Szerző Téma: Szerviz  (Megtekintve 2294387 alkalommal)

0 Felhasználó és 8 vendég van a témában

GAbo_

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 19
Re: Szerviz
« Válasz #1425 Dátum: 2009.03.23 18:58:31 »
Corolla E12 1,4 vvti 75ezres szerviz: 15.900.-Ft (az olajat én vittem)
Tartalmazta:
gyári levegőszűrő anyagár, gyári olajszürő anyagár
75ezres km szerviz munkadíj
+külső kézi mosás, belső takarítás



hol szervizelted...viszem én is oda  kecskét ::)
Toyota Corolla 1.4 Vvti E12

Ákos2004

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6642
  • Corolla E12 1.4 vvti SOL Corolla E15 1.6 Luna
Re: Szerviz
« Válasz #1426 Dátum: 2009.03.23 19:12:34 »
hol szervizelted...viszem én is oda  kecskét ::)

Toyota Buda Reálszisztéma. Nem tudom hol laksz, szerintem mindenhol ennyibe kerül, vagy olcsóbb. (persze kiemelem, hogy utastérszűrő nem volt benne, az egy 6-7ezerFt plusz, nameg az olajat vittem).

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Szerviz
« Válasz #1427 Dátum: 2009.03.23 19:41:38 »
Corolla E12 1,4 vvti 75ezres szerviz: 15.900.-Ft (az olajat én vittem)
Tartalmazta:
gyári levegőszűrő anyagár, gyári olajszürő anyagár
75ezres km szerviz munkadíj
+külső kézi mosás, belső takarítás

Teljesen reális ár. Az persze korrekt, hogy mosást is adtak hozzá  :yes: !
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

murray

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12156
Re: Szerviz
« Válasz #1428 Dátum: 2009.03.23 20:01:06 »
ez télleg jó áron volt :clap:
most: Suzuki Baleno  2019 1.2 GL
volt: Lada 2105 1985,
Toyota Corolla 1983
Corolla 1989,
Skoda Fabia  2002

wolfman

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2098
Re: Szerviz
« Válasz #1429 Dátum: 2009.03.23 20:03:54 »
Igy van, nem a gyártás helyétöl függ, hanem a minöségtöl.
Féken nem sporolnék. Ha a tárcsa már üt, akkor egyszer már nagyon forro volt, "megégett", gondolom kékes szinü. Azon aztán lehet szabályozni, semmi értelme, elöbb utobb megint ráz. Legfeljebb kétszer dolgozik a mühely. Ujat kell venni.

Nem belső hűtésű tárcsák vannak elöl?

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Szerviz
« Válasz #1430 Dátum: 2009.03.23 20:21:20 »
Igy van, nem a gyártás helyétöl függ, hanem a minöségtöl.
Féken nem sporolnék. Ha a tárcsa már üt, akkor egyszer már nagyon forro volt, "megégett", gondolom kékes szinü. Azon aztán lehet szabályozni, semmi értelme, elöbb utobb megint ráz. Legfeljebb kétszer dolgozik a mühely. Ujat kell venni.

Nem belső hűtésű tárcsák vannak elöl?

De. De ettől még elvetemedhet (a belső hűtés inkább a fokozatos felmelegedés ellen véd, lásd pl. hosszú lejtőn lefelé haladás).

Ezzel együtt, én továbbra is azt mondom, hogy a felszabályozást meg lehet próbálni. De a legtisztább megoldás a csere, ez nem vitás.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Ákos2004

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6642
  • Corolla E12 1.4 vvti SOL Corolla E15 1.6 Luna
Re: Szerviz
« Válasz #1431 Dátum: 2009.03.23 20:22:21 »
ez télleg jó áron volt :clap:

Ha periodusszervizre viszed a kocsid, azokra fix munkadíj ár van. A köztes szervizek (15ezerKm,45,75 stb) általában minden Toyota-ra 8-10ezer Ft munkadíj szinten. Erre rájön az anyag, amivel lehet kicsit "játszani". Az olaj általában 20 000Ft (bár vidéken valahol sokkal olcsóbb), viszont, ha viszel, megúszod 10 000Ft-ból. A Pollenszűrő is kb 7000Ft. Normál esetben egy 75ezres szerviz így nem 15/16ezer, hanem 43ezer Ft kb.

