Szerző Téma: Szerviz  (Megtekintve 2294396 alkalommal)

0 Felhasználó és 6 vendég van a témában

sarzs

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 201
Re: Szerviz
« Válasz #6630 Dátum: 2012.03.08 12:44:48 »
Ha találsz valahol hátsó ablak törlő szettet, akkor oszd meg légyszi mert az nekem is hiányzik (enyém is 2000. 10. hó).

Te is aktívan keresed? vagy ha lesz lesz, ha nem-nem alapon?

Robi

Funkii

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 195
Re: Szerviz
« Válasz #6631 Dátum: 2012.03.08 13:00:51 »
Te is aktívan keresed? vagy ha lesz lesz, ha nem-nem alapon?

Robi

Még konkrétan nem néztem szét, de bontóban gondoltam én is. Előtte még vannak fontosabb dolgok is :)
De ha én is találok valamit akkor szólok.

sarzs

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 201
Re: Szerviz
« Válasz #6632 Dátum: 2012.03.09 11:23:01 »
Még konkrétan nem néztem szét, de bontóban gondoltam én is. Előtte még vannak fontosabb dolgok is :)
De ha én is találok valamit akkor szólok.

Közben nekem megoldódott, az előző tulaj megvette a motort, most kart néz.
De én is kaptam egy ilyen választ:

2012/3/8 Toyotabontó <toyotabonto@toyotabonto.hu>

    T. Uram!
     
    Tudunk adni: 12.000 Ft.
     
    Üdv: Toyota Bontó

        ----- Original Message -----
        From: Róbert Friedmann
        To: toyotabonto@toyotabonto.hu
        Sent: Wednesday, March 07, 2012 2:48 PM
        Subject: Toyota Corolla 1.4 VVTi, E11-es, 2000.10. havi 5 ajtós
        Üdvözlöm,

        hasznaltauto.hu oldalon láttam, hogy van Önök bontott Corolla alkatrészekkel is foglalkoznak.

        Érdeklődnék, hogy hátsó ablaktörlő motor+ kar+lapát van-e Önöknél, és ha igen mennyibe kerülne?

        Alvázszám: SB164ZEB10E028073

        Köszönettel,

        Friedmann Róbert


Szóval www.toyotabonto.hu
hátha még megvan nekik.

Robi

DonPrego

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 7766
  • A Troll
Re:Szerviz
« Válasz #6633 Dátum: 2012.03.10 13:16:46 »
Nah hazahoztam szakitól a szekeret. VAN FÉÉÉÉKEEEEM, nem is tudtam!!!  :clap:
És a pedál is fent fog, nem középen, a kéziféken pedig csak kettőt tudok kattintani  :D
Mehetnek fel rá lassan a toyotaklub-os matricák és rendszámtartók  ::)
Aki másnak vermet ás az a Stack Pointer

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re:Szerviz
« Válasz #6634 Dátum: 2012.03.10 14:02:53 »
Király!
A rendszámtartók felszerelésében szívesen segítünk egy péntek este alkalmával!  ::)
(nem feltételezem, hogy nem tudnád felszerelni, csak mindig jó móka egy kis szerelés).
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re:Szerviz
« Válasz #6635 Dátum: 2012.03.10 14:05:56 »
Én is kérdezek. Rövidesen megy az autóm 150 ezres szervízre (márkaszervíz, mert még mindig kapom az Eurocare szolgáltatást, tehát bárhonnan akár külföldről is hazatrélereznek, ha gond van, ami azért biztonság). A kérdés az, hogy ilyenkor mi esedékes? Tudom, olaj és szűrők.
Váltóolajat a váltószervíznél 123 ezernél cseréltek, hűtőfolyadék és fékfolyadék, gyerták, bordásszíj a 120 ezres szervíznél ment bele új.
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...

DonPrego

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 7766
  • A Troll
Re:Szerviz
« Válasz #6636 Dátum: 2012.03.10 14:14:30 »
Király!
A rendszámtartók felszerelésében szívesen segítünk egy péntek este alkalmával!  ::)
(nem feltételezem, hogy nem tudnád felszerelni, csak mindig jó móka egy kis szerelés).
Meglássuk, hosszú hétvégére elutazom, ott lesz pár ismerős aki már látott nő ... izé autót  :D
Aki másnak vermet ás az a Stack Pointer

TZoli

  • Vendég
Re:Szerviz
« Válasz #6637 Dátum: 2012.03.10 14:31:15 »
Én is kérdezek. Rövidesen megy az autóm 150 ezres szervízre (márkaszervíz, mert még mindig kapom az Eurocare szolgáltatást, tehát bárhonnan akár külföldről is hazatrélereznek, ha gond van, ami azért biztonság). A kérdés az, hogy ilyenkor mi esedékes? Tudom, olaj és szűrők.
Váltóolajat a váltószervíznél 123 ezernél cseréltek, hűtőfolyadék és fékfolyadék, gyerták, bordásszíj a 120 ezres szervíznél ment bele új.

