Szerző Téma: Szerviz  (Megtekintve 2294405 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

zsoooc

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1578
Re:Szerviz
« Válasz #7845 Dátum: 2013.01.09 18:41:05 »
most meg számomra egy noname 5w40-es furcsa volt ezért is érdeklődök hogy ki mit mond!
Nincs baj ezzel a márkával, inkább a viszkozitása (5W-40) nem igazán optimális, bár baja nem lesz tőle az autónak, viszont kicsit többet fog fogyasztani.
Corolla 1,4 VVT-i 2005

Kisfiatal

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3068
  • E12 1.6
Re:Szerviz
« Válasz #7846 Dátum: 2013.01.09 18:44:34 »
Az olajfogyi megszűnt szerelőt váltottam nem szakszervizbe vittem-hordom egy csavar tömítés alatt folyt el az olajom elég szépen amit persze a Toyota is észre vett de neki jobb lett volna a "garanciális" motorcsere!

Milyen szerelő kérlek szépen eddig nem volt vele problémám csak most csodálkoztam ezen az olaj változtatáson eddig gyári volt benne 5w30-asmost meg számomra egy noname 5w40-es furcsa volt ezért is érdeklődök hogy ki mit mond!

Milyen csavar? 1000kmen 8 deci? És látszódott is?

Agyarka

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4345
Re:Szerviz
« Válasz #7847 Dátum: 2013.01.09 19:02:31 »
Teljes hozzá nem értésre utal, hogy 5W40-et tettek bele. Cseréld le az olajat. A gyári előírás 0W-20, ebből talán a Sustina van a legjobb áron (ezek már viszonyalg drága olajok) és jó is. De egy márkás 5W-30-cal sem jársz annyira rosszul, ha nagyon számít az ára...
Egyetértek. Hol lehet kapni Magyarországon a 0W20 Sustinát?
Az 5W40-et -ebben az esetben- mosó olajként használnám. 500-1000km után csere, jól kicsepegtetve.

AZ ÁR NEM SZÁMÍT!!!
Akkor gyári szűrő, Toyota 0W20 olajjal. Rendeld meg egy márkakereskedésben.
Amennyiben mégis zavarna a kb.10000Ft/l -es ár akkor:
az elsődleges gyári ajánlásnak megfelelő Eneos Premium Ultra 0W-20,
alternatív megoldás vmi márkás 0W30 vagy 5W30.
Az 5W30-asok közül az egyik legjobb paraméterekkel rendelkezik a Sustina, de többen használnak teljes megelégedettséggel LM Top Tec 4300-at. Az Eneos Premium Hyper 5w30 kedvező árfekvéssel rendelkező jó minőségű olaj.
 

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: Re:Szerviz
« Válasz #7848 Dátum: 2013.01.09 19:34:55 »
...egy csavar tömítés alatt folyt el az olajom elég szépen amit persze a Toyota is észre vett de neki jobb lett volna a "garanciális" motorcsere!

A garis motorcsere a tulajnak pénzbe kerül? Hogy van ez?
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

zsoooc

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1578
Re:Szerviz
« Válasz #7849 Dátum: 2013.01.09 19:41:11 »
Egyetértek. Hol lehet kapni Magyarországon a 0W20 Sustinát?minőségű olaj.
Azt sajnos nem tudom, az enyámbe nem 0W-20 lehet. De az Eneos 0W-20 is tökéletesen megfelel szerintem. A Toyotás 0W-20 meg szerintem horror árú, az csak akkor jöhetne szóba nálam, ha nem én fizetem.
Corolla 1,4 VVT-i 2005

Konrad

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1314
Re:Szerviz
« Válasz #7850 Dátum: 2013.01.09 21:27:31 »
Gondoltam megosztom a 135.000km-ig történt  szervízek tanúságait a  Corollával kapcsolatosan és az összbenyomásaimat:

-15.000km-enként olajcsere 5W30 (Motul, Castrol, Mobil1, LM)
-gyertyacsere Densora (Boschtól megváltam:) 60.000km-enként, fékolaj cserélve Boschra 5.1.
-vízpumpa 90.000km-nél cseréve +DAYCO szíj+új fagyálló, ővben kis patent ami a csatot tartja csere 900ft:)
-fékbetét 100.000kmnél Ferrodo DS-re cserélve, hátra Premier, fékolaj cseréve Boschra 5.1.
-jelenleg 135.000km-nél még 10.000km-t elmennek a gyáriak és aztán tárcsa csere->Ferodo kombó marad, tárcsa hátul Ferodo Premier lesz+elől Zimmermann lyuggatott,
110.000kmnél stab pálcák cserélve,
-135.000kmnél komplett kupplungszett Valeo (23.650Ft-röhejesen olcsó a weben->mintha kicserélték volna határozott váltás, gyors kigyorsítás (elvetettem a motor átépítést mert napi 120km-t használom a vasat és nekem többet ér egy üzembiztos autó)
-135.000kmnél 5. fokozat váltócsapágy csere 82.000Ft Toyota szakszervizben Győr (nagy köszönet nekik) kuplung berakással egyetemben (munkadíj így kevesebb mint 58.000Ft volt)->váltó olyan mint új korában 105.000ft-ért -halk, pontos, nincs surrogó hang (szerelő mondta, hogy típushiba volt, Mondi is megerősítette), jó ha mindenki figyel erre, mert az 5. fokozat adja meg magát és egy 10.000Ft-os csapágy ami bemaródik (gyakorlatilag ezt érdemes a kupplung szettel együtt cserélni)

Ami nem tetszett:
-garis műszarfalcsere a pontatlan illesztések miatt
-pontatlan kesztyűtartó illeszkedés
-1x megolvadt H7-es izzó foglalat
-néhány Toyota szervizben tapasztalt hozzáállás (amikor a szervíz egy szociális foglalkoztató és én többet tudok az autómról mint a zsebre tett kézzel közlekedő szerelő...)
-Lombard hitel (na ezt még az ellenségemnek sem kívánnám=újkori rabszolgaság
-fogyasztás (rövid váltó miatt sokat forog)->dízel persze jobb lenne, de én benzines párti vagyok, szóval marad a TS
-nyaralás során kicsi, illetve érezni, hogy nem autópályára szánták, hanem közútra (bár néha jólesik megelőzni egy nagyobb vasat, vagy egy Q7-es" vákumában haladni"
-őv már nem tekeredik fel gyorsan

Ami tetszett:
-ára nem volt rossz akkoriban, most egy Yarist se kapnék ennyiért :(
-nem hagyott cserben
-új hobbit adott egy ideig->autóépítés minden szokásos hülyeséggel, hogy pisiljenek a sarkon a lányok utánad ha elmész mellettük:)
(fólia, spoiler, TTE szárny, TS felnik, TTE tmerevítő, beltérvilágítás, plusz hangfal, váltózár, csomivilágítás, szőnyegek, KN Typhoon kitt, Eibach ültető rugó, Motorola kihangosító, pedálok, színrafújt beltér)
-jól mutatnak a biciklik rajta
-upgrade után fék, futómű, optika

Összeségében elmondhatom várom a következő 100.000km-t, megbízható a Corolla, de most már 1,4-es mocival nem venném meg főleg miután vezettem egy TS-t és mostanra azok is eléggé elérhető áron vannak.

Ami tervben van:
-Appradio Pioneer-haladni kell a korral
-talán egy TS front
Konrád

Ákos2004

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6642
  • Corolla E12 1.4 vvti SOL Corolla E15 1.6 Luna
Re:Szerviz
« Válasz #7851 Dátum: 2013.01.09 22:35:56 »
Én 59 000 km-el vettem, most van benne 124 500 km.
Eddig ezek voltak tömören:

- jobb első lámpa búra csere
- koccanás miatt bal ajtó és bal első sárvédő elem csere
- első hátsó fék tárcsa+betét csere
- középkonzol panel csere (letörtem az egyik fiók ajtaját)
- gyári szövet szőnyeg garnitúra csere
- 1szett téli Good Year UG7+, 1szett Energy Saver
- 1szett gyári 15col alufelni (használtan)
- Új akksi (Alpahline)
- periodus szervizek folyamatosan (olaj, szűrők, fékolaj, gyertyák)
- generátor szíj csere
- hűtővíz csere
- kipufogó dob előtti szakasz hegesztése
- fűtőmotor csere (bontottat vettem bele)
- első lengéscsillapítók cseréje (Kayaba)
nekem kb ennyi.









