Szerző Téma: Szerviz  (Megtekintve 2294559 alkalommal)

0 Felhasználó és 4 vendég van a témában

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23131
Re:Szerviz
« Válasz #7020 Dátum: 2012.05.31 13:22:34 »
Megmondanád, melyik fórumon irogat és mi a nickneve?
toytib, Corolla Club Hungary
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

MFerenc

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1935
Re:Szerviz
« Válasz #7021 Dátum: 2012.05.31 16:16:41 »
sztem ne bontsd meg a motort. soxor nem sikerül jól a művelet egy rakás pénz és idegeskedhetsz tovább mert rossz az autó.
töltögesd és jóvan.
Osztom murray véleményét; én is végig csinál(tat)tam ezt a mókát, baromság volt. Szerintem is töltögetni kell vagy próbálni megszabadulni az autótól, ha engedik az anyagiak. Nekem is úgy kezdődött, hogy eszi az olajat (hasonló mértékben), ezt meg ezt meg kell csinálni, oké, megáll 120 körül. Megbontva a motort kiderült, itt van még egy csapágy, még egy bizb*sz stb, végén 250 lett a vége, és utána is ette az olajat, igaz, jóval kisebb mértékben, de legalább sokkal többet fogyasztott, benzinből, és lett még egy tucat újabb hiba (ezzel nem a felújítást végző Embert akarom minősíteni, de nem lett jó az autó, és ez bármikor, bárki autójával előfordulhat)!

Micrát is elvittem egy nagyon nagy hírű, bár nem Nissan spec szervizbe, időszakos (fék, olaj, stb.) munkára, olyan jellegűre, ami teljesen márkafüggetlen. Sikerült elb*szniuk valamit, bár csak jót akartak; még nincs lejátszva a dolog, ha véget ér, azért megfelelő topicba leírom a sztorit.

murray

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12157
Re:Szerviz
« Válasz #7022 Dátum: 2012.05.31 19:06:25 »
hagyjuk a negatív hullámokat Feri.. :)
mivan a nissannal?
most: Suzuki Baleno  2019 1.2 GL
volt: Lada 2105 1985,
Toyota Corolla 1983
Corolla 1989,
Skoda Fabia  2002

MFerenc

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1935
Re:Szerviz
« Válasz #7023 Dátum: 2012.05.31 20:41:48 »
Semmi negatív hullám! Történelem!

Majd leírom, ha megoldódik  ;) Egyébként megy szépen, csak sokat fogyaszt; legutóbb 5,6..-ra jött ki, zömében 120 körüli tempóval, 2 felnőtt, 1 gyerek terheléssel  :D

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re:Szerviz
« Válasz #7024 Dátum: 2012.05.31 20:55:07 »
Semmi negatív hullám! Történelem!

Majd leírom, ha megoldódik  ;) Egyébként megy szépen, csak sokat fogyaszt; legutóbb 5,6..-ra jött ki, zömében 120 körüli tempóval, 2 felnőtt, 1 gyerek terheléssel  :D
Az igazán nem sok :hmmmm: :no:

MFerenc

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1935
Re:Szerviz
« Válasz #7025 Dátum: 2012.06.01 08:38:19 »
Nem biza'  :wub:

sarzs

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 201
Re:Szerviz
« Válasz #7026 Dátum: 2012.06.01 09:34:00 »
Osztom murray véleményét; én is végig csinál(tat)tam ezt a mókát, baromság volt. Szerintem is töltögetni kell vagy próbálni megszabadulni az autótól, ha engedik az anyagiak. Nekem is úgy kezdődött, hogy eszi az olajat (hasonló mértékben), ezt meg ezt meg kell csinálni, oké, megáll 120 körül. Megbontva a motort kiderült, itt van még egy csapágy, még egy bizb*sz stb, végén 250 lett a vége, és utána is ette az olajat, igaz, jóval kisebb mértékben, de legalább sokkal többet fogyasztott, benzinből, és lett még egy tucat újabb hiba (ezzel nem a felújítást végző Embert akarom minősíteni, de nem lett jó az autó, és ez bármikor, bárki autójával előfordulhat)!

Micrát is elvittem egy nagyon nagy hírű, bár nem Nissan spec szervizbe, időszakos (fék, olaj, stb.) munkára, olyan jellegűre, ami teljesen márkafüggetlen. Sikerült elb*szniuk valamit, bár csak jót akartak; még nincs lejátszva a dolog, ha véget ér, azért megfelelő topicba leírom a sztorit.
Ez a : szabaduljak meg tőle, nem tudom....
Szeretjük, bár aut hittem őszintén, hogy semmi gond nem lesz, megy és kész:)
Aztán jött ez az, főleg műanyag kapocs, kar, gomb, stb.
És akkor még eszi is az olajat?
A legviccesebb, hogy az előző tulaj ezt nem említette, akkor legalább elgondolkodom rajta, hogy kell-e így is, vagy sem.
Jóóó... én sem kérdeztem, de álmomban nem gondoltam, hogy egy ÉV Motorjával felszerelt kocsi eszi az olajat.
Ilyen autóm soha nem volt.
Pedig volt már Astra F
Maruti
Mondeo MK3
Corsa C
Nissan Sunny.
Egyikből sem hiányzott egy csepp olaj sem.....

