Szerző Téma: Szerviz  (Megtekintve 2294487 alkalommal)

0 Felhasználó és 5 vendég van a témában

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re: Szerviz
« Válasz #1635 Dátum: 2009.08.25 09:40:49 »
Hát ha teszek be még "tarcsiba" úgy 5-6 ugyanilyen akksit, lehet, hogy hazajutok benzin nélkül is.  :devil: :D
         

barna.czukor

  • Vendég
Re: Szerviz
« Válasz #1636 Dátum: 2009.08.25 09:42:41 »
Csak arra lennék kíváncsi, hogy hogyan fért az be?! Elvileg ugye nagyobb és ha jól tudom magasabb is...

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Szerviz
« Válasz #1637 Dátum: 2009.08.25 09:45:53 »
Fölösleges a gyárinál nagyobb akksit beletenni. A generátor nem arra van méretezve. Amekkora a gyári, akkorát kell beletenni. 60 Ah-s akksi a kétliteres Avensisbe való. 74 Ah-s meg dízelekbe...
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

kmr

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4497
Re: Szerviz
« Válasz #1638 Dátum: 2009.08.25 09:48:20 »
Csak arra lennék kíváncsi, hogy hogyan fért az be?! Elvileg ugye nagyobb és ha jól tudom magasabb is...
Magasságra azonos kellene legyen. Az akkuk magassága szabványosított. De persze itt is vannak eltérések, az európai és a japán méret nem azonos. Egy csomó japánban gyártott modellben japán méretű akksi van. Persze ha olyat akarsz venni az drágább mint az európai.

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re: Szerviz
« Válasz #1639 Dátum: 2009.08.25 09:48:51 »
Hát én nem dobtam ki az egy éves 74-es akksit... Jól elvan benne és az se kottyan meg neki, ha 8 órán át ég a belső pilács.  :)
         

murray

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12156
Re: Szerviz
« Válasz #1640 Dátum: 2009.08.25 09:48:58 »
így van. én is 74est vettem méregdrágán a dizelbe.  :censored:
ott estem hanyatt egy minusz 18 fokos reggelen az árától. :cry:
 
most: Suzuki Baleno  2019 1.2 GL
volt: Lada 2105 1985,
Toyota Corolla 1983
Corolla 1989,
Skoda Fabia  2002

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re: Szerviz
« Válasz #1641 Dátum: 2009.08.25 09:49:45 »
Magasságra azonos kellene legyen. Az akkuk magassága szabványosított. De persze itt is vannak eltérések, az európai és a japán méret nem azonos.
Bingo, az enyém angol.
         

barna.czukor

  • Vendég
Re: Szerviz
« Válasz #1642 Dátum: 2009.08.25 09:59:09 »
Magasságra azonos kellene legyen. Az akkuk magassága szabványosított. De persze itt is vannak eltérések, az európai és a japán méret nem azonos.
Bingo, az enyém angol.
Egészen véletlenül, szinte érthetetlen módon ebben az angol és a japán nem különbözik.

Elvileg ez az akku kell a tiedébe is, meg az enyémbe is: 12V, 60Ah, 232x190x175mm, jobb+.

Amúgy ha van egy 1 éves 74-es akkum, simán beraktam volna én is.

A méretekről annyit, hogy ezzel az alapterülettel van 190 és 225 magas akku is és a 190-es is 60Ah-s,mint a 175 magas...

Ákos2004

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6642
  • Corolla E12 1.4 vvti SOL Corolla E15 1.6 Luna
Re: Szerviz
« Válasz #1643 Dátum: 2009.08.25 10:25:41 »
Magasságra azonos kellene legyen. Az akkuk magassága szabványosított. De persze itt is vannak eltérések, az európai és a japán méret nem azonos.
Bingo, az enyém angol.
Egészen véletlenül, szinte érthetetlen módon ebben az angol és a japán nem különbözik.

Elvileg ez az akku kell a tiedébe is, meg az enyémbe is: 12V, 60Ah, 232x190x175mm, jobb+.

Amúgy ha van egy 1 éves 74-es akkum, simán beraktam volna én is.

