Szerző Téma: Szerviz  (Megtekintve 2294390 alkalommal)

0 Felhasználó és 7 vendég van a témában

MiCKEY

  • The Boss :)
  • Adminisztrátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9733
Re:Szerviz
« Válasz #6390 Dátum: 2012.02.02 13:12:04 »
Ööö, azt te se gondolod komolyan, hogy normális a hideg miatti hibakód? :eek:
Mellesleg azóta folyamatosan remeg a kocsi, mintha bordás úton menne (nagyon finoman).

Ez az irónia dolog nem megy ma senkinek :)

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re:Szerviz
« Válasz #6391 Dátum: 2012.02.02 13:13:58 »
Ez az irónia dolog nem megy ma senkinek :)
Nem, mert síkidegek vagyunk. Amúgy kolleganőm autójáról van szó, nem az enyémről.  :innocent:
Meddig lehet így elmászkálni vajon a kocsival? Mit kockáztat?
         

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re:Szerviz
« Válasz #6392 Dátum: 2012.02.02 13:27:36 »
Nincs ott egy férfiember, akit meg lehet kérni, hogy nézze végig a gyújtáskábeleket és csatlakozásokat?
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23131
Re:Szerviz
« Válasz #6393 Dátum: 2012.02.02 13:28:35 »
Nem, mert síkidegek vagyunk. Amúgy kolleganőm autójáról van szó, nem az enyémről.  :innocent:
Meddig lehet így elmászkálni vajon a kocsival? Mit kockáztat?
Csajos, ilyenkor egy dolgot tehetsz:
Megrántod a kéziféket, ellenkormányzol és padlógázt adsz! Hidd el, magához tér a 4. hengered is.  :devil: :D
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Xanyi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6060
Re:Szerviz
« Válasz #6394 Dátum: 2012.02.02 19:00:59 »
A 4-es hengerben gyújtáskimaradás történt.
Három oka lehet:
-nincs kompresszió a hengerben, tehát valami mechanikus hiba. Ez a legkevésbé esélyes és mivel Toyotáról van szó vessük is el.
-nincs üzemanyag befecskendezés. Injektor hiba. Szintén nem jellemző.
-nincs gyújtás. Ez lesz valószínűleg. Ha VVT-iről van szó, akkor hengerenkénti gyújtótrafós, úgyhogy kábeleket nem kell nézegetni. Fel kell cserélni a 3-as és a 4-es henger trafóját. Ha átmegy a hiba a 3-asba, akkor egyértelműen a trafó rossz. Ha nem, akkor lehet gyertya gond, vagy az elöbbi két pont...  :D
Menni lehet vele, csak elégetlen üzemanyag kerül a katalizátorba, aztán akkor hamarosan azt is lehet cserélni  ;)
Xanyi

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23131
Re:Szerviz
« Válasz #6395 Dátum: 2012.02.02 19:28:12 »
A 4-es hengerben gyújtáskimaradás történt.
Három oka lehet:
-nincs kompresszió a hengerben, tehát valami mechanikus hiba. Ez a legkevésbé esélyes és mivel Toyotáról van szó vessük is el.
-nincs üzemanyag befecskendezés. Injektor hiba. Szintén nem jellemző.
-nincs gyújtás. Ez lesz valószínűleg. Ha VVT-iről van szó, akkor hengerenkénti gyújtótrafós, úgyhogy kábeleket nem kell nézegetni. Fel kell cserélni a 3-as és a 4-es henger trafóját. Ha átmegy a hiba a 3-asba, akkor egyértelműen a trafó rossz. Ha nem, akkor lehet gyertya gond, vagy az elöbbi két pont...  :D
Menni lehet vele, csak elégetlen üzemanyag kerül a katalizátorba, aztán akkor hamarosan azt is lehet cserélni  ;)
Most aztán jól megnyugtattad Gyöngyünket!!!  :devil: :D :hug:
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re:Szerviz
« Válasz #6396 Dátum: 2012.02.02 20:19:52 »
A 4-es hengerben gyújtáskimaradás történt.
Három oka lehet:
-nincs kompresszió a hengerben, tehát valami mechanikus hiba. Ez a legkevésbé esélyes és mivel Toyotáról van szó vessük is el.
-nincs üzemanyag befecskendezés. Injektor hiba. Szintén nem jellemző.
-nincs gyújtás. Ez lesz valószínűleg. Ha VVT-iről van szó, akkor hengerenkénti gyújtótrafós, úgyhogy kábeleket nem kell nézegetni. Fel kell cserélni a 3-as és a 4-es henger trafóját. Ha átmegy a hiba a 3-asba, akkor egyértelműen a trafó rossz. Ha nem, akkor lehet gyertya gond, vagy az elöbbi két pont...  :D
Menni lehet vele, csak elégetlen üzemanyag kerül a katalizátorba, aztán akkor hamarosan azt is lehet cserélni  ;)
Úúú köszi Xanyi! Igen, a már sűrűn említett olajzabálós, 2000 évjáratú vvt-i Corolláról van szó. Na asszem holnap akkor szerelünk! ::) :devil:
         

espero1

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1483
Re:Szerviz
« Válasz #6397 Dátum: 2012.02.02 20:20:49 »
Megnézettem a fékek àllapotàt abban a (nem màrka) szervizben, ahol néhàny honapja az elsö tàrcsàk és a betétek cseréje történt. Ugyanis, ahogy màr szoltam volt itt rola, eléggé fütyül a Bendix màrkàju fék szinte minden fékezésnél...

