Én is ilyesmiket tudtam/sejtettem, stimmel
már csak az a kérdés,h azért a 22100ft-ért (és 5ezrenként 1000ft kedvezmény,tehát ~18100ft-ért) milyen olajat raknak bele..még akkor is,ha ugyan 5w30 megy bele. mert ha pl. egy 7~8ezer ft/4liter agip(eni) i-sint kerül bele,akkor nem fix,h megéri az egész manőver csupán a szervizkönyv pecsétért,meg az 1év eurocare dologért!!!
nemtudom mennyibe kerülhet egy gyári toyota feliratos kinai gyártmányú olajszűrő, de gyanitom,h a mann 68/3 szűrője felveszi vele a versenyt minőségben és azt pl.bárdis kedvezménnyel 1000ft-ért lehet beszerezni.
ezekben a kalkuláciokban ha sajátkezűleg végzem,akkor persze az eltelt időt és munkadijat nem számolom bele,csupán anyagáras kalkuláciot csinálok most.
tehát akinek van 1 csöppnyi kis készsége is,az xerintem megvesz pl egy adag mobil1,LM,eneos 5w30 olajat meg egy 1000ft-os mann szűrőt és nekilát a dolognak, hagyva szépen kicsipögni a régi olajat és gondosan feltöltve az uj,friss nedűvel...olvasgattam az eni(agip) i-sint olajrol,de vhogy ugyérzem,h minőségben a bányászbéka segge alatt van egy mobil1,LM,eneos olajhoz képest!
és azért nálunk ugye lehetséges az olajfogyasztás a nem megfelelő olaj használata miatt!
nah,mindezt a kis eszmefuttatást csak azért irtam ide kiegészitőnek,mert kaptam 1infót,h a gyáli úti(metro áruházzal szemben,meki mellett) toyota meg az ujpesti super toyota ilyen i-sint olajakat használ.
persze attol még lehet jo olaj,de engem nem győzött meg. hozzáteszem nekem most jan.elején ilyen agip i-sint nyálat raktak a 90ezeres szervizemnél a motorba emil freyben...ugyan eddig nagy bibi nem jött,már csak ~1000km kell cseréig. de többször ilyen i-sint nem teszek bele. kiprobálok sorra minden jobb nevű olajat,amikről itt beszélgetünk a fórumon. szerencsére eddig még nem eszi az olajat,nem akarom,h mostanában még kijöjjön ez a probléma vele!