11 év/111e km.
Én csak azért kenegettem a mechanikát, hátha javul a kapcsolási érzet Am nincs kapcsolási gondom, nem akadozik, bár tényleg koppig ki kell nyomni a kuplungot h rendesen kapcsolható legyen. A kapcsolási érzettel nem vagyok kibékülve, kicsit megmelegszik akkor már nagyon karcos mechanikus érzete van meg hangos is. Hidegen meg egész jó 1-2 kmig. Ezért cseréltem csak le, hátha már elfáradt, elnyírodott az olaj benne. Egyébként olyan hígnak tűnt mint1 motorolaj
Az olajra én is kiváncsi leszek. HA xarabb, akkor le kell cseréljem, de épp éztem, nem valami olcsóak a márkásabb olajok, LM, Motul 5-10e literje a Bárdinál. Bár hátha van olcsóbb vmi webshopon. Vagy Eneos.
Akkor tényleg ráfért a csere, Carinán 4 év vagy 60.000km, ha jól emlékszem
Annyit néztem adatlapon, hogy viszonylag alacsony a viszkozitási indexe: 160, míg a 75w90 Eneos Premium Multi Gear-é 192, a kapcsolódó viszkozitások így 40 ill. 100 fokon sorban 90 és 14 (Meguin) ; 79,9 és 14,6 (Eneos). A dermedés, lobbanás kb. ugyanolyan. Nem is sokkal drágább, ez olyan 1500 egy liter, az meg 2100. Nekem pl. Carinán a Q8 T65 75w90 nem vált be, 1 év után cserélni kellett, most éppen Castrol Syntrans Transaxle 75w90 van benne, eddig jó. De Marutiban nagyon tetszik az Eneos, Carinába is azt tervezem majd. Lehet, hogy melegen a kicsit vastagabb Eneos jobb lett volna (bár ez elég kevés különbség ám), dehát ki kell próbálni.
Lehet, hogy a nyomórúd hosszán ha növelsz kicsit, az használna. Egy fordulat kiteker, ha nem jobb, akkor tudod, hogy mennyit kell visszatekerni
Ha meg jobb, akkor nyert ügy
Megnyugodtam, köszi, akkor nem hibáztam nagyot