Szerző Téma: Yaris Ts  (Megtekintve 565612 alkalommal)

0 Felhasználó és 4 vendég van a témában

Deep Rush

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2009
Re: Yaris Ts
« Válasz #1680 Dátum: 2009.08.27 19:08:51 »
Off
Erről a fütyülős smiley -ról mindig ez a jelent jut eszembe :D




'05 Corolla HB 1.4 D-4D mmt  Sol
154

leszilaci

  • Vendég
Re: Yaris Ts
« Válasz #1681 Dátum: 2009.08.27 20:13:20 »

benji

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 496
Re: Yaris Ts
« Válasz #1682 Dátum: 2009.08.29 10:54:37 »
mire fel a 3 füyülös fej?
Yaris Ts 05'

kis_andras

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4279
  • Rájder
Re: Yaris Ts
« Válasz #1683 Dátum: 2009.08.29 15:24:33 »
Szeretem azt az autót, és eszembejutott, hogy milyen jó :) Néha van szerencsém kormányozni :)
kisa
born to ride

benji

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 496
Re: Yaris Ts
« Válasz #1684 Dátum: 2009.08.29 16:01:35 »
Szeretem azt az autót, és eszembejutott, hogy milyen jó :) Néha van szerencsém kormányozni :)

Az új yaris ts-t? irjál már róla pár sort.bármi érdekel de főleg az 1.8as motor.

Ezt találtam viszont:

"A korábbi változathoz képest elvileg előrelépést jelenthetne az erősebb, 1,8 literes motor, de az adatok alapján inkább visszalépésről beszélhetünk. Pedig az új, sportos négyhengeres 132 lóerőt ad le 6000-es percenkénti fordulatszámon, a csúcsnyomatéka pedig 173 Nm 4400-nál, de a bő száz kilónyi túlsúly miatt a korábbi 9 helyett 9,3 másodperc alatt gyorsul 100 km/h-ra, a végsebessége pedig 194 km/h, azaz kerek 4 km/h-val több, mint az elődjéé. Cserébe viszont takarékos, 7,5 liter benzint fogyaszt 100 km-en, vegyes ciklusban. Ettől persze még lehet sokkal jobb az új Yaris TS, mint az elődje, de ez majd csak a teszt során derül ki..."

Hmm érdekes....valaki nem tudna egy külföldi tesztet belinkelni,magyart nem találtam.
« Utoljára szerkesztve: 2009.08.29 16:10:53 írta benji »
Yaris Ts 05'

kis_andras

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4279
  • Rájder
Re: Yaris Ts
« Válasz #1685 Dátum: 2009.08.29 20:00:18 »
Röviden:  :wub:

Hosszabban: Szerintem előrelépés volt az elődhöz képest, jobban megy a réginél (ugye a helyett lett ez, amit szintén volt lehetőségem vezetni néhányszor). 9-10litert eszik fixen, mondjuk nem volt és nem is lesz kéz illetve lábtörés, hogy ez kevesebb legyen... 4000felett érzi igazán jól magát... Úgy is vezeti a lány :)
A papírjai szerint 140 lóerős. A menetteljesítmény még nem is volt annyira meglepő, de szerintem a fék az, ami nagyon brutálisat fog... A futóműve nem gyári az autónak, a német forgalmiba be is volt jegyezve, hogy tte rugókkal van szerelve. Konkrétan betonkemény, még a Corollámhoz képest is... 205/45r17-es gumikkal van szerelve gyári felnin (nagyon szép az a felni, azt majd egyszer akarom  :yes: )
A kipufogója sem a gyári volt, de az ki lett cserélve, mert elég hangos volt (jó volt :wub: ) és 3000körül nagyon berezonált ( :wacko: )
Kanyarban abszolút jól viselkedik, pont jókor szól közbe a VSC.
Ami még nagyon tetszik, hogy a gyári fejegységbe beapplikálták a navigációt is (kisképernyős, de van)
A hifi előtt -gyári létére- le a kalappal, közép és magashangokat nagyon jól tudja, nyilván egy láda javítaná az összképet, de teljesen vállalható így is. A Luna Corolla hangtechnikához képest Mark Levinson :)