A méretekről annyit, hogy ezzel az alapterülettel van 190 és 225 magas akku is és a 190-es is 60Ah-s,mint a 175 magas...
Az e12-es angolés japán akksik között van különbség, mert a múlt évben volt egy ilyen 4+ szervizakció a toyotánál, és ott más áron szerepelt az angolba az akksi, mint a japóba.

lablac

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6859
Re: Szerviz
« Válasz #1644 Dátum: 2009.08.25 10:35:17 »
74 Ah-s meg dízelekbe...
Ahogy a 84 Ah-s is  :whistling:


Voltak:  '08 Auris 2.0 D-4D Sol; '05 Honda Jazz 1.2 i-DSI S Cool, '09 Honda Accord 2.4 i-VTEC EX

kmr

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4497
Re: Szerviz
« Válasz #1645 Dátum: 2009.08.25 10:44:41 »
Az e12-es angolés japán akksik között van különbség, mert a múlt évben volt egy ilyen 4+ szervizakció a toyotánál, és ott más áron szerepelt az angolba az akksi, mint a japóba.
Szerintem az angol gyártásúba európai méretű akksi való.

Assy

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 80
Re: Szerviz
« Válasz #1646 Dátum: 2009.08.25 10:54:32 »
A Km órám a verdámban (Corolla '96 1.3 XLI) ma hajnalban a következő tünetet produkálta : kb 60km/h sebességig méregetett , majd kicsit meg tekerve 100-120-as tempónál elkezdett a mutató össze vissza ugrálni.(40-200 közt mutatot mindenfélét véletlen szerűen)
Majd pestről hazafelé jövet(Madonna koncert) végképp megadta magát. :cry: Stabilan 0 km/h a mért sebesség se a napi se az össz számláló nem megy. :no:
Van valakinek 5lete mi lehet a baja? Az órát ki szedtem de nem találtam semmi kontakt hibára utaló jelet.Az óra adta be a kulcsot vagy esetleg a jeladó mekkent meg?
Ha igen valaki meg tudja mondani hol található a jeladó a verdában illetve hogy néz ki?
Így sajna vakon megyek ami a jelenlegi bírságokat ismerve nem biztos hogy jó 5let...
Előre is köszke a segítséget!
Az E11-ben a km óra jeladó a váltóba van betéve. A motor mögött a váltóházba van felölről belecsavarozva 2 kis csavarral a dinamó. Mert konkrétan az és a színvonala is. Nekem meghalt, 5 perc alatt cseréltem. Újonnan 62.000, bontóban 5.000 volt (ott vettem végül vmiért) és már 30.000 km óta problémamentes... Egy kis csatlakozokó lóg ki belőle, onnan fel lehet ismerni...

Fater ABS-es kocsijában le van dugózva ott a luk, az a kerékjeladótól szedi a sebességadatot.

Azt hiszem erről van szó : http://www2.partstrain.com/store/index.php?VN=4294967194+4294967152+4294967003+4294967247+4294966998&Nr=AND(universal:0)&N=0&Ntt=Speed%20Sensor
Már csak meg kell találnom hogy hol van és vennem kell helyette egyet....

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Szerviz
« Válasz #1647 Dátum: 2009.08.25 11:21:15 »
Az e12-es angolés japán akksik között van különbség, mert a múlt évben volt egy ilyen 4+ szervizakció a toyotánál, és ott más áron szerepelt az angolba az akksi, mint a japóba.
Szerintem az angol gyártásúba európai méretű akksi való.
Corollánál lehet... De pl. az Avéba a magasabbik akksi való gyárilag, pedig az is angol. Mondjuk, tojtunk rá, tettünk egy darab fát az akksi és a keret közé. Nekem ne egyénieskedjenek ezzel a hülyeséggel, nem fogom megvenni a magasabb akksit drágábban  :censored:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Szerviz
« Válasz #1648 Dátum: 2009.08.25 11:22:16 »
Hát én nem dobtam ki az egy éves 74-es akksit... Jól elvan benne és az se kottyan meg neki, ha 8 órán át ég a belső pilács.  :)
Jó, hát ha már megvolt, akkor nyilván hülyeség lett volna másikat venni  :)
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

whis

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 11516
  • [2]
Re: Szerviz
« Válasz #1649 Dátum: 2009.08.25 19:29:31 »
Exide került bele. Ami benne volt, az meg Nippon feliratú (már ami "fehér ember" által olvasható karakterekkel van írva).

Az olajat meg a szerviz tette bele, vittem 4L-t, mindet beletolták (asszem 3.7 a szükséglet). Legközelebb szólik, hogy nem kötelező mind beleönteni, amit viszek  :hmmmm: Most, hogy 10 napot állt a kocsi, volt ideje minden olajanak visszafolynia a gyűjtóbe, gondolom ezért ilyen magas a szint. Vagy az enyém termeli az olajat  ::)
'16 RAV4 HSD AWD Trend +Safety