Tamás69

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8391
    • http://www.capella.hu
Re: Szerviz
« Válasz #1432 Dátum: 2009.03.23 20:42:36 »
Most akkor mi az igazság? Érdemes szabályoztatni a féktárcsákat, vagy nem? Nálam autópálya-tempónál való normális, közepes fékezésnél durván rázza a kormányt, viszont mondtak már olyat, hogy az angol gyártásnál megette a fene, mert az első nagyobb fékezésnél így is, úgy is hullámos lesz. Megoldást csak a japán upgrade jelent, amihez viszont a tárcsán kívül a féknyerget is cserélni kell. Megjegyzem a haverom japán gyártású autóján sokkal-sokkal jobban harap a fék, mint az enyémen, arról nem beszélve, hogy két nap állás után az enyémen az első két fékezésnek olyan hangja van, mintha személyvonat állna meg (a brutál súrlódó hang hátulról, a hátsó fékek felől jön, pedig ott betéteket cseréltek gyárira), arról nem is beszélve, hogy kézifékkel értelmes fékhatást eddig egyszer sikerült - igazi mélyről jövő dühből - elérnem, de ezt betudom a hátsó tárcsaféknek....

Szóval
- létező probléma-e ez az angol gyártásnál?
- megszüntethető-e szabályozással?
- valóban jó eséllyel ugyanolyan lesz?
- valóban ennyire eltér a két gyártás fékrendszere? Miben különbözik?
- valóban nincs olyan féktárcsa, ami nem fog behullámosodni?
- valóban azért nem harap úgy, mert angol, és nem japán?


valaki....  :?:

Nekem 30e körül felszabályozták elöl, 50e körül hátul, és 114e -nél adtam el a gyári tárcsákkal, úgy, hogy nem rázott.
-és az enyém meg török volt.

Mindenképp érdemes szabályoztatni, ha utána is ráz enyhén, akkor a hátsó is lehet ütős.

- A kézifék nem a hátsó tárcsára hat, hanem egy külön dobfék van a kézinek, és szervizkor be kell állíttatni, kb. 1 perc!
Tamás
'07 Hilux
'98 Corolla HB 1,4
'05 Corolla 1,6 SOL
'03 Lexus IS200

Capella Computer Kft        Minden, ami számítástechnika!

hanghullam

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 4
Re: Szerviz
« Válasz #1433 Dátum: 2009.03.23 21:48:39 »
Sziasztok!

Most viszem először a Corollámat először szervízbe. Valaki meg tudná mondani mennyibe kerülhet? Milyen olajat kell bele vennem, ha mondjuk viszem az olajat és a szűrőt?
köszi
Ilcsi

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Szerviz
« Válasz #1434 Dátum: 2009.03.23 21:53:22 »
Sziasztok!

Most viszem először a Corollámat először szervízbe. Valaki meg tudná mondani mennyibe kerülhet? Milyen olajat kell bele vennem, ha mondjuk viszem az olajat és a szűrőt?
köszi
Ilcsi

Szia! Mikori évjáratú, és pontosan milyen típusú a Corollád?
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

hanghullam

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 4
Re: Szerviz
« Válasz #1435 Dátum: 2009.03.23 22:15:49 »
Chao!

2007 decemberi, most van benne 19e km. Egész pontosan ilyen:


Kép linkjét módosítottam, hogy látható legyen. Kleingy
« Utoljára szerkesztve: 2009.03.23 22:17:26 írta kleingy »

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re: Szerviz
« Válasz #1436 Dátum: 2009.03.23 22:17:47 »
És milyen motor van benne? Mert szerintem nem mindegy.  :szemez:
         

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Szerviz
« Válasz #1437 Dátum: 2009.03.23 22:19:59 »
Chao!

2007 decemberi, most van benne 19e km. Egész pontosan ilyen:

OK, de milyen motor van benne  :) ? Hogy mondjuk meg, mennyi olaj kell bele, ha nem tudjuk, hogy milyen a motorja  ;) ?
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

hanghullam

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 4
Re: Szerviz
« Válasz #1438 Dátum: 2009.03.23 22:49:31 »
1,6os. mennyibe kerülhet a szerviz?

kis_andras

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4279
  • Rájder
Re: Szerviz
« Válasz #1439 Dátum: 2009.03.23 22:54:54 »
Megkérdezhetem, hogy miért 19ezer km-nél kérdezed ezt meg?
15ezer kilométerenként, vagy ha ezt nem éred el, akkor évente kell szervizelni, ha ritkázod, akkor jó eséllyel ugrik a garancia. Elég sokkal túllépted, csak a jóindulatukon múlik....
kisa
born to ride