Amúgy nagyon feltűnő jelenség, vonzza az emberek tekintetét a kis fekete krumpli (az ültetés meg a tetőszárny miatt úgy néz ki  :1eye: )
Összességébe könnyen kezelhető, feltűnő nagyon szerethető városi betontorpedó...
kisa
born to ride

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
Re: Yaris Ts
« Válasz #1686 Dátum: 2009.08.29 20:47:43 »
És milyen szépen ugrál... :ph34r: :whistling:
Gabe 254.

kis_andras

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4279
  • Rájder
Re: Yaris Ts
« Válasz #1687 Dátum: 2009.08.29 20:55:55 »
Elpattog.....  :sorcerer: Írtam, hogy betonkemény  :flowers:
kisa
born to ride

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
Re: Yaris Ts
« Válasz #1688 Dátum: 2009.08.29 21:02:35 »
Én nem arra gondoltam... :whistling:
Gabe 254.

benji

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 496
Re: Yaris Ts
« Válasz #1689 Dátum: 2009.08.29 22:03:05 »
Én nem arra gondoltam... :whistling:

hát? :)

Köszia a beszámolót,minium,h nem tudok aludni...Istenem azokért a felnikért tüzbe tenném a kezemet.Mondjuk egy 16-os méretben...Ilyet nem lehetne csináltatni(utángyártott).létezik ilyen?
Ami miatt még nem azzal járok az az hogy 1.8-as...feleslegels volt 1.5 nél nagyobb motorral felszerelni,főleg egy ilyen adóparadicsom országban mint a miénk.Jobban örültem volna egy 6.sebességes 1.5 átdolgozott motornak.Sajnso emiatt nem hiszem h ilyet veszek...mert ha 1.8 akkor inkább celica...tt :sleeping:


Szóval a felniét szeretném 16os méretben...neki is esek a google-nak hogy hol csinálnának ilyet...
« Utoljára szerkesztve: 2009.08.29 22:05:49 írta benji »
Yaris Ts 05'

kis_andras

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4279
  • Rájder
Re: Yaris Ts
« Válasz #1690 Dátum: 2009.08.30 16:34:15 »
Én nem arra gondoltam... :whistling:

hát? :)

Szerintem azzal akar ***0g@tni, hogy Kakucson elvittem egy körre a Yarissal és nem vettem észre a felüljáró elején, hogy hullámvasutazni készülünk az út jóvoltából....  :hmmmm:
kisa
born to ride

benji

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 496
Re: Yaris Ts
« Válasz #1691 Dátum: 2009.08.30 18:11:26 »
Következő talira is elhozod a kocsit? :innocent:
« Utoljára szerkesztve: 2009.08.30 18:13:31 írta kleingy »
Yaris Ts 05'

kis_andras

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4279
  • Rájder
Re: Yaris Ts
« Válasz #1692 Dátum: 2009.08.30 18:54:36 »
Következő talira is elhozod a kocsit? :innocent:

Szerintem ott lesz a kocsi, de mint ahogy most sem én vittem, úgy akkor sem én fogom :) van annak gazdája, még ha néha iszogat is... :D :ser:
kisa
born to ride

Ludi

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 77
    • Toyota TMAX
Re: Yaris Ts
« Válasz #1693 Dátum: 2009.08.31 14:16:16 »
Hi Mindenki! Látom nagy az érdeklődés a TS után.. :clap: :devil:

Az Új TS Yaris az én drága kis asszonyságomé. Eddig egy 2002-es TS-t nyúzott keményen (2 szlalomversenyt is túlélt alatta).
Nekem volt viszonylag sok tapasztalatom TS modellekkel. Ts modellekkel jól el volt látva a család (anyámnak 2002-es TS Yarisa volt, Faternak a mai napig van egy 2004-es Corolla TS, és az udvar végében van egy rommátört TS Compressor, aminek motorjába van kemény 3000km)

Egy kis összehasonlítás
A régi Yaris TS méretei miatt egy picit "ügyesebb" autó volt. A motor, váltó, futómű kombinációt nagyon eltalálták. A síma változatokhoz képest meglepően sok dologban különbözött. Külső és belső egyaránt. A Morot nem számított erősnek (ha sorban nézzük a Toyota motorokat: 1,3 86LE, 1,4 97 Le, 1,5 106Le) a váltó bolondította meg teljesen. Erről nem is mesélek többet mivel ezt sokan ismeritek.

