Szerző Téma: Szerviz  (Megtekintve 2294322 alkalommal)

0 Felhasználó és 3 vendég van a témában

barna.czukor

  • Vendég
Re: Szerviz
« Válasz #3045 Dátum: 2010.04.07 00:02:57 »
Minden féle képpen kell szabályoztatni. Ez kisimítja a miniatűr gödröket és leszedi a vállakat... Fölösleget azonban nem szed le ha jó csinálják, így ártani nem árt. Nem egy nagy tétel, de nagyon fontos, hogy jól kopjon össze a betét és a tárcsa.

R6Rider

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1083
  • Corolla E12 1.6 VVTi SOL Sedan
    • Q8
Re: Szerviz
« Válasz #3046 Dátum: 2010.04.07 00:10:04 »
Minden féle képpen kell szabályoztatni. Ez kisimítja a miniatűr gödröket és leszedi a vállakat... Fölösleget azonban nem szed le ha jó csinálják, így ártani nem árt. Nem egy nagy tétel, de nagyon fontos, hogy jól kopjon össze a betét és a tárcsa.
Ok, így fogok eljárni! Köszi!  :) Bár az öregem is ezt mondta... Meg azt is, hogy nem szabad megvárni, míg teljesen elkopik a fékbetét, mert kinyírhatja a tárcsát...  :eek:

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re: Szerviz
« Válasz #3047 Dátum: 2010.04.07 09:25:41 »

120-130ezer körül van a márkaszervizben munkadíjjal együtt az első-hátsó betét+tárcsa. Ebből most le tudsz szedni 20%-ot. Mondi, beregeltél a -20% szervizakcióra??? Így már akkor egy 100asból kijön.

Igen, köszönöm, beregeltem és ki is nyomtattam a cuccot. Viszem holnap :-) .
A Mayernél azt mondták, hogy ha mindent cserélni kell, akkor lesz 100 körül. 60 az első kerekek, 13 hátra a betét, és ha kell a tárcsa is hátra, akkor az 30 alatt megvan. Ez kerek 100ezer. A Reálszisztémánál erre 130 ezret mondtak kapásból.
Továbbá a szervízre itt azt mondták, hogy 60 ezer, ha viszem az olajakat (és viszem) akkor megvan 40 körül. A reálszisztémánál ugyanez 85 volt (vitt olajjal meg 60 körül). Szóval a Mayer lesz, ami olcsóbb és a munkahelyemhez közelebb is van. Reggel munka előtt kiviszem, este megyek érte.
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...

Cooper911

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 66
Re: Szerviz
« Válasz #3048 Dátum: 2010.04.07 11:53:09 »
Nekem most volt első féktárcsa+betét cserém.
Tárcsa 30k
Betét 15k
Munkadij 11k. (de ebben volt más is)

Ja és ezután láttam meg a 20%-os akciót....  :censored:

Bemérték a féket utánna, nagyon frankó amit a müszaki vizsga is igazolt, viszont most enyhe fékezésnél cincog a hátsó fékem. Erősnél nem. Lehet ott is lesz betétcsere...
Corolla '04 Wagon
Corolla '96 HB 5dr
___________________
Corolla は決して失敗しない

Ákos2004

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6642
  • Corolla E12 1.4 vvti SOL Corolla E15 1.6 Luna
Re: Szerviz
« Válasz #3049 Dátum: 2010.04.07 12:13:25 »
Továbbá a szervízre itt azt mondták, hogy 60 ezer, ha viszem az olajakat (és viszem) akkor megvan 40 körül. A reálszisztémánál ugyanez 85 volt (vitt olajjal meg 60 körül). Szóval a Mayer lesz, ami olcsóbb és a munkahelyemhez közelebb is van. Reggel munka előtt kiviszem, este megyek érte.
Nehezen hiszem, hogy hozott olajjal ami a Mayernél 40 000.-Ft, az a Reálnál 60ezer.  :surrender:

Rodie555

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 33
Re: Szerviz
« Válasz #3050 Dátum: 2010.04.07 15:37:07 »
A történet vége a következő lett:
Se vezető, se feszítőgörgőt nem kellett cserélni szerencsére!
A hang a kipufogónál keletkezett ahol 2 db rugós csavar fogja össze a csövet!
Abban ciripeltek a dolgok!
2db alátét meg egy kis kipufogópaszta orvosolta a dolgot!

