Szerző Téma: Szerviz  (Megtekintve 2294554 alkalommal)

0 Felhasználó és 4 vendég van a témában

DonPrego

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 7766
  • A Troll
Re:Szerviz
« Válasz #7860 Dátum: 2013.01.10 16:21:33 »
És amiket cserélni kellett volna? :)
Error: Counter Memory Overflow Exeption :D
Aki másnak vermet ás az a Stack Pointer

zacc

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 15
Re:Szerviz
« Válasz #7861 Dátum: 2013.01.10 18:49:27 »
Sziasztok. E15corollában hátsó fékbetétet cserélnék,milyen betétet javasoltok,hol szerezzem be?
2007es e15 corolla, 1.6exe.
Annyi rosszat olvastam az ivásról:(
Így abbahagytam!
Az olvasást róla:)

раскрутка сайта киев

Konrad

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1314
Re:Szerviz
« Válasz #7862 Dátum: 2013.01.10 19:07:26 »
Melyik szervizről van szó? Fontos lenne, ha mindenki leírná a tapasztalatait az adott szervizhez tartozó topikban!

Inkább mondanám kiket ajánlanám:
Ex Honda Száraz-hibát megtalálták (korábban Defend lockot szerelték be nekem), másért voltam ott, tulaj előzékeny, vevő központú

De nekem gyorsan kellett a kocsi és ezért Győrbe mentem Toyota Iniciál-korrektek,  végül a Toyota Twin szervize lett a befutó. (ajánlat fillére pontosan annyi lett amennyi a számla végösszege)

Fényezés:Opel Tbánya, nagyon szépen dolgoznak.
Sajnos váltó hibát nem találták meg, vízpumpát ők rakták be, ami tetszett asszisztálhattam a szerelőnek bent a műhelyben, ketten csináltuk a kocsimat :)

Akivel nem voltam megelégedve:
Toyota Göbölös-megszűnt

Általánosságban gondoltam, kérem ne sértődjön meg senki, de nem hiszem, hogy a 2-es tanulókból lesznek a legjobb szerelők. Inkább vallom azt, hogy egy rátermett ember,  akit érdekel is a szakma az biztos jobb szerelő lesz. (hiányolom a megszállottságot, például bicikli boltost még hál Istennek nem láttam olyat aki nem szeretett volna tekerni...)
Konrád

Kisfiatal

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3068
  • E12 1.6
Re:Szerviz
« Válasz #7863 Dátum: 2013.01.10 19:50:54 »
Gondoltam megosztom a 135.000km-ig történt  szervízek tanúságait a  Corollával kapcsolatosan és az összbenyomásaimat:

-15.000km-enként olajcsere 5W30 (Motul, Castrol, Mobil1, LM)
-gyertyacsere Densora (Boschtól megváltam:) 60.000km-enként, fékolaj cserélve Boschra 5.1.
-vízpumpa 90.000km-nél cseréve +DAYCO szíj+új fagyálló, ővben kis patent ami a csatot tartja csere 900ft:)
-fékbetét 100.000kmnél Ferrodo DS-re cserélve, hátra Premier, fékolaj cseréve Boschra 5.1.
-jelenleg 135.000km-nél még 10.000km-t elmennek a gyáriak és aztán tárcsa csere->Ferodo kombó marad, tárcsa hátul Ferodo Premier lesz+elől Zimmermann lyuggatott,
110.000kmnél stab pálcák cserélve,
-135.000kmnél komplett kupplungszett Valeo (23.650Ft-röhejesen olcsó a weben->mintha kicserélték volna határozott váltás, gyors kigyorsítás (elvetettem a motor átépítést mert napi 120km-t használom a vasat és nekem többet ér egy üzembiztos autó)
-135.000kmnél 5. fokozat váltócsapágy csere 82.000Ft Toyota szakszervizben Győr (nagy köszönet nekik) kuplung berakással egyetemben (munkadíj így kevesebb mint 58.000Ft volt)->váltó olyan mint új korában 105.000ft-ért -halk, pontos, nincs surrogó hang (szerelő mondta, hogy típushiba volt, Mondi is megerősítette), jó ha mindenki figyel erre, mert az 5. fokozat adja meg magát és egy 10.000Ft-os csapágy ami bemaródik (gyakorlatilag ezt érdemes a kupplung szettel együtt cserélni)

