Hát nekem már volt törött kuplungom meg elszállt munkahengerem, leginkább az volt jellemző hogy nem nyitott a kuplung. Akkor meg a fokozat se ki se be. De akkor kivenni sem tudnád járó motornál és amikor ráindítózol elindulna a kocsi. Legalábbis elmélet szerintSima sedan, lehet túlzásnak írtam a 7000-et, valami 6200 nél szabályoz le vagy hogy.
Nekem még E11-ből van az első évjáratos, tuti nem a lengyel váltós, teljesen pöpec, bár néha elsőre nem adja ki a 4-es sebességet, meg kicsit már érzem kézben a fogakat, amikor beteszem 3-asba. Lehet én is bepróbálkozom egy váltóolaj cserével, legutóbb nem tudom mi került bele, motorolaj csere meg már úgyis esedékes.
Nálam az 1-esböl 2-esbe váltás macerás valamikor, kicsit olyan darabosan klattyan be a kulisszába a váltó.
Amúgy nagy bajom nincs a váltóval, csak annyi, hogy kényelmesnek túl sportos, sportosnak meg túl kényelmes.
De az tény, hogy pl. a Seat totál érzéketlen, müanyag váltóját nem irigylem.
Ami viszont számomra egy pozitív példa, az az Ür Civic váltója, 1.8 benzinest vezettem már belöle, tény, hogy az inkább sportos, de én a japán autókba olyat képzelnék el.