Ma a váltóolaj feltöltő csavart kitekerve langyos állapotban teljesen egyenes padlón állva kb fél deci (inkább kevesebb) olaj folyt ki belőle. Én töltöttem fel annó és a csavar nyílása alatt fél centivel volt a szint. Túltölteni lehetetlen és ha lehetne is ennyi gondolom nem okozna gondot...vagy? Viszont mást is produkált, lejtől orral lefelé állva 1esben hagytam a váltót (ahogy mindig) viszont álló motorral kivenni már nem tudtam. Kuplung munkahenger okozhat ilyet? Abba milyen olaj van? Nem a fékolaj megy oda is? Rosszul tudom? Köszi a válaszokat!
Üdv!
Szerintem ennyi túltöltés nem okoz gondot.
Viszont azon gondolkodok, hogy Corollánál van-e olyan, hogy kuplungbeállítás, mert Carinán pl. van, a kuplungpedál által nyomott henger rúdja hosszának változtatásával. Ez javításiban korrekten benne van. Azért, mert áll a motor, a kuplungot még ki kellene tudni emelni, ha nem emel ki teljesen, akkor nem lehet kivenni szerintem (és ha jó a váltó...). Ilyenkor a válthatóság is romlik szerintem. Nálam ekkor az említett rúd hosszán növelni kellett, de arra figyelni kell, hogy a pedál lenyomásakor is legyen holtjáték, magyarul a hossz növelése miatt nem nyomja folyamatosan a villa a csapágyat, mert akkor hamar tönkremegy, tehát korrekten kell beállítani. Amúgy nem bonyolult az sem, a rúd hossza az utastérből állítható, de gondolom a Carina leírása itt nem releváns. Ha a beállítás jó, a kiemelés jól működik, de továbbra sem javul a jelenség, akkor olajcsere, ha akkor sem, akkor kuplung vagy váltójavítás (megfelelő felmérés után természetesen).
Tudom, hogy melegben jött elő, de azért érdemesnek gondolom ránézni erre is, mert a beállítás kb. ingyen van, ha otthon megnézed