Az új Yaris TS-nél egy kicsit tartottam tőle, hogy nem lesz olyan mint a régi. Gondoltam itt már a külső cicomán kívül csak egy nagyobb motort kapott és semmi egyéb extra. Erősnek nem nevezném, sztem ez egy teljesen átlagos 1,8-as motor, viszont ami érdekes, hogy nem sima VVT-i, hanem Dual VVT-i. Ilyen motorral szerelt Toyota modell itthon nem is volt. 98kw 6000/perc fordulatnál a német papírjai szerint. (modell kód: ZSP90L-AHMVKW). Ami nagyon jó dolog hogy J-s alvázszámú, tehát eredeti japán gyártás.
Törötten vettük, a javítás jól elhúzódott, de végre kész lett. Jöttek az első próbálkozások vele. Ami elsőre feltűnt, hogy akkora körön fordul mint egy csuklósbusz. Ez az egyetlen negatívuma az autónak. A kormány kopptól koppig 2-t fordul, hihetetlenül direkt.
Van egy H&R ültető szett az autóban, meglepő, hogy forgalmiba jegyezve minden TÜV papirral együtt. Ezek a némtek már csak ilyenek.
A felszeretség a kapható maximum (TS hagyomány). 17-es kerekek 205-ös gumival, 9lufi, TRC-VSC, digit klíma, krómkarikák a szellőzőknél stb. Kagylósított ülések és másfajta kárpitok. Az előző tulaj vett bele egy TNS310-es navigációt és BT kihangosítót is. A navihoz már lehet kapni magyar térképet és használati útmutatót, meg is rendeltük hozzá de még nem lett kipróbálva. A műszerfal itt sem digitális hanem analóg, és nem zölden világít, hanem sárgán
A futóműnek köze sincs a gyárihoz, sokkal feszesebb és stabilabb az autó. A motor könnyen mozgatja a kocsit és a nagy ccm miatt alul is elég nyomatékos. A váltó már nem olyan pontos és sportos mint az 1,5 TS volt. Nem olyan határozottan kapcsolható és nagyobbat is ejt a fokozatok között. Gondolom a nagyobb nyomaték miatt nem kellett annyira sportosra venni a fokozatkiosztásokat. Aki ért hozzá az viszont kivülről is hallja, hogy nem egy hagyományos utcai/mezei váltó van benne. A gyorsulása nagyon jó, szerintem tud kevesebbet is a gyári 9,3-nál. Végsebesség még nem lett kipróbálva (legalábbis remélem az asszony nem szágoldozik 200-al Szeged Vásárhely között :nono:), de a 180-at rövid távon is könnyen megfutja. Az 1,5-ös ott már kezdett elgyengülni.
Sarkallatos pont a fogyasztás. Nálunk az 1,5 is 9-10 liter evett, ennek most, ha nagyon őszintének kell lenni 10-12l között lehet valahol. Bár mit vár az ember egy 1,8-as sportos autótól főleg városi használatban.

Remélem tetszenek a leírtak és más is belevág és hoz/hozat magának ilyen kocsit kinntről. Mobile.de-n most is van 2 törött 2007-es autó. Az egyikre alig kell valamit költeni és már kész is. Regadóval mindennel 2,7 körül meg is állna. (alkatrészben segítek)

üdv: Ludi

 

benji

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 496
Re: Yaris Ts
« Válasz #1694 Dátum: 2009.08.31 17:28:30 »
Nagyon szépen köszi a beszámolót.Nagyon de nagyon tetszik.egyetlen problémám a motor hogy 1.8.A mostani 1.5 pont elég.Ha már 1.8 akkor celica,mr2 (az lenne az igazi :) ) corolla ts stb...
Ez az a dolog ami miatt nem merek belevágni  :wacko: Na meg az h imádom az enyémet  :wub: (ha tudnék rá szerezni egy új ts 16-os felnit,soha nem adnám el)
Viszont legközelebbi talin szívesen kipróbálnám  ::)
Yaris Ts 05'