Szerző Téma: Szerviz  (Megtekintve 2294508 alkalommal)

0 Felhasználó és 3 vendég van a témában

Kisfiatal

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3068
  • E12 1.6
Re: Szerviz
« Válasz #1785 Dátum: 2009.09.03 19:39:29 »
Amúgy én is megfigyeltem egy nagyon enyhe, nagyon halk kelepelést alapjáraton, felengedett kuplungnál.
Az azt jelenti, hogy működik az autód, vagyis jár a motor :D
Egyébként, ha valaki kezébe vesz egy orvosi könyvet, általában megtalálja magán a leírtakat. Te meg a kocsidon találod meg az itt leírtakat. Képzelt beteget csinálsz a kocsidból.
Kisfiatal, próbálj már egy kicsit ellazulni, minek ez a görcsösség. Van egy 1,5millás jó autód, amibe kell keresned egy normális olajat, és nem lesz semmi baja. Ha már mindenképpen rettegni akarsz, akkor a testedért egészségedért rettegj, az autót meg használd.

amúgy bejönne az autó, mert tetszik, kényelmes, és jó motorikusan is. CSak az a baj vele, hogy ez már nem japán autó. Nem is éri el azt a szintet.
Hiába oldódik meg az olajfogyi, jöhet utána a többi, bármikor: szívócsonk, váltó. Egyáltalán nem annyira egyedi problémák ezek, mint ahogy próbálták itt beállítani egyesek. Nem egy forrásból hallottam ezeket. Ha nem lenne költséges és bonyolult a javításuk ezeknek a hibáknak(ugye gyűrűzéshez motor szét totálisan, váltójavításhoz váltó le, szét, és mind 100-200 ezres tétel egyenként..), akkor nem aggasztana.
Amúgy meg lehet hogy el se bírom adni, mert sedan, meg 1.6..  Bár hátha fellendül az autópiac jövőre.

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re: Szerviz
« Válasz #1786 Dátum: 2009.09.03 19:41:40 »
Vazz, jelenleg max olajfogyi gondod lehet, de az se biztos. És te máris attól félsz, hogy minden hiba, ami valaha létezett, kijön rajta? Úristen, ember!!
Amúgy javítsatok ki, de a szívócsonk nem inkább az 1.4-eseket érintette? Meg az olajfogyi gond is?
         

tutinet

  • Vendég
Re: Szerviz
« Válasz #1787 Dátum: 2009.09.03 19:50:58 »

Kisfiatal

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3068
  • E12 1.6
Re: Szerviz
« Válasz #1788 Dátum: 2009.09.03 19:51:26 »
Vazz, jelenleg max olajfogyi gondod lehet, de az se biztos. És te máris attól félsz, hogy minden hiba, ami valaha létezett, kijön rajta? Úristen, ember!!
Amúgy javítsatok ki, de a szívócsonk nem inkább az 1.4-eseket érintette? Meg az olajfogyi gond is?

Tudod hogy van, ha egy előjön, aztán jön a többi is.. Szívócsonk egyformán érinti, én nem egy 1.6-ost hallottam. Amúgy logikus is, hisz gondolom ugyanaz az alkatrész, nem hiszem hogy különbözne, mert 1.6 v. 1.4.
Olajfogyi detto.
Egyébként mint mondtam, nem vagyok egyedül ezzel az érzésemmel. Nevet persze nem mondok  ;)  

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22265
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re: Szerviz
« Válasz #1789 Dátum: 2009.09.03 19:52:41 »
amúgy bejönne az autó, mert tetszik, kényelmes, és jó motorikusan is. CSak az a baj vele, hogy ez már nem japán autó. Nem is éri el azt a szintet.
Hiába oldódik meg az olajfogyi, jöhet utána a többi, bármikor: szívócsonk, váltó. Egyáltalán nem annyira egyedi problémák ezek, mint ahogy próbálták itt beállítani egyesek. Nem egy forrásból hallottam ezeket. Ha nem lenne költséges és bonyolult a javításuk ezeknek a hibáknak(ugye gyűrűzéshez motor szét totálisan, váltójavításhoz váltó le, szét, és mind 100-200 ezres tétel egyenként..), akkor nem aggasztana.
Amúgy meg lehet hogy el se bírom adni, mert sedan, meg 1.6..  Bár hátha fellendül az autópiac jövőre.

