Szerző Téma: Szerviz  (Megtekintve 2294440 alkalommal)

0 Felhasználó és 4 vendég van a témában

Rodie555

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 33
Re: Szerviz
« Válasz #1680 Dátum: 2009.08.26 12:45:15 »
A csattogást okozhatja a VVTi-szabályzó mechanizmus is, meg még jópár dolog, de itt a leírásod alapján úgy tűnik, mintha összefüggésben lenne a jelenség az olajjal  :hmmmm: ... Olvass kicsit vissza, miket írt erről pl. mozso az elmúlt napokban.

Gyertya: biztos, hogy a jó került bele? És pontosan mit értesz azalatt, hogy hidegen 2x indítós lett? Elsőre egyáltalán el sem indul? Vagy csak hosszabban kell (kéne) indítózni?

Mozso írását sajnos nem találom!Gyárilag 10w 40 volt az autóban, ezt cseréltem le mobil 5w 40-re szerintem azóta csattoghat ott valami amíg be nem melegszik!olajfogyasztásom 10ezer kilométer=0 liter

Gyertya az került bele amit a könyve ír, az igaz hogy bosch volt benne én meg denso gyertyát raktam bele, azt hittem azzal jobb lesz!
Elsőre nem indul, vagyis nem akarom agyontekertetni, másodikra viszont rendesen indul!

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Szerviz
« Válasz #1681 Dátum: 2009.08.26 13:35:25 »
Mit jelent az "agyontekertetés"? Az normális dolog, hogy nem indul pöccre. Meddig kell(ene) elsőre indítózni, hogy elkapja? Pl. 5-6 önindító-fordulat még teljesen normális.

mozso hsz-ait megtalálod az "Alkatrészek, technikai kérdések" topikban; 22.-én illetve azután.
« Utoljára szerkesztve: 2009.08.26 13:39:36 írta Palaczk »
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

OK fine

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1357
  • mazda mx-5
Re: Szerviz
« Válasz #1682 Dátum: 2009.08.26 14:27:05 »
Ahogy nézem az 55ah-s exxide 15ezer Ft körül van. Mindenesetre várok, mert lehet még az optifittet is leakciózzák, meg ősszel rakatban állnak majd az áruházakban is az akksik.

Bizonyosan nem varnek a helyedben, Exxide akksinal aligha kapsz jobbat, lennenek mas tippjeim is, de azokat nem aruljak otthon. Nagyon gyorsan megvennem 15ezer Pengoert!
  "The fact is that if you want a sports car, the MX-5 is perfect. Nothing on the road will give you better value. Nothing will give you so much fun. The only reason I’m giving it five stars is because I can’t give it 14." /Jeremy Clarkson/

OK fine

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1357
  • mazda mx-5
Re: Szerviz
« Válasz #1683 Dátum: 2009.08.26 14:36:27 »
Igazából annyi, hogy a két legnépszerűbb olajból (Castrol, Mobil) van a legtöbb hamisítvány forgalomban. Ezt túl sokfelől hallottam ahhoz, hogy ne vegyem komolyan.

Semmit ne vegyel otthon ezzel az erovel, barmi lehet hamisitvany. Ismetlem barmi. Foleg ne boltban vasaroljal, tekintettel arra, hogy nekik ugye el is kell tartaniuk magukat valamibol...
En szemely szerint nem felek. Tisztaban vagyok a kulfoldi arakkal. A magyarorszagi arak szanalmas vicckategoriaban futnak, sot ha belegondolok siralmas az foku rablas, ami odahaza folyik. Annyira tavol esnek az arak meg egy online elado esetben is, hogy nem vagyok hajlando 3000 Ft/liter arnal magasabb osszeget kinalni semmilyen olajert! Mar csak azert sem, mert ezen az arintervallumon belul is minden osszegggel duplat fizetek a kulfoldi arhoz kepest. Fizessen ennel tobbet a semmiert, akinek ket anyja van.
  "The fact is that if you want a sports car, the MX-5 is perfect. Nothing on the road will give you better value. Nothing will give you so much fun. The only reason I’m giving it five stars is because I can’t give it 14." /Jeremy Clarkson/

Ákos2004

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6642
  • Corolla E12 1.4 vvti SOL Corolla E15 1.6 Luna
Re: Szerviz
« Válasz #1684 Dátum: 2009.08.26 14:37:56 »
Ahogy nézem az 55ah-s exxide 15ezer Ft körül van. Mindenesetre várok, mert lehet még az optifittet is leakciózzák, meg ősszel rakatban állnak majd az áruházakban is az akksik.

