Szerző Téma: Szerviz  (Megtekintve 2294394 alkalommal)

0 Felhasználó és 5 vendég van a témában

Aaron85

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 425
Re: Szerviz
« Válasz #1500 Dátum: 2009.05.19 18:30:50 »
Sziasztok!
Extracare 2 éves garancia vonatkozik szerintetek a gyári hangszorókra is?
« Utoljára szerkesztve: 2009.05.19 19:13:26 írta Aaron85 »
BLACK COROLLA TS 2005

mozso

  • Átalakítgató machinátor
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1174
  • 2006 1.8L Corolla Turbo
Re: Szerviz
« Válasz #1501 Dátum: 2009.05.19 21:18:43 »
A Castrol 0w40 nekem kb. 9000km után elfáradt az 1,6-ban, és elkezdte csipegetni.

Nekem viszont 50.000km alatt sohasem fogyasztott a 0w-40-es Edge Sportbol, pedig volt kuldve, sot kesobb sem ette. Ez ugy tunik dontetlen, es valami mason mult a fogyi tenye. Mikori evjaratod volt?
Mozso::home, Corolla E12 HB kovácsolt 1ZZ-FE + GT2860R turbo + sok egyéb

mozso

  • Átalakítgató machinátor
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1174
  • 2006 1.8L Corolla Turbo
Re: Szerviz
« Válasz #1502 Dátum: 2009.05.19 21:23:47 »
Sziasztok!
Extracare 2 éves garancia vonatkozik szerintetek a gyári hangszorókra is?

Azt miert is? Nem tul komolyak a gyari csipogok (igaz nem is nagyon gagyik), de miert akarsz ra garanciat? Hasonlo minosegu cucc kb 8.000Ft / par.
Mozso::home, Corolla E12 HB kovácsolt 1ZZ-FE + GT2860R turbo + sok egyéb

Aaron85

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 425
Re: Szerviz
« Válasz #1503 Dátum: 2009.05.19 22:20:28 »
Sziasztok!
Extracare 2 éves garancia vonatkozik szerintetek a gyári hangszorókra is?

Azt miert is? Nem tul komolyak a gyari csipogok (igaz nem is nagyon gagyik), de miert akarsz ra garanciat? Hasonlo minosegu cucc kb 8.000Ft / par.
túl lettek hajtva még az előző gazdájánál...nekem az előző e12-es Corollámon nem torzitott a mély...gyönyörüen szólt..ez meg torzit.(amugy van az automon garancia, azért kérdem...)
BLACK COROLLA TS 2005

Tamás69

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8391
    • http://www.capella.hu
Re: Szerviz
« Válasz #1504 Dátum: 2009.05.19 22:27:55 »
A Castrol 0w40 nekem kb. 9000km után elfáradt az 1,6-ban, és elkezdte csipegetni.

Nekem viszont 50.000km alatt sohasem fogyasztott a 0w-40-es Edge Sportbol, pedig volt kuldve, sot kesobb sem ette. Ez ugy tunik dontetlen, es valami mason mult a fogyi tenye. Mikori evjaratod volt?

2003-as volt, és 3,8l olaj kellett bele!
Tamás
'07 Hilux
'98 Corolla HB 1,4
'05 Corolla 1,6 SOL
'03 Lexus IS200

Capella Computer Kft        Minden, ami számítástechnika!

mozso

  • Átalakítgató machinátor
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1174
  • 2006 1.8L Corolla Turbo
Re: Szerviz
« Válasz #1505 Dátum: 2009.05.20 10:11:11 »
2003-as volt, és 3,8l olaj kellett bele!

Akkor ez mindent megmagyaraz, az az olajfogyasztos szeria volt, amit kesobb javitottak. Ugy tunik a tied is a balszerencsesek koze tartozott.
Lasd: http://forum.toyotaclub.hu/index.php?topic=249.msg253182#msg253182

Mozso::home, Corolla E12 HB kovácsolt 1ZZ-FE + GT2860R turbo + sok egyéb

Tamás69

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8391
    • http://www.capella.hu
Re: Szerviz
« Válasz #1506 Dátum: 2009.05.20 11:25:26 »
2003-as volt, és 3,8l olaj kellett bele!

Akkor ez mindent megmagyaraz, az az olajfogyasztos szeria volt, amit kesobb javitottak. Ugy tunik a tied is a balszerencsesek koze tartozott.
Lasd: http://forum.toyotaclub.hu/index.php?topic=249.msg253182#msg253182



Enni nem ette, csak akkor egyszer, amikor a 0w40 olaj ment bele 9000 km után elkezdte csipegetni, és lement a max és min jel közepéig. Amikor eladtam 114e volt benne, és a 0w30-al nem fogyott semennyi olaj.  -A 40-es castrolt úgylátszik túlzottan megtörte - persze egyértelmű, hogy ha kb 0,5l-el több olaj van benne, valószínűleg nem fárad el 9000 km után az olaj, hanem mondjuk 13000 után, amit meg nehéz észrevenni.
-Az olajcsipegetési gond tudomásom szerint az 1,4 motort érintette elsősorban; ennek kuplungcsúszása volt meg oxigénszenzor hiba ( mint kiderült ferdén csavarták be a leömlőbe, és megrepedt -12e km -nél jöt elő a hiba. )
Tamás
'07 Hilux
'98 Corolla HB 1,4
'05 Corolla 1,6 SOL
'03 Lexus IS200

Capella Computer Kft        Minden, ami számítástechnika!

kerge

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 16
Re: Szerviz
« Válasz #1507 Dátum: 2009.05.20 12:47:18 »
asszem rápróbálok a mobil1 0w40-esére, majd elválik hogy ízlik neki!
más! az mitől lehet, hogy időnként nem indul csak 2. nekifutásra, illetve ha állok pölö: lámpánál és taposom a féket, vagy esetleg ráadok +fogyasztót akkor rezonál a motor? jah ha a venti bekapcsol akkor annyira vibrál, hogy szinte az az érzésem, hogy mindjárt leáll! (arra gondoltam, hogy nem e testelési hiba?)
szerintetek :otlet:?

