.

Van még egy dízeles, akik már ujítanak fel mo-n, de az áruk vetekszik a Toyota gyari felujítottal (70e nettó)

Szívesen fogadot tapasztalatokat, javaslatokat akár a fentivekkel, akár más pest közeli szervízzel kapcsolatban is.

Köszönöm,
István

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
Re:Szerviz
« Válasz #9116 Dátum: 2014.03.24 23:25:11 »
Nem tapasztalat, csak kérdés: mi miatt kell(ene) cseréni a cuccokat?
Gabe 254.

IstvanV

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 10
Re:Szerviz
« Válasz #9117 Dátum: 2014.03.25 08:19:34 »
Azt mondták a Toyotások, hogy egy injektorban biztos szakadás van, ezért 3 hengerrel üzemelek. Azt nem tudták megmondani, hogy a 2-es vagy 4-es henger. De érzem is, hogy nagyon egyenletlen a járás és van egy P1238 hibakódom is.  Egyébként már jó ideje nehezebben indult, csak az utóbbi időben már kezdett zavaróvá vállni. Aztán jött a hibakód is...

Kisfiatal

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3068
  • E12 1.6
Re:Szerviz
« Válasz #9118 Dátum: 2014.03.25 15:28:16 »
Ma volt a gépsas futómű beállításon. Igazából nem is volt rá szükség ( nem húzott a kocsi, egyenesen futott, egyenesen állt a kormány ) de biztos ami biztos alapon megcsináltattam, nagyon kicsit kellett csak állítani 4000 HUF.-ból meg is úsztam

Az enyém meg mintha balra húzna  :hmmmm: Országúton elengedem a kormányt, és 90%ban megindul szép lassan balra. Volt h jobbra, meg volt h sokáig egyenes, gondolom a nyomvályú vezette :D
Szal majd én is felkeresem a futóművest.

micila

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6024
  • épGÉPész
Re:Szerviz
« Válasz #9119 Dátum: 2014.03.25 15:34:51 »
Az enyém meg mintha balra húzna  :hmmmm: Országúton elengedem a kormányt, és 90%ban megindul szép lassan balra. Volt h jobbra, meg volt h sokáig egyenes, gondolom a nyomvályú vezette :D
Szal majd én is felkeresem a futóművest.

Nem a téli-nyári gördülő test cseréket követte a jelenség?
de internis non iudicat praetor  /Aquinói Tamás nyomán/
audacter mentiare, semper aliquid haeret
Nouă ouă ouă nu