Motorolaj és szűrője, levegőszűrő ha ment 15.000-ret akkor tuti cserés (én kapásból cserélem minden olajcserénél), pollenszűrő csere.  Fékolaj ha régebben volt cserélve mint 2 év, akkor az se árt cserélni.
Pollenszűrőt vigyél magaddal, mert drágán adják. Ajánlom a Wix WP9137-et aktívszenes 3500 forint.  (Bárdiban, Meteorban, vagy ha jársz felénk tudok adni)
« Utoljára szerkesztve: 2012.03.10 14:33:32 írta TZoli »

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: Szerviz
« Válasz #6638 Dátum: 2012.03.10 14:37:25 »
Ezek az aktivszenesek az én e11 taligámhoz miért 3x ennyibe kerülnek?
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re:Szerviz
« Válasz #6639 Dátum: 2012.03.10 15:08:38 »
Motorolaj és szűrője, levegőszűrő ha ment 15.000-ret akkor tuti cserés (én kapásból cserélem minden olajcserénél), pollenszűrő csere.  Fékolaj ha régebben volt cserélve mint 2 év, akkor az se árt cserélni.
Pollenszűrőt vigyél magaddal, mert drágán adják. Ajánlom a Wix WP9137-et aktívszenes 3500 forint.  (Bárdiban, Meteorban, vagy ha jársz felénk tudok adni)
Köszi!
Levegőszűrőt mindig szoktam külön kérni, mert nem feltétlenül cserélik minden olajcserekor.
Fékolajat 2010 áprilisában cserélték, tehát lassan két éve.
Pollenszűrő ügyben szerintem majd jelentkezem!
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...

madarastesco

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 18
Toyota Corolla motor csere
« Válasz #6640 Dátum: 2012.03.10 16:10:46 »
Sziasztok!

Most szeretnék vásárolni egy Toyota Corollát magánszemélytől. 2000-es évjárat, 1,6-os motor, 110LE. Kérdésem az lenne, hogy idős szervizestől azt hallottam, hogy a Toyota visszahívta az egyes Corolla modelljeit, mert a motor olaj fogyasztása, felhasználása nagy volt. Garanciában ugyan kicserélték a motort, de aki nem vitte vissza a megadott időintervallumban, az lemaradt. Így járt a szervizes ismerős egyik ügyfele is. Kérdésem a következő lenne: Mivel a szervizes úriember pontosan nem tudta megmondani, hogy melyik évjáratú Corollákra volt ez jellemző, így ezzel a kérdéssel hozzátok fordulnék.

Másik pedig az lenne, hogy a fent említett évjáratú Corollákról kell e valamit tudni. Van e típus hiba vagy gyermek betegség.
A vásárlás oka ugyanis az lenne, hogy Citröen Xsaram lecseréljem, mivel képtelen vagyok a szervizköltségeket tartani  a fizetésemből. Olyan autóra lenne szükségem amelyik mindig megkapja a kötelező szervizt és bármikor beindul. Persze ezen felül a kopóalkatrészeket is cserélném, de nem havonta cserélgetném az AC pumpát meg a fojtószelepházat.


válaszaitokat előre is köszönöm!

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23131
Re:Szerviz
« Válasz #6641 Dátum: 2012.03.10 16:57:50 »
Szia.

Az idős szervizes jól informált.
A Toyota vvt-i (változó szelepvezérléses) 1,4, 1,6 és 1,8-as motorjaira valóban jellemző volt a túlzott olajfogyasztás a gyártás indulását követő nagyjából 3 évben (2000-2003. szept.). Most írhatnám, hogy olvass vissza a szerviz topicban, de pár sorban inkább összefoglalom a lényeget, s, ha tovább érdekel a történet, akkor keresd vissza az erről folytatott hosszú beszélgetéseket.