Ami nem tetszett:
-garis műszarfalcsere a pontatlan illesztések miatt
-pontatlan kesztyűtartó illeszkedés
-1x megolvadt H7-es izzó foglalat
-néhány Toyota szervizben tapasztalt hozzáállás (amikor a szervíz egy szociális foglalkoztató és én többet tudok az autómról mint a zsebre tett kézzel közlekedő szerelő...)
-Lombard hitel (na ezt még az ellenségemnek sem kívánnám=újkori rabszolgaság
-fogyasztás (rövid váltó miatt sokat forog)->dízel persze jobb lenne, de én benzines párti vagyok, szóval marad a TS
-nyaralás során kicsi, illetve érezni, hogy nem autópályára szánták, hanem közútra (bár néha jólesik megelőzni egy nagyobb vasat, vagy egy Q7-es" vákumában haladni"
-őv már nem tekeredik fel gyorsan

Ami tetszett:
-ára nem volt rossz akkoriban, most egy Yarist se kapnék ennyiért :(
-nem hagyott cserben
-új hobbit adott egy ideig->autóépítés minden szokásos hülyeséggel, hogy pisiljenek a sarkon a lányok utánad ha elmész mellettük:)
(fólia, spoiler, TTE szárny, TS felnik, TTE tmerevítő, beltérvilágítás, plusz hangfal, váltózár, csomivilágítás, szőnyegek, KN Typhoon kitt, Eibach ültető rugó, Motorola kihangosító, pedálok, színrafújt beltér)
-jól mutatnak a biciklik rajta
-upgrade után fék, futómű, optika

Összeségében elmondhatom várom a következő 100.000km-t, megbízható a Corolla, de most már 1,4-es mocival nem venném meg főleg miután vezettem egy TS-t és mostanra azok is eléggé elérhető áron vannak.

Ami tervben van:
-Appradio Pioneer-haladni kell a korral
-talán egy TS front

Ez a vátóhiba az 1.6osok váltóját is érinti?

Yautja

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 906
Re:Szerviz
« Válasz #7864 Dátum: 2013.01.10 20:16:24 »
1.6-oson más váltó van.
E12 '05 2ZZ-GE 1.8 TS

Autóvillamosság - autó javítás - Toyota szervizelés, Corolla Celica T-Sport javítás- gumiszerelés - autóhifi  stb.

DonPrego

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 7766
  • A Troll
Re:Szerviz
« Válasz #7865 Dátum: 2013.01.10 20:18:38 »
1.6-oson más váltó van.
Én úgy ismerem a legendát hogy az 1.4-re rá lehet tenni az 1.6 váltóját, amiben már nincs meg a hibás csapágy.
Aki másnak vermet ás az a Stack Pointer

Yautja

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 906
Re:Szerviz
« Válasz #7866 Dátum: 2013.01.10 20:27:29 »
elvileg az 1.6-os váltója azonos áttételezésű, azonos féltengely fogszámmal...ha felfogatás azonos, akkor fel lehet tenni...
De azt hiszem Mozso-nak van valami váltós írása a fórumon... faggasd őt :D
E12 '05 2ZZ-GE 1.8 TS

Autóvillamosság - autó javítás - Toyota szervizelés, Corolla Celica T-Sport javítás- gumiszerelés - autóhifi  stb.

