Nem tudod véletlenül, hogy pontosan mit állítottak?
Az utastérben a pedálnál van egy ún. lökőrúd (ez köti össze a pedált a szerkezettel), amit lehet ki-be állítani egy 12-es csavar meglazítása után. Azonban vigyázni kell, hogy egy minimális holtjátéka maradjon a pedálnak (1cm már általában elég, kézzel lehessen lötyögtetni.), különben egy idő után csúszni fog a kuplung és végleg tönkre megy. Azért érdemes állítani rajta kopott kuplungnál, mert jobban ki fog emelni váltás közben, így a fokozatban maradások száma is csökken. Természetesen ez csak egy átmeneti időszak, ami alatt minden esetben koppig kell kinyomni a pedált váltáskor.
Majd, amikor ki lesz cserélve a kuplungszett, újra be kell állítani a pedál holtjátékát, hogy jó legyen. Végül, 1-200km után egy kontrollra ismét meg kell mutatni a szerelőnek, hogy, ha valami nem stimmel, akkor utánaállíthasson.
Nálam is ezzel a módszerrel került orvoslásra a kuplung probléma, ez tökéletes is. A váltóolaj is ki lett cserélve, jobb, mint volt, de azért nem hibátlan. Menet közben szinte egyáltalán nem akad se föl, se lefelé váltásnál, de álló helyzetben hajlamos az egyest nehezebben bevenni. Ez mondjuk 10/3-4 alkalom. Ez talán már betudható a váltó típus konstrukciós hibájának...?