Bizonyosan nem varnek a helyedben, Exxide akksinal aligha kapsz jobbat, lennenek mas tippjeim is, de azokat nem aruljak otthon. Nagyon gyorsan megvennem 15ezer Pengoert!

Viszont ez a 15ezerFt-os 55Ah-s 460A indítóáramos akksi Exide Klasszik, vagyis a "belépő" modell.
Azon gondolkodom, nem e jobb a 53Ah-s 540A indítóáramos Exide Premium 17 600Ft-ért. A kocsimban sok az elektromos fogyasztó, nameg a tompítottam minden gyújtásnál egyből bekapcsol (ilyen a 2004es SOL kivitel ugye), ami szerintem megterheli az akksit rendesen.
Sajnos nem emlékszem,mi alapján kell eldönteni, hogy jobbos vagy balos, az e12 milyen?

Satriani

  • Vendég
Re: Szerviz
« Válasz #1685 Dátum: 2009.08.26 14:44:12 »
Az E12 "normál" állású. Meg nem mondom, az jobbos vagy balos. Nekem az akksis ***i annyit mondott, hogy örül, hogy ilyen, mert fordítottat rendelni kellett volna.

Ákos2004

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6642
  • Corolla E12 1.4 vvti SOL Corolla E15 1.6 Luna
Re: Szerviz
« Válasz #1686 Dátum: 2009.08.26 14:53:10 »
Az E12 "normál" állású. Meg nem mondom, az jobbos vagy balos. Nekem az akksis ***i annyit mondott, hogy örül, hogy ilyen, mert fordítottat rendelni kellett volna.
Szia! Te milyet is vettél végül (márka, Ah), és mennyiért sikerült? Egyébként nálad nem volt gond az akksi magasságával, vagyis simán berakták?

Satriani

  • Vendég

Ákos2004

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6642
  • Corolla E12 1.4 vvti SOL Corolla E15 1.6 Luna
Re: Szerviz
« Válasz #1688 Dátum: 2009.08.26 15:35:01 »

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Szerviz
« Válasz #1689 Dátum: 2009.08.26 15:38:38 »
Viszont ez a 15ezerFt-os 55Ah-s 460A indítóáramos akksi Exide Klasszik, vagyis a "belépő" modell.
Azon gondolkodom, nem e jobb a 53Ah-s 540A indítóáramos Exide Premium 17 600Ft-ért. A kocsimban sok az elektromos fogyasztó, nameg a tompítottam minden gyújtásnál egyből bekapcsol (ilyen a 2004es SOL kivitel ugye), ami szerintem megterheli az akksit rendesen.
Sajnos nem emlékszem,mi alapján kell eldönteni, hogy jobbos vagy balos, az e12 milyen?
Sztem válaszd a Premium-ot, ezt a többletet megéri  :yes: ! Hogy az akksid bal vagy jobb pluszos-e, azt ránézve meg tudod mondani  ;) ... Ha az akksit szemből nézed, vagyis úgy, hogy a pólusok a feléd eső oldalon legyenek.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

barna.czukor

  • Vendég
Re: Szerviz
« Válasz #1690 Dátum: 2009.08.26 16:04:11 »
1.4 Benzines a verda, és azt adom ami jó neki!Olcsó cuccot nem raknék bele hiszen akkor nem kérdezősködnék itt!