Ákos2004

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6642
  • Corolla E12 1.4 vvti SOL Corolla E15 1.6 Luna
Re:Szerviz
« Válasz #7867 Dátum: 2013.01.10 20:41:42 »
Sziasztok. E15corollában hátsó fékbetétet cserélnék,milyen betétet javasoltok,hol szerezzem be?
2007es e15 corolla, 1.6exe.
Nézd meg mennyibe kerül hozzá a Ferrodo Premier. autoteka2000.hu, fekmester.hu stb.

Kisfiatal

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3068
  • E12 1.6
Re:Szerviz
« Válasz #7868 Dátum: 2013.01.10 21:36:39 »
1.6-oson más váltó van.

És annak nincs hibája? Úgy tudom erősebb szerkezet.

Yautja

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 906
Re:Szerviz
« Válasz #7869 Dátum: 2013.01.10 21:44:25 »
nem tudok róla, de manapság már semmilyen váltó nem olyan tartós...
Ts váltó javításról is tudok, nem egyről, pedig abban erős váltó van.
Azt hiszem valami C64 a száma.
C150 az 1.4-es
C50 az 1.6-os.

E12 '05 2ZZ-GE 1.8 TS

Autóvillamosság - autó javítás - Toyota szervizelés, Corolla Celica T-Sport javítás- gumiszerelés - autóhifi  stb.

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re:Szerviz
« Válasz #7870 Dátum: 2013.01.10 22:38:21 »
elvileg az 1.6-os váltója azonos áttételezésű, azonos féltengely fogszámmal...ha felfogatás azonos, akkor fel lehet tenni...
De azt hiszem Mozso-nak van valami váltós írása a fórumon... faggasd őt :D
Ő mondta, hogy plug and play. Közel azonos áttétel, az 1.6osé más, erősebb belsővel (és nincs benne az a konstrukciós hiba, ami miatt tönkremennek a csapágyak).
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re:Szerviz
« Válasz #7871 Dátum: 2013.01.10 22:38:48 »
nem tudok róla, de manapság már semmilyen váltó nem olyan tartós...
Ts váltó javításról is tudok, nem egyről, pedig abban erős váltó van.
Azt hiszem valami C64 a száma.
C150 az 1.4-es
C50 az 1.6-os.
Nem C52?
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...

Celicáss

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 378
Re:Szerviz
« Válasz #7872 Dátum: 2013.01.10 23:54:58 »
Ez a vátóhiba az 1.6osok váltóját is érinti?

Igen, a csapágyazás ugyanaz, mivel ugyanott vannak a fogaskerekek és a tengelyek méretezése , vállak, átmérők, hosszméretek egyformák.
Érdemes szerezni esetleg egy bontott váltót és abból átszereltetni az ép dolgokat.

A japó váltók egyxébként valamivel  erősebbek , azokat úgy lehet felismerni, hogy feketére van festve a a deknijük a váltó végénél.
Az 1.4 és az 1.6 között 13 LE különbség van, az áttételek egyformák , nem lehetnek nagy eltérések ott a váltónál max az anyagválasztás lehet más. Pl. műanyag támaszték helyett fém vagy ilyesmi.
« Utoljára szerkesztve: 2013.01.10 23:58:53 írta totya11 »

Yautja

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 906
Re:Szerviz
« Válasz #7873 Dátum: 2013.01.11 17:53:18 »
Nem C52?

Mindkettővel szerelték.
E12 '05 2ZZ-GE 1.8 TS

Autóvillamosság - autó javítás - Toyota szervizelés, Corolla Celica T-Sport javítás- gumiszerelés - autóhifi  stb.

DonPrego

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 7766
  • A Troll
Re:Szerviz
« Válasz #7874 Dátum: 2013.01.11 18:32:44 »
Na úgy tűnik meglesz a ludas a fékemnél:
Jobb első kerékben a dugattyú van berozsdásodva. Most kapott átmenetileg némi sprayt (gondolom nem dezodor, hogy ne büdösen izzon a fékpofa) :D
Jövő héten megy cserére mindkét oldalon.
Aki másnak vermet ás az a Stack Pointer