Gondoltam megosztom a 135.000km-ig történt szervízek tanúságait a Corollával kapcsolatosan és az összbenyomásaimat:
-15.000km-enként olajcsere 5W30 (Motul, Castrol, Mobil1, LM)
-gyertyacsere Densora (Boschtól megváltam:) 60.000km-enként, fékolaj cserélve Boschra 5.1.
-vízpumpa 90.000km-nél cseréve +DAYCO szíj+új fagyálló, ővben kis patent ami a csatot tartja csere 900ft:)
-fékbetét 100.000kmnél Ferrodo DS-re cserélve, hátra Premier, fékolaj cseréve Boschra 5.1.
-jelenleg 135.000km-nél még 10.000km-t elmennek a gyáriak és aztán tárcsa csere->Ferodo kombó marad, tárcsa hátul Ferodo Premier lesz+elől Zimmermann lyuggatott,
110.000kmnél stab pálcák cserélve,
-135.000kmnél komplett kupplungszett Valeo (23.650Ft-röhejesen olcsó a weben->mintha kicserélték volna határozott váltás, gyors kigyorsítás (elvetettem a motor átépítést mert napi 120km-t használom a vasat és nekem többet ér egy üzembiztos autó)
-135.000kmnél 5. fokozat váltócsapágy csere 82.000Ft Toyota szakszervizben Győr (nagy köszönet nekik) kuplung berakással egyetemben (munkadíj így kevesebb mint 58.000Ft volt)->váltó olyan mint új korában 105.000ft-ért -halk, pontos, nincs surrogó hang (szerelő mondta, hogy típushiba volt, Mondi is megerősítette), jó ha mindenki figyel erre, mert az 5. fokozat adja meg magát és egy 10.000Ft-os csapágy ami bemaródik (gyakorlatilag ezt érdemes a kupplung szettel együtt cserélni)
Ami nem tetszett:
-garis műszarfalcsere a pontatlan illesztések miatt
-pontatlan kesztyűtartó illeszkedés
-1x megolvadt H7-es izzó foglalat
-néhány Toyota szervizben tapasztalt hozzáállás (amikor a szervíz egy szociális foglalkoztató és én többet tudok az autómról mint a zsebre tett kézzel közlekedő szerelő...)
-Lombard hitel (na ezt még az ellenségemnek sem kívánnám=újkori rabszolgaság
-fogyasztás (rövid váltó miatt sokat forog)->dízel persze jobb lenne, de én benzines párti vagyok, szóval marad a TS
-nyaralás során kicsi, illetve érezni, hogy nem autópályára szánták, hanem közútra (bár néha jólesik megelőzni egy nagyobb vasat, vagy egy Q7-es" vákumában haladni"
-őv már nem tekeredik fel gyorsan
Ami tetszett:
-ára nem volt rossz akkoriban, most egy Yarist se kapnék ennyiért
-nem hagyott cserben
-új hobbit adott egy ideig->autóépítés minden szokásos hülyeséggel, hogy pisiljenek a sarkon a lányok utánad ha elmész mellettük:)
(fólia, spoiler, TTE szárny, TS felnik, TTE tmerevítő, beltérvilágítás, plusz hangfal, váltózár, csomivilágítás, szőnyegek, KN Typhoon kitt, Eibach ültető rugó, Motorola kihangosító, pedálok, színrafújt beltér)
-jól mutatnak a biciklik rajta
-upgrade után fék, futómű, optika
Összeségében elmondhatom várom a következő 100.000km-t, megbízható a Corolla, de most már 1,4-es mocival nem venném meg főleg miután vezettem egy TS-t és mostanra azok is eléggé elérhető áron vannak.
Ami tervben van:
-Appradio Pioneer-haladni kell a korral
-talán egy TS front