Szóval picit megzavarodott vagyok ( nem csalódott)

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re:Szerviz
« Válasz #7027 Dátum: 2012.06.01 09:45:44 »
Típushiba sajnos. Ha az első tulaj(ok) 7 évig vagy 180 ezer km-ig visszavitték volna, akkor gariban ingyen és bérmentve kapott volt a kocsi új fűzött blokkot új dugószettel és gyűrűvel.  :surrender:
         

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23131
Re:Szerviz
« Válasz #7028 Dátum: 2012.06.01 09:48:36 »
Nézd, én továbbra is azt mondom, hogy a Te km futásodhoz - elvileg - indokolt lehet a gyűrűzés, de eszem ágában sincs a zsebedben turkálni, ez mindenkinek saját egyéni privát dolga, hogy mire költ és mire nem. A gond az, hogy ez a jelenség magától nem fog elmúlni, csak rosszabb lesz az idő és a km-ek előrehaladtával.
Most nekem is 1-1,5 deci fogy 1000km-en, de tudom, hogy, amíg nálam van az autó (kb 5-6 év), valószínűleg meg kell csináltassam ezt a műveletet majd valamikor. Engem jelenleg baromira nem zavar ez az olajfogyás, hisz nem egy eget rengető mértékű, és éves szinten sem megyek 10.000km-nél többet, tehát, évente cserélem az olajat, nem km alapján. Az utántöltési mennyiség évente 3000Ft-omat igényli mindössze (1L olaj ára kb).
Esetedben inkább azt gondoljátok át, hogy tényleg meddig akarjátok használni az autót. Ha 1-2 éven belül eladnád, akkor nem biztos, hogy megéri megcsináltatni, de ha hosszabb ideig megtartod (nálam pl. a hitel miatt meg kell, hogy tartsam hosszabb ideig), akkor érdemes ezt a problémát megoldani.
Amennyiben gyári alkatrészeket veszel hozzá, nem valószínű, hogy csalódni fogsz, az utángyártottak változó minőségűek, azoknál előfordulhat, hogy a szerelés után nem sok javulás van. Ráadásul, Nálad a km futás sem kevés, véleményem szerint ez is a gyűrűzés szükségessége felé billenti a mérleg nyelvét.
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re:Szerviz
« Válasz #7029 Dátum: 2012.06.01 09:56:28 »
Na meg ugye minél több km van a kocsiban, annál több mindent kell cserélni majd, amik csak a motor megbontása után derülnek ki. Kolleganőm 2000 vvt-ije is zabálja az olajat, arra 350 ezer körül mondták a teljes felújítást, mert egy csomó minden mást is akkor már illik megcsináltatni...
         

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23131
Re:Szerviz
« Válasz #7030 Dátum: 2012.06.01 10:02:53 »
Na meg ugye minél több km van a kocsiban, annál több mindent kell cserélni majd, amik csak a motor megbontása után derülnek ki. Kolleganőm 2000 vvt-ije is zabálja az olajat, arra 350 ezer körül mondták a teljes felújítást, mert egy csomó minden mást is akkor már illik megcsináltatni...
Ja, hát, igen, szétszedésnél valóban jöhetnek elő "egyéb" dolgok is. De szerintem 200.000km-nél ez azért még nem jellemző.

Elvégre a vvt-i-knek a belsejével volt a gond, nem a blokkot körülvevő sallanggal (max a szívó csonkzörgés lehet még ilyen)...
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re:Szerviz
« Válasz #7031 Dátum: 2012.06.01 10:05:51 »
Ja és akkor még nem beszéltünk a nehézkes műszakiról, tekintve, hogy az olajzabálás miatt a katalizátor rég telítődött olajjal, tehát kat csere is kéne. Ja, hogy a gyári 80?  :surrender:
         

mardel

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 800
Re:Szerviz
« Válasz #7032 Dátum: 2012.06.01 10:16:43 »
megvolt a 120ezres szerviz, kereken 50et hagytam ott

motorolaj
olajszűrő
váltóolaj
levegőszűrő
pollenszűrő
gyertya
nyári ablakmosó
munkadíj 7e ft


remélem egy évig nyugtom lesz
és most mintha jobban húzna a kocsi:)
 
1.4 sol 2004

gomzol

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1590
Re:Szerviz
« Válasz #7033 Dátum: 2012.06.01 10:25:20 »
Ja és akkor még nem beszéltünk a nehézkes műszakiról, tekintve, hogy az olajzabálás miatt a katalizátor rég telítődött olajjal, tehát kat csere is kéne. Ja, hogy a gyári 80?  :surrender:
Még mindig jobb, mint az E12-be a 250.  :D
Van már pl. P0420-es hibakód is, vagy csak sejtitek, hogy tönkre fog menni?

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23131
Re:Szerviz
« Válasz #7034 Dátum: 2012.06.01 10:39:48 »
Ja és akkor még nem beszéltünk a nehézkes műszakiról, tekintve, hogy az olajzabálás miatt a katalizátor rég telítődött olajjal, tehát kat csere is kéne. Ja, hogy a gyári 80?  :surrender:
Csak? Én többnek gondoltam... De van bontó is, ott 40-50e...
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i