A frissítés kész, ahogy látjátok a kinézet "alaphelyzetbe" állt, de szépen átalakítjuk
0 Felhasználó és 7 vendég van a témában
Csak? Én többnek gondoltam... De van bontó is, ott 40-50e...
Most lehet hogy ne találom fel a spanyolviaszt, de nem lenne egyszerűbb (azaz inkább olcsóbb) egy külföldi, esetleg törött, a már javított szériából (akár E12-ből) származó komplett motort belógatni egy olajfaló készülékbe?
Még mindig jobb, mint az E12-be a 250. Van már pl. P0420-es hibakód is, vagy csak sejtitek, hogy tönkre fog menni?
Nincs hibakód, tényleg hol lenne olvasható a hibakód?
Általában "check engine" lámpa világít, de e nélkül is tárolhat hibakódot a számítógép. Szervizben rá kell dugni a computert és az megmondja...
Így van, csak arra kell figyelni, hogy még az én autómnál is törli a hibakódokat az akkusaru levétele, az újabbaknál már nem.
A korábbiakban 3,6 liter, a módosított motorba (2004 után, talán) 4,2 liter.
Az Általános/Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika topikból egyik fórumtárs irányított ebbe a topikba, a Corollák/Aurisok esetében fellépő hátsó fékbetét berohadás/beszorulás tipikus esete miatt. Lehet, hogy az én problémám is erre vezethető vissza.Szóval a probláma a következő! Van egy 2007-es Corollám, 50 ezer km-t futott, első tulaja vagyok, az autót rendszeresen becsülettel szervizeltetem.Az autót megemelve és a hátsó kerekeket kézzel megforgatva olyan hangot hallok, mintha valami (fékbetét? féknyereg?) hozzáérne a féktárcsához. Nem csikorok, nem vinnyog, olyan kellemes, fémes, gördülő kerékhang. Az is gond, hogy teljesen sima, felkopott aszfalton 80-nal hajta az utastérben is hallom (már ha ezt hallom). A tárcsa nem torz, kerék nem szorul, kézifékezésre nem szűnik meg. Mindkét hátsó keréknél egyformán jelentkezik, az első kerekek viszont ugyanígy ellenőrizve teljesen csendesek.Kerékcsapágyak ellenőrizve. Az egyiket más miatt cserélték (kattogott), de a hangjelenség előtte is és azóta is változatlan.Fékbetétek és féktárcsák még az eredetik és az utolsó tavalyi szervízkor szemrevételezés után cserét még nem igényelt (szeretem a motorféket).Szervízben tavaly és tavaly előtt is mutattam, de mindkétszer azt mondták, hogy a Corollákon/Aurisokon sajnos ilyen a hátsó tárcsafék (). Az elsőkön azért nem hallani, mert azok egy picit más rendszerűek.Szorulás ellen ajánlották, hogy néha-néha csináljak ráfékezést és kézifékezést. Nem tudom, hogy számít-e... Napokban autóztam 100 km-eket, leállás után a tárcsákat megtapperoltam. Elsők és hátsók egyformán melegek, ujjbeggyel olyan 1 mp-ig tudom érinteni (erős tipp: kb. olyan 60-70 fokos).A fórumtárs azt írta, hogy vannak egyes szervizek, ahol ezt garanciálisan is javítják.Remélem tud valaki hasznos tanácsot adni vagy jó szervízt esetleg szerelőt ajánlani! Köszönettel: sinick