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Szerviz
« Válasz #1508 Dátum: 2009.05.22 01:36:05 »
Fordulatszám mennyire esik le ilyenkor? Elvileg szabályoznia kéne, hogy ne essen le.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

mozso

  • Átalakítgató machinátor
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1174
  • 2006 1.8L Corolla Turbo
Re: Szerviz
« Válasz #1509 Dátum: 2009.05.22 21:49:23 »
asszem rápróbálok a mobil1 0w40-esére, majd elválik hogy ízlik neki!
más! az mitől lehet, hogy időnként nem indul csak 2. nekifutásra, illetve ha állok pölö: lámpánál és taposom a féket, vagy esetleg ráadok +fogyasztót akkor rezonál a motor? jah ha a venti bekapcsol akkor annyira vibrál, hogy szinte az az érzésem, hogy mindjárt leáll! (arra gondoltam, hogy nem e testelési hiba?)
szerintetek :otlet:?

Ez normalis, ujkoraban az 1.6-os nekem is ezt csinalta (marmint alacsony alapjarat). Nyitott ajtonal meg a gumikeder is remegett ha beindult a hutoventillator es nem volt vilagitas kapcsolva. Azert erdemes lenne megnezni mennyire esik le a fordulat es pontosan mit ertesz azon, hogy rezonal? Remeg a helyen vagy csattog is?
Mozso::home, Corolla E12 HB kovácsolt 1ZZ-FE + GT2860R turbo + sok egyéb

Attus

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 361
Re: Szerviz
« Válasz #1510 Dátum: 2009.05.24 09:51:05 »
Szerintetek, ha a szivargyújtóból eltűnt az áram, de a "CIG 15A" jelzésű biztosíték teljesen rendben van, akkor valami valahol nagyon tönkrement? Az autó egy első szériás E11 Corolla.

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
Re: Szerviz
« Válasz #1511 Dátum: 2009.05.24 20:36:32 »
Szerintetek, ha a szivargyújtóból eltűnt az áram, de a "CIG 15A" jelzésű biztosíték teljesen rendben van, akkor valami valahol nagyon tönkrement? Az autó egy első szériás E11 Corolla.
Szerintem a fluxuskondenzátorral lehet a baj... :ph34r: :whistling: Bocsi...
Gabe 254.

leszilaci

  • Vendég
Re: Szerviz
« Válasz #1512 Dátum: 2009.05.24 22:15:08 »
Szerintem a fluxuskondenzátorral lehet a baj... :ph34r: :whistling: Bocsi...
szerintem meg "ennek az erkettesnek rossz a motivátora" :flowers:

afekete

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4549
Re: Szerviz
« Válasz #1513 Dátum: 2009.05.25 14:38:29 »
Szerintetek, ha a szivargyújtóból eltűnt az áram, de a "CIG 15A" jelzésű biztosíték teljesen rendben van, akkor valami valahol nagyon tönkrement? Az autó egy első szériás E11 Corolla.
Ha pedig sem a fluxus condenzátor, sem a motivátor nem rossz, akkor lehet egy lecsúszott sarú, eltört kábel vagy csak érintkezési hiba. :-D
A biztosíték után még megvan a feszültség?
Attila 31
  - Avensis
- Prius

Attus

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 361
Re: Szerviz
« Válasz #1514 Dátum: 2009.05.25 15:05:38 »
Szerintetek, ha a szivargyújtóból eltűnt az áram, de a "CIG 15A" jelzésű biztosíték teljesen rendben van, akkor valami valahol nagyon tönkrement? Az autó egy első szériás E11 Corolla.
Ha pedig sem a fluxus condenzátor, sem a motivátor nem rossz, akkor lehet egy lecsúszott sarú, eltört kábel vagy csak érintkezési hiba. :-D
A biztosíték után még megvan a feszültség?
Nem kezdtem el szétszedni (azt sem tudom, hol kell), csak megnéztem a biztosítékot, mivel első gondolatom nyilván az volt.
Amúgy mentem vele úgy, hogy én vezettem, egy barátom meg rátett egy 12V=/230V~ átalakítót, és arról használta a laptopját, Megálltunk pihenőben, és újbóli elindulás után jelzte, hogy nem megy a tápja. Először azt gondoltuk, a tápja ment tönkre, de aztán kiderült, hogy nem, hanem az autómnál van a probléma.
Azért gondoltam arra, hogy valami műszaki hiba, mert pont egy korábban nem használt eszköz volt rajta, és pont elinduláskor ment tönkre. De majd megpróbálom megnézni, hátha valami látványos hiányosság van valahol az áramkör folytonosságában, köszi :-)