R6Rider

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1083
  • Corolla E12 1.6 VVTi SOL Sedan
    • Q8
Re: Szerviz
« Válasz #3051 Dátum: 2010.04.07 16:49:30 »
A történet vége a következő lett:
Se vezető, se feszítőgörgőt nem kellett cserélni szerencsére!
A hang a kipufogónál keletkezett ahol 2 db rugós csavar fogja össze a csövet!
Abban ciripeltek a dolgok!
2db alátét meg egy kis kipufogópaszta orvosolta a dolgot!
Szuper!  :clap: Velem is majdnem kicseréltették ezeket feleslegesen...  ::)

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re: Szerviz
« Válasz #3052 Dátum: 2010.04.08 19:21:18 »
Megvolt ma a 120ezres szervíz a Mayernél. Fékeket megnézték, azt mondták nem kell cserélni semmit, még sokat elmennek.
Ami volt:
Olaj, olajszűrő, váltóolaj, gyertyák, pollenszűrő, hosszbordás szíj, fagyálló, fékolaj és vízpumpa.

Kiderült ugyanis, hogy azért nincs fullon a hűtőfolyadék, mert a vízpumpa ereszt, és ez ráfolyik a szijra is, ezért csúszik alapjáraton. Szóval most van egy új vízpumpám, a régit elhoztam, ha valakinek esetleg szüksége van rá, szóljon! Ezért a szíjat is cserélték, illetve nemcsak azért, hanem mert legutóbb a szerelő (amikor megvettem egy ismerős maszekhoz vittem) olyat tett bele, ami állítólag már most olyan állapotban volt, amiben még nem kellene ennyi km után. Szóval ezeket is cserélték.
olajokat én vittem (Eneos mindkettő), a váltó vajpuha lett tőle, kb ilyennek képzelem egy toyota váltóját. A klíma szaga megszűnt, nem tudom, hogy csak a szűrő miatt vagy ki is tisztították.

Toyota kedvezménnyel, kerek 100 ezer forintot fizettem. Szerintem ez így rendben van.

Korrekt hozzáállást tapasztaltam, szóval ajánlom mindenkinek őket!
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...

Konrad

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1314
Re: Szerviz
« Válasz #3053 Dátum: 2010.04.08 20:19:40 »
Hétvégén megkapta a Corollám a Motul váltóolajat, Motul motorolajat, Bosch fékolajat.

A tapasztalatok eddig pozítívek. A motor halkabb lett tőle mint az Edgetől, az már nem volt olyan szép, a váltó puha, pontosabbnak tűnik. A fékolajat is idő volt kicserélni a haver szerint, elég sötét volt.


Most jöhet a következő projekt: kaptam egy kavicsot ami szépen betalált a szélvédőbe, ha nem tudják megcsinálni akkor csere :( (már előzőleg körbe volt lőve a szélvődömön ez a pont a vezető oldalon, de most egy Astra betalált.)

Valaki jön majd Honda talira jövő héten?
Konrád

Zoolander

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 83
Re: Szerviz
« Válasz #3054 Dátum: 2010.04.13 21:57:32 »
nekem is csütörtökön jön a 120k-s szervíz.... Mayer sem olcsó, én sem hiszem sajnos hogy ez alatt megúszom másik márkaszervízben... az hogy az olajokat ők adják az nagyon sokat visz fel az áron?
Made in Japan

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re: Szerviz
« Válasz #3055 Dátum: 2010.04.13 22:07:21 »
Az ottani olajra kérdezz rá, hogy mit tesznek bele és mennyiért. Neten feleáron simán lehet venni (20 helyett 10 rongyért).
Egyébként márkaszervizek között súlyos tízezres eltérések lehetnek az olajtól függetlenül.

E-mailben pedig nem tart sokáig pár helyről ajánlatot kérni (ha van időd, írj Veszprémbe és Kiskőrösre is).
         

Zoolander

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 83
Re: Szerviz
« Válasz #3056 Dátum: 2010.04.13 22:10:36 »
Az ottani olajra kérdezz rá, hogy mit tesznek bele és mennyiért. Neten feleáron simán lehet venni (20 helyett 10 rongyért).
Egyébként márkaszervizek között súlyos tízezres eltérések lehetnek az olajtól függetlenül.