Szóval, amikor 2000 tavaszán frissítették a Corollát (E11), elkezdték beszerelni ezeket az egyébként mai is baromi jó vvt-i motorokat. Némi gyári hiba (gyenge minőségű olajlehúzógyűrűk, kevés és szűk olajvisszafolyó furatok a dugattyún), valamint silány minőségű ásványi 10W-40-es olaj ÉS hanyag tulajdonosok sora, akik nem tartották be a 15000km/1év olajcsere periódust vezetett oda, hogy több autó esetében magas olajfogyasztás lépett fel (1-2L/1000km!)
A gyár elismerte a hibáját és 7év/180.000km futásig garanciába blokkot cserélt az érintett autókban már javított alkatrészekkel ellátva azokat.
Az olajfogyasztás azonban nem minden korai vvt-i-nél lép fel, de a Toyota motorok megbízhatóságát figyelembe véve, mindenképpen jellemzőbb volt. (Azt meg sem említem, hogy más gyártók motorjai mindig is ették és eszik is az olajat, de a gyártóik fittyet hánynak erre...)

Vásárlásnál szinte lehetetlen megmondani, hogy belefutsz-e éppen egy problémás autóba, vagy sem. Ha saját zsebből kell javítani a motort, az bizony 250-300.000Ft is lehet.

Nekem is ez a korai vvt-i -m van, vásárlás előtt nem tudtam erről a hibáról, de sikerült olyat választanom, amelyikkel nincs ilyen gondom. Igaz, 10.000km-en utántöltök 1 L olajat, és akkor mivan?! 3000Ft többlet nekem éves szinten nem oszt nem szoroz, ennyiért még eszembe nem jut megbontani a motoromat. Gyönyörűen jár, jól fogyaszt, ha akarom megy is, nincs okom hozzá nyúlni.

Én úgy gondolom, ha találsz egy olyan autót, ami ne adj isten 1. gazdától eladó és vezetett a szervizkönyve és élőben is megkímélt állapotban van, hát én kötve hinném, hogy a motorja öntené magába az olajat... én is ilyet vettem, igaz, 2. tulajtól.

A törött autók, viszont legalább 70-80%-ban vannak jelen a piacon. Próbáld elkerülni a szerkezetileg törött példányokat, én sokkal inkább zektől tartok, mint az olajevős motoroktól... :yes:
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

DonPrego

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 7766
  • A Troll
Re:Szerviz
« Válasz #6642 Dátum: 2012.03.10 17:05:59 »
Nah hazahoztam szakitól a szekeret. VAN FÉÉÉÉKEEEEM, nem is tudtam!!!  :clap:
És a pedál is fent fog, nem középen, a kéziféken pedig csak kettőt tudok kattintani  :D
Mehetnek fel rá lassan a toyotaklub-os matricák és rendszámtartók  ::)
Nah feltűnt az is, hogy újabban úgy fekszi a kocsi az utat, mint k...a a vízágyat, eddig ilyen kelletlenül rugózott, érződött az összes "útegyenletlenség". Most észrevehetően komfortosabban rugózik, megszűnt az a "szétesett roncs" érzés.
Írtam SMS-t hogy valamit cserélt a futóműben is? Azt a választ kaptam hogy történt egy meglepi ajándék futómű beállítás is  :clap:
Aki másnak vermet ás az a Stack Pointer

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23131
Re:Szerviz
« Válasz #6643 Dátum: 2012.03.10 17:10:00 »
Nah feltűnt az is, hogy újabban úgy fekszi a kocsi az utat, mint k...a a vízágyat, eddig ilyen kelletlenül rugózott, érződött az összes "útegyenletlenség". Most észrevehetően komfortosabban rugózik, megszűnt az a "szétesett roncs" érzés.
Írtam SMS-t hogy valamit cserélt a futóműben is? Azt a választ kaptam hogy történt egy meglepi ajándék futómű beállítás is  :clap:
Ez nagyon jó duma!!  [rohog]

Amúgy, a jobb rugózást a tavasz okozza, eddig nekem is olyan volt, mintha sport rugókon döcögnék, most már simul a rugózás újra.  :)
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re:Szerviz
« Válasz #6644 Dátum: 2012.03.10 17:15:23 »
Nah feltűnt az is, hogy újabban úgy fekszi a kocsi az utat, mint k...a a vízágyat, eddig ilyen kelletlenül rugózott, érződött az összes "útegyenletlenség". Most észrevehetően komfortosabban rugózik, megszűnt az a "szétesett roncs" érzés.
Ezek nagyon jó érzések!
Amikor elkezdesz használni egy autót, akkor olyan amilyen, aztán fokozatosan romlik, de ezt nem veszed észre. Aztán amikor van egy szervíz ugrásszerű a javulás  ::) .
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...