D-4D-ből inkább itt folytatom:
Nem éppem hízelgő az egyéb bírálata sem, fényszoró beállítás, egyenes haladásnál ferde kormány , fékek csirgása stb.
Ezek nem D-4D specifikusak, de sajnos elég általánosak. (nekem legalábbis mindháram megvan/volt)
Fényszóró-beállítás és ferde kormány pillanatok alatt korrigálható, bagatell dolgok.
Nem akartam ott offolni, talán itt jobb. Valóban bagatel dolgok, de akkor kérdem én mért kell 50-100e Ft-ot kifizetni nullrevizió címén, ha ezeket nem ellenőrzik, javítják? Amúgy ide sorolnám a fék csikorgást is, nekem 5km után elkezdett csikorogni (fórumról már tájékozódtam, hogy általános betegsége az Aurisnak), betelefonáltam, azt mondták, azért menjek 1000 km-t és ha még csikorog, akkor vigyem vissza. Csikorgott. Visszavittem, fél óra alatt kicserélték, azóta sincs hangja. Értem én, hogy így külön el lehet számolni a garanciális munkadíjat, de megmondom őszíntén én egy új autó átadásakor elvárnák, hogy ellenőrizzék le azokat a dolgokat, amik a korábbi tapasztalatok alapján jó eséllyel beállítást igényelnek. (Főleg egy Toyotánál)
A fényszórót az első szerviznél kértem, hogy nézzék meg, azt mondták, hogy ez pedig így van jól beállítva. Én meg nem hiszem, hogy csak kb. 50 méterre kellene elvilágítania, de mivel igen ritkán megyek éjszaka városon kívül, nem zavart, de valószínűleg majd én beállítom.
A kormányállítást pedig már nem is mondtam, mert egyrészt az sem zavar (pár fok lehet az eltérés), másrészt őszintén megmondom, inkább ne nyúljanak hozzá, mert netán még azt is sikerül elrontani.