A másik gondom/problémám viszont az hogy hidegen beindítva valami csattogó hangot hallok a motortérből, és ahogyan bemelegszik a motor egy az egyben el is múlik!Szerintetek???Szívótorok már volt cserélve!Na meg a gyertya is, és a bosch helyett denso került bele, azóta reggelenként 2x indítós lett.
Milyen ez a 2x indítós? Hogy csak a második próbálkozásra indul be? Mert ha a gyertyacsere óta csinálja ezt, akkor tudjuk, hogy mi az oka...

barna.czukor

  • Vendég
Re: Szerviz
« Válasz #1691 Dátum: 2009.08.26 16:07:18 »
Az enyémbe is, meg az E12-esünkbe is gyárilag jobb+-os 60Ah-s akku volt. Most is az van benne. Varta: ~20.000 pénz. Exxide ratyibb, meg a Banner is.

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Szerviz
« Válasz #1692 Dátum: 2009.08.26 16:10:44 »
A fenét rosszabb az Exxide, mint a Varta! Mégis mire alapozod ezt? A Varta jórészt a nevéből él, ugyanúgy mint a Bosch.

Azt honnan tudod, hogy 60 Ah-s akksi volt a Corollában? Totál meglepő lenne, minek egy 1.4-es benzines autóba 60 Ah-s akkumulátor?
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

barna.czukor

  • Vendég
Re: Szerviz
« Válasz #1693 Dátum: 2009.08.26 16:15:06 »
Én szeretem a motorolajakkal kapcsolatos dolgokat - ez köztudott - ezért is fogom most ősszel az Eneos motorolaját is kipróbálni 8 autóban...
Ez mar eleg nagyszamu teszt  :clap: Foleg ha ismered is az autokat es tudod elott milyen olajfogyasztasuk volt.
Azt hiszem most oszi szerviznel maradok a Mobil1-nel, de ha tavaszra mar lesz Toled, probaval is alatamasztott pozitiv visszajelzes, akkor b***a kutya  :szemez:
Mindegyik autót évek óta mi szervizeljük, ismerem őket, mint a tenyeremet. Mindegyikbe volt Castrol, de vmiért áttértünk a Mobil1-re. Azóta minden kocsi csendesebben jár, meg jobban fogyaszt...

Eddig csak az Eneos váltóolaját próbáltam, eddig jobb a váltó, mint a TAF-X-szel... Szerintem jó kis váltóolaj ez.

Ha tavaszra meglesz az első csere az Eneos-ból, akkor majd már többet tudok mondani. Egyenlőre itthon várja a polcon a szervízt a sok kanna...

Ha az Eneos csak annyira lesz jó, mint a Mobil1 (ami azért ottvan), akkor az Eneost veszem, mert sokkal olcsóbb.

Amúgy nálunk tényleg nagyon drágák az olajak...

Ákos2004

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6642
  • Corolla E12 1.4 vvti SOL Corolla E15 1.6 Luna
Re: Szerviz
« Válasz #1694 Dátum: 2009.08.26 16:20:49 »
Viszont ez a 15ezerFt-os 55Ah-s 460A indítóáramos akksi Exide Klasszik, vagyis a "belépő" modell.
Azon gondolkodom, nem e jobb a 53Ah-s 540A indítóáramos Exide Premium 17 600Ft-ért. A kocsimban sok az elektromos fogyasztó, nameg a tompítottam minden gyújtásnál egyből bekapcsol (ilyen a 2004es SOL kivitel ugye), ami szerintem megterheli az akksit rendesen.
Sajnos nem emlékszem,mi alapján kell eldönteni, hogy jobbos vagy balos, az e12 milyen?
Sztem válaszd a Premium-ot, ezt a többletet megéri  :yes: ! Hogy az akksid bal vagy jobb pluszos-e, azt ránézve meg tudod mondani  ;) ... Ha az akksit szemből nézed, vagyis úgy, hogy a pólusok a feléd eső oldalon legyenek.
Igen, valószínű az 53Ah-s prémiumot veszem meg. Fel is hívtam a boltot, a héten elviszem beméretni a sajátomat -ingyen le-checkolják-, és ha nem OK,akkor csere.