emachines

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 12
Re:Szerviz
« Válasz #7852 Dátum: 2013.01.10 00:12:56 »
Nem értek a motorhoz csak megmutatták hogy honnan folyik és hogy mit csináltak a toyotánál egy öklömnyi anyag volt rajta, mikor egy sebre ráteszel 20 tapaszt. Hogyne látszódott volna a szerelő észre is vette egyből!!

Azért a 10000ft/l ár durva ez nem ferrari....


Nem volt garis az autó hisz már 4 éves volt a szervizben mondták hogy akkor ez garanciális motor csere lesz hisz ahogy ők éltek "típus hiba" hogy eszi az olajat!

zsoooc

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1578
Re:Szerviz
« Válasz #7853 Dátum: 2013.01.10 06:19:12 »
-néhány Toyota szervizben tapasztalt hozzáállás (amikor a szervíz egy szociális foglalkoztató és én többet tudok az autómról mint a zsebre tett kézzel közlekedő szerelő...)
Melyik szervizről van szó? Fontos lenne, ha mindenki leírná a tapasztalatait az adott szervizhez tartozó topikban!
Corolla 1,4 VVT-i 2005

zsoooc

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1578
Re:Szerviz
« Válasz #7854 Dátum: 2013.01.10 06:19:43 »
Nem volt garis az autó hisz már 4 éves volt a szervizben mondták hogy akkor ez garanciális motor csere lesz hisz ahogy ők éltek "típus hiba" hogy eszi az olajat!
Ez melyik szerviz volt?
Corolla 1,4 VVT-i 2005

BloodRedSandman

  • Vendég
Re:Szerviz
« Válasz #7855 Dátum: 2013.01.10 15:16:17 »
Én 174000-el vettem a mazdát, most 214000 van benne.
A huszonkettőből nálam töltött két év alatt amiket cserélni kellett:
    - első fékbetét


 :D

DonPrego

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 7766
  • A Troll
Re:Szerviz
« Válasz #7856 Dátum: 2013.01.10 15:17:41 »
Én 174000-el vettem a mazdát, most 214000 van benne.
A huszonkettőből nálam töltött két év alatt amiket cserélni kellett:
    - első fékbetét


 :D
Ingerküszöb: már beszéltünk róla :D
Aki másnak vermet ás az a Stack Pointer

emachines

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 12
Re:Szerviz
« Válasz #7857 Dátum: 2013.01.10 15:32:15 »
Kérlek Szépen Toyota Super Váci út!

Amíg arról volt szó hogy garanciába megcsinálják a motort addig kinyalták a seggem miután kiderült hogy a Toyota Hungária kifarolt a csere alól még fel sem hívtak leszartak még gusztustalanul közölték hogy menjek az autómért mert a helyet foglalja az emelőn gyorsan össze teszik és vigyem 3 hétig volt ott a kocsi ők már az első héten tudták hogy nem lesz csere!

Úgy szoktam megveszem náluk az alkatrészt de máshol építettem be eleve!
Nagyon rossz tapasztalatom van róluk lehet hogy más szerencsésebb náluk ki mit fog ki!

BloodRedSandman

  • Vendég
Re:Szerviz
« Válasz #7858 Dátum: 2013.01.10 15:44:48 »
Hát fos lehet ha kinyalják a segged aztán meg leszarnak...

netferry

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2315
Re:Szerviz
« Válasz #7859 Dátum: 2013.01.10 16:20:24 »
Én 174000-el vettem a mazdát, most 214000 van benne.
A huszonkettőből nálam töltött két év alatt amiket cserélni kellett:
    - első fékbetét


 :D

És amiket cserélni kellett volna? :)
Carina E 1.6 xli - Made in Japan '96 -