Azt mondtàk elég poros a fék, és azt ajànlottàk, ha majd felmelegszik az idö, vigyem el és mossam le erös vizsugàrral a fékeket (Kärcher). Ök semmit sem csinàltak azon kivül, hogy ezt megàllapitottàk, pedig làttam, hogy létezik valami féktisztito spray is, azzal igazàn lefùjhattàk volna.

Az igaz, hogy a nyàron volt egy kis hegyi menet, elég sok fékezéssel. De hogy attol fütyül a fék, mert poros, ez egy kicsit gyanùs... Es, hogy vizsugàrral mossam, ez se tudom mennyire ajànlott...

Mit szoltok mindehhez? 
« Utoljára szerkesztve: 2012.02.02 20:22:24 írta espero1 »
E12 Corolla HB 2005 ; 1.6l 110 VVTi ; angol szerelés, 5 ajtos

TZoli

  • Vendég
Re:Szerviz
« Válasz #6398 Dátum: 2012.02.02 20:28:30 »
Le kell cserélni a a fékbetéteket Ferodo Premier vagy Ate márkára, azok nem "fütyülnek"

espero1

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1483
Re:Szerviz
« Válasz #6399 Dátum: 2012.02.02 20:44:36 »
Hàt biztos az lesz, de azért még egy éve sincs, hogy ezek az ùjak fent vannak... Elég a betéteket cserélni esetleg, hogy megszünjön a sipolàs, vagy akkor màr a tàrcsàt is?

De ez a vizsugàrral valo lemosàs vagy egy féktisztito spray segithet valamit a "fütyülésen"? Nem veszélyes ott a fékeknél vizzel barkàcsolni?
E12 Corolla HB 2005 ; 1.6l 110 VVTi ; angol szerelés, 5 ajtos

IceRocko

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 54
Re:Szerviz
« Válasz #6400 Dátum: 2012.02.02 20:55:09 »
Valaki meg tudja nekem mondani, hogy a fékolajszint mérőnél az érzékelő, alapból nyitott, vagy zárt áramkör? Mert hazafelé, ismét kigyulladt a kis felkiáltó jelem, de mire hazaértem ki is aludt. Gondoltam kipróbálom h járó motornál lehúzom a kis érzékelő csatiját, de semmi nem történt, nem gyulladt ki a kis felkiáltójel, ebből arra következtetek, hogy alapból nyitott az áramkör, csak megerősítést szeretnék, hogy kizárjam az érzékelő hibát.
köszi

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re:Szerviz
« Válasz #6401 Dátum: 2012.02.02 21:07:28 »
Nem, mert síkidegek vagyunk. Amúgy kolleganőm autójáról van szó, nem az enyémről.  :innocent:
Meddig lehet így elmászkálni vajon a kocsival? Mit kockáztat?

hát nincs annak a szegény jánynak embere,aki karbantartja...???  mármint a corolláját...ugyértettem..:)))
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

Tamás69

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8391
    • http://www.capella.hu
Re:Szerviz
« Válasz #6402 Dátum: 2012.02.02 23:20:03 »
Valaki meg tudja nekem mondani, hogy a fékolajszint mérőnél az érzékelő, alapból nyitott, vagy zárt áramkör? Mert hazafelé, ismét kigyulladt a kis felkiáltó jelem, de mire hazaértem ki is aludt. Gondoltam kipróbálom h járó motornál lehúzom a kis érzékelő csatiját, de semmi nem történt, nem gyulladt ki a kis felkiáltójel, ebből arra következtetek, hogy alapból nyitott az áramkör, csak megerősítést szeretnék, hogy kizárjam az érzékelő hibát.
köszi

Kopott fékbetétek miatt aalcsony a fékfolyadék szint; most érte el azt a határt, hogy néha világít, néha nem. - ha még van a fékbetéten, akkor tölts rá egy kevés folyadékot, vagy cserélj betétet.
Tamás
'07 Hilux
'98 Corolla HB 1,4
'05 Corolla 1,6 SOL
'03 Lexus IS200

Capella Computer Kft        Minden, ami számítástechnika!

Tamás69

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8391
    • http://www.capella.hu
Re:Szerviz
« Válasz #6403 Dátum: 2012.02.02 23:21:00 »
Ja  kiveszed, és rámérsz. :)
Tamás
'07 Hilux
'98 Corolla HB 1,4
'05 Corolla 1,6 SOL
'03 Lexus IS200

Capella Computer Kft        Minden, ami számítástechnika!

IceRocko

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 54
Re:Szerviz
« Válasz #6404 Dátum: 2012.02.03 08:09:10 »
Visszább írtam, h a betétek egyáltalán nem kopottak, és a fékfolyadék szint is a min fölött van még. Ráadásul ha jól láttam, az érzékelő a min szint alatt van még vagy 6-8mm-el, ebből kiindulva, később kéne csak jelezni. :hug: Az olaj szint mérő is elvileg már akkor jelez vissza, mikor már a nívopálcán nincs is olaj.
Azért töltök rá, mert tényleg a min szinthez elég közel van.
Milyen fékolajat ajánlotok? Vagy guruljak el a Toyotához, és vegyek gyárit? :)