A frissítés kész, ahogy látjátok a kinézet "alaphelyzetbe" állt, de szépen átalakítjuk
0 Felhasználó és 4 vendég van a témában
Akkor 28-án este már Te is meg tudod majd minden esetben különböztetni
Az még csak vizsgálat lesz és közelre. Messze még tökéletes a látásom
Hali!Úgy tudom hogy nem a lámpamosó, hanem az automata szintszabályzó a kötelező előírás a gyári xenon mellé.Enélkül a műszakin sem megy át az autó... :no
Válom a választ ( ha nem lessz jó a végén segítek)Mindenki mondja a lámpa test mosóját.De ki tudja miért kell???Szerintem egy utólagos xenont is jól be lehet állítani. Annak az embernek hord fel a világítása aki lusta a H4 es lámpájába bi xenont venni és így nincs távolságija és így oldja meg a dolgot.
Azért, mert a magasabb kelvinből adódó színeltérése miatt érzékenyebb a búra koszolódására. Vagyis, ha bekoszolódik a xenon izzó búrája, nem fogsz még annyit sem látni, mint a sima halogén-féle sárgás fénnyel. Én erre gondolok.
A mosó azért ajánlott a xenonhoz, mert az mocskos búra jobban szórja a fényt. A xenon meg erősebben világít, tehát jobban vakít, ha koszos a lámpatest. Ennyi.
Mert a gyáriakban így van. Az meg általában +200e-től van
Na segítek a xenon az ugye mindenki tudja hogy hideg fény.Na akkor miért kell még lámpamosó??
Gondolom mert a kosz szorja a fényt