Most akkor jó, vagy nem jó??
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

Kisfiatal

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3068
  • E12 1.6
Re: Szerviz
« Válasz #1790 Dátum: 2009.09.03 20:05:38 »
amúgy bejönne az autó, mert tetszik, kényelmes, és jó motorikusan is. CSak az a baj vele, hogy ez már nem japán autó. Nem is éri el azt a szintet.
Hiába oldódik meg az olajfogyi, jöhet utána a többi, bármikor: szívócsonk, váltó. Egyáltalán nem annyira egyedi problémák ezek, mint ahogy próbálták itt beállítani egyesek. Nem egy forrásból hallottam ezeket. Ha nem lenne költséges és bonyolult a javításuk ezeknek a hibáknak(ugye gyűrűzéshez motor szét totálisan, váltójavításhoz váltó le, szét, és mind 100-200 ezres tétel egyenként..), akkor nem aggasztana.
Amúgy meg lehet hogy el se bírom adni, mert sedan, meg 1.6..  Bár hátha fellendül az autópiac jövőre.

Most akkor jó, vagy nem jó??

Teljesítmény/fogyasztásra értettem :)

musspici

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1755
Re: Szerviz
« Válasz #1791 Dátum: 2009.09.03 20:06:57 »
Kisfiatal!
Szerintem neked nem szabadna autó tulajdonosnak lenned! Mert, tudod "ami elromolhat, az el is romlik." Szerintem ha neked 0km-es, új autód lenne, abba is beledumálnál minden addig hallott hibát. :ph34r:
Szal, szerintem add el az autódat, és nyugodt, boldog ember leszel. :flowers:
musspici 242
Toyota Prius 4 PHV

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re: Szerviz
« Válasz #1792 Dátum: 2009.09.03 20:08:16 »
Vettem egy pólót, az van ráírva, hogy "BALEK".
Tudnám mi került rajta 38000 forintba...

Kisfiatal

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3068
  • E12 1.6
Re: Szerviz
« Válasz #1793 Dátum: 2009.09.03 20:09:25 »
Vettem egy pólót, az van ráírva, hogy "BALEK".
Tudnám mi került rajta 38000 forintba...

CSak nem adták a Toyota mellé? ;)

Rodie555

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 33
Re: Szerviz
« Válasz #1794 Dátum: 2009.09.03 20:13:11 »
Szerintetek haver Aurisába 1.6,  Liqui-Moly Synthoil High-Tech 5W-40 megfelelő olaj?Köszi!

musspici

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1755
Re: Szerviz
« Válasz #1795 Dátum: 2009.09.03 20:15:54 »
Van olajos topic! Lehet, hogy ott megtalálnád a választ a kérdésedre! ;)
(Amúgy szerintem 5W-30, de ez csak tipp)
musspici 242
Toyota Prius 4 PHV

barna.czukor

  • Vendég
Re: Szerviz
« Válasz #1796 Dátum: 2009.09.03 20:22:16 »
Szerintetek haver Aurisába 1.6,  Liqui-Moly Synthoil High-Tech 5W-40 megfelelő olaj?Köszi!
Megfelelő teljesen. Bár ha nem tépi a száját a kocsinak, akkor egy 5W-30-as olaj jobb lenne még: LM Toptec 4300 5W-30, Mobil1 0W-30, Mobil Super FE 5W-30.

A gyári ajánlás is 5W-30-as

Ha sok a pálya és a tolás tartósan, akkor indokolt a 40-es melegoldali viszkozitás. Pl. Mobil1 0W-40.

Amúgy az általánoson belül van egy olajos topic, ott szoktuk az ilyesmit megbeszélni

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22265
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re: Szerviz
« Válasz #1797 Dátum: 2009.09.04 08:58:39 »
Egyszerűen nem hiszem el, hogy nem olvasunk, csak írogatunk.
Beállok Misi mellé nyögdíjasnak.  :1eye:
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

Én

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 45
Re: Szerviz
« Válasz #1798 Dátum: 2009.09.05 22:08:44 »
A szívosor és a váltó sem mind1ik autóban jön elő. Nagyon sok tényezőtől függ !!!

Kisfiatal

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3068
  • E12 1.6
Re: Szerviz
« Válasz #1799 Dátum: 2009.09.05 22:42:04 »
A szívosor és a váltó sem mind1ik autóban jön elő. Nagyon sok tényezőtől függ !!!

Na, ez érdekelne :) Végre valami konkrétum.