E-mailben pedig nem tart sokáig pár helyről ajánlatot kérni (ha van időd, írj Veszprémbe és Kiskőrösre is).

a corolla elődje, a yaris verso óta járok hozzájuk és meg vagyok elégedve.

a hétvégén felmentek a yokohama a.drive gumik a kocsira, nagyon tapadnak  :yes: igaz, a lekerült michelin energy gumik már lassan 6 évesek voltak, kemények és foszlottak, töredeztek... :whistling:
Made in Japan

R6Rider

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1083
  • Corolla E12 1.6 VVTi SOL Sedan
    • Q8
Re: Szerviz
« Válasz #3057 Dátum: 2010.04.14 07:57:18 »
nekem is csütörtökön jön a 120k-s szervíz.... Mayer sem olcsó, én sem hiszem sajnos hogy ez alatt megúszom másik márkaszervízben... az hogy az olajokat ők adják az nagyon sokat visz fel az áron?
Nem csak az olajak árát tudod lefelezni, hanem az összes többi ilyenkor cserélt anyag költségét is jelentősen csökkentheted, jó minőségű, saját beszerzésű után-gyártott alkatrészekkel: fékolaj, fagyálló, pollenszűrő, levegőszűrő, gyújtógyertya. Ha gondolod, tudok segíteni a beszerzésben...  ;)

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re: Szerviz
« Válasz #3058 Dátum: 2010.04.14 08:03:22 »
Oké, de ezt már végképp le kell a márkaszervizzel egyeztetni, hogy hozott anyagból dolgoznak-e (sokan még az olajra is húzzák a szájukat).
Gondolom a vezetett szervizkönyv miatt megy márkaszervizbe és nem haver csinálja. ;)
         

Zoolander

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 83
Re: Szerviz
« Válasz #3059 Dátum: 2010.04.14 08:58:46 »
Oké, de ezt már végképp le kell a márkaszervizzel egyeztetni, hogy hozott anyagból dolgoznak-e (sokan még az olajra is húzzák a szájukat).
Gondolom a vezetett szervizkönyv miatt megy márkaszervizbe és nem haver csinálja. ;)

Későn szólok, holnap viszem délelőtt, azért köszönöm R6Rider  :clap:
Igen, a szervízkönyv a fontos, ma már nem ölt olyan méreteket szerencsére a pénzért pecsételünk biznisz mint évekkel ezelött, így lehet hinni a vezetett szervízkönyvnek márkaszervízben.

A yaris versonál volt egy iszonyatosan nehezen kiszűrhető hiba amit végül megtaláltak, azóta vakon bízom bennük. Nem cseréltetnek amúgy sem mindent csak mert alapon, ha nem kell akkor nem, ha még van a betétből ráér a következőnél vagy kicsit korábban, olajból sem 2x annyit írnak rá a számlára mint ami belefér az autóba...

A yaris verso hiba, tanulságként hátha mással is előfordul.

Az is automata  volt, ez a 4 fokozatú.
A hiba jelenség lényege az volt, hogy elkezdett esni a fordulat és fulladni a motor. Hideg indításnál ez nem volt, de amint már mentem egy kicsit és bemelegedett, elkezdett random jelentkezni, volt hogy check engine felirat és motor leállás volt 2 falu között....

A hibát az okozta, hogy az egyik kábelkötegben egy szál félig meg volt szakadva, ami a levegőszállításról küldi az adatokat a komputerbe. Mivel mindig nulláztam a hibát hogy egyáltalán elinduljon az autó, sosem tudtam bevinn úgyhogy benne volt a hibakód. Direkt kérdezték hogy macska / menyét / dinoszaurusz nem lakik-e a kertben, mert akkor valami bemászott és megrágta. Kivülről semmi nem látszott a kötegen, csak miután szétszedték akkor látszott az egyik szálon hogy félig meg van szakadva. Ezért amikor hideg volt a motor még, mentek az infok odavissza, de amint meglett az üzemi hőmérséklet, a hő hatására a jel elkezdett szakadozni, fals infókat küldeni a komputerbe az pedig megbolondította a fordulatszámot... de megtalálták és megcsinálták, mondták hogy amióta "vannak" ( szerintem lassan 2 évtizede itthon), azóta ilyen 1x volt egy rav4-essel, se előtte se utána, annyira ritka és fura hiba.... :hmmmm:

« Utoljára szerkesztve: 2010.04.14 09:02:00 írta